Cum se menţine un brand tânăr în centrul atenţiei consumatorilor

Gelateria Puro&Bio din centrul Capitalei organizează şi /sau asigură locaţia pentru spectacole de teatru, concerte, ateliere de lucru pentru copii şi adulţi, seminarii, conferinţe, party-uri private, evenimente corporate. Aceasta este încă o modalitate de a menţine brandul în centrul atenţiei consumatorilor şi de a fideliza clientela.
Marți
27.12.2016
Deşi prezent pe piaţa din România de numai 6 luni, Puro&Bio şi-a creat clienţi fideli
 

Se ştie că, în România, sezonalitatea este parte din ADN-ul pieței de înghețată. Aproximativ 80-90% din vânzări se realizează din aprilie până la începutul lui octombrie, iar volumul este pu­ternic influenţat de vremea din acest interval. Nivelul redus al consumului în extrasezon nu este o problemă care ţine de climă, ci de mentalitate. Percepţia unora că, dacă mănânci îngheţată în anotimpul rece te poţi îmbolnăvi, este destul de greu de contracarat. Pe perioada iernii ne aşteptăm la o scădere a vânzărilor pe segmentul gelato, motiv pentru care avem în ofertă produse premium şi pe partea de cafea, ceainărie, patiserie, bistro, iaurterie, sorbeturi pentru vegani - adică peste 50 de produse la fel de apreciate precum îngheţata, pentru că vrem să asigurăm un flux continuu tot timpul anului”, precizează Alexandra Marcu, Puro&Bio - brand italian cu renume în zona îngheţatei artizanele.

În România, franciza Puro&Bio este deţinută de Alexandra Marcu şi Octavian Stancu, fiecare dintre ei administrând câte o gelaterie în Bucureşti. Expansiunea lanţului în afara Capitalei, sub formă de franciză, va începe în 2017.

Unitatea din centrul Bucureştiului, de pe Ion Câmpineanu, dispune de un spaţiu de 300 mp, inclusiv o sală de evenimente cu o capacitate de 80 de locuri. Împreună cu diverse organizaţii/firme, brandul Puro&Bio se implică atât în acte culturale (spectacole, concerte, Târg de Crăciun cu artizani etc.), cât şi de caritate (deplasări în orfelinate si case de bătrâni).

Gelateria poate face livrare pentru evenimente corporate şi are în plan şi livrare pentru acasă. Un alt proiect este deschiderea unei şcoli de gelatieri.

Vrei să fii la curent cu informaţiile despre francize? Abonează-te la newsletterul franchising.info.ro !


Maria Vaschi
ziarist

Subiecte populare in Forum

Fornetti Food & Beverage, un nou concept street-food premium

Buna seara, sunt Ana-Maria as dori mai multe informatii pentru deschiderea noului concept Fornetti Food&Beverange in franchising, acest concept ma intereseaza mult deoarece...

1 Declaratii
Final 10.11.2017
De la conceptul “5 to go” la cel de “social bar”

Daca ar fi si putin controlate, eventual sa emita si bon fiscal ar fi fost cu totul altfel. Speram pe viitor sa vedem si cafea buna la 5 to go. Succes!

1 Declaratii
Final 31.01.2017
Franciza Star Kebab trece Prutul

Vrei sa ști despre francize

1 Declaratii
Final 07.10.2016
Cafenea in loc de masina!

Ma mandresc cu acest copil. Impresionant articolul din pundtul lui de gandire. Multumesc celui ce l-a scris pentru ca in fraze scurte si concise a reusit sa exprime cum acest...

1 Declaratii
Final 01.09.2016
Fornetti încheie cu succes reorganizarea

Ai revenit si ma bucur caci imi lipseau articolele tale...mult succes

2 Declaratii
Final 19.06.2015
Fornetti încheie cu succes reorganizarea

In sfarsit un nou articol ,asteptam si ma bucur mult de tot...mult succes FORNETTI

2 Declaratii
Final 18.06.2015
McDonald’s România, preluat de un rus

Cu noul patron o sa le mearga la fel de bine...renumele e deja.

3 Declaratii
Final 12.05.2015
McDonald’s România, preluat de un rus

Premiile pentru studenti este un obicei care ar trebui pastrat si urmat de toti angajatorii.Nu pot trece cu vederea originea noului  angajator si nu as vrea sa am dreptate dar...

3 Declaratii
Final 11.05.2015