Piața berii produsă artizanal nu este influențată de fuziunea InBev – SabMiller

”Nu știu ce impact va avea Asahi pentru piața berii produsă industrial, dar știu că în ceea ce privește berea produsă artizanal impactul va fi nul. Consumatorii avizați, care aleg o bere artizanală după criterii de ei știute, nu se vor întoarce la consumul de bere industrială decât în împrejurări de forță majoră. Altfel, vor reveni către produsele de o calitate superioară, produse din care o bună parte pot găsi și la noi, iar de anul viitor intenționez să dezvolt această afacere în franciză.” - Bogdan Tănăsescu, proprietarul brandului ”La 100 de beri”
Vineri
23.12.2016
Proprietarul brandului ”La 100 de beri” spune că un consumator avizat nu se lasă acaparat de mixurile cu arome produse industrial.
 

Bogdan Tănăsescu, proprietarul brandului ”La 100 de beri”, consideră că intrarea producătorului japonez Asahi pe piața europeană a berii - prin preluarea unor branduri de renume internațional, precum Peroni sau Grolsh, și a unor branduri locale, precum Timișoreana, Ursus sau Ciucaș - nu va influența în nici un fel consumatorii de bere produsă artizanal. El consideră că fuziunea InBev - SabMiller este o luptă a titanilor pentru o piață a produselor industriale mediocre din punct de vedere calitativ, afirmând că există pe piața internațională câteva sute de branduri de bere artizanală ce pot concura oricând cu orice bere produsă industrială.

Bogdan Tănăsescu a deschis locația ”La 100 de beri” în Centrul Vechi al Bucureștiului în vara anului 2011 și spune că în cei cinci ani a acumulat o experiență vastă și multe cunoștințe în ceea ce privește sortimentele de bere produsă artizanal în diverse locuri de pe glob. Conform propriilor afirmații, la un moment dat numărul sortimentelor de bere comercializate a ajuns la aproape 150, după care a decis că trebuie să respecte brandul și a redus numărul acestora la 100, deși fiecare bere astfel produsă are povestea ei și o aromă unică.

Cu doi ani înainte, în vara anului 2009, Bogdan Tănăsescu, împreună cu alți tineri antreprenori, au deschis, tot în Centrul Vechi, prima Absintherie Sixtina, un local cu personalitate ce îmbină reușit ritualuri străvechi în consumul de produse alcoolice din Franța, cu un ușor curent de new wave al generației `80.

Toată experiența acumulată în gestionarea unor business-uri inedite în Horeca din România s-a transformat în know-how, pe care Bogdan Tănăsescu intenționează să-l transfere prin expansiunea brandului ”La 100 beri” în franciză. Mai multe detalii despre viitoarea franciza "La 100 de beri" puteti citi in interviul cu Bogdan Tanasescu ce va fi publicat in prima saptamana a lunii ianuarie.

Vrei să fii la curent cu informaţiile despre francize? Abonează-te la newsletterul franchising.info.ro !


Carol Popa
ziarist