2016-12-27

Cum se menţine un brand tânăr în centrul atenţiei consumatorilor

Deşi prezent pe piaţa din România de numai 6 luni, Puro&Bio şi-a creat clienţi fideli

Se ştie că, în România, sezonalitatea este parte din ADN-ul pieței de înghețată. Aproximativ 80-90% din vânzări se realizează din aprilie până la începutul lui octombrie, iar volumul este pu­ternic influenţat de vremea din acest interval. Nivelul redus al consumului în extrasezon nu este o problemă care ţine de climă, ci de mentalitate. Percepţia unora că, dacă mănânci îngheţată în anotimpul rece te poţi îmbolnăvi, este destul de greu de contracarat. Pe perioada iernii ne aşteptăm la o scădere a vânzărilor pe segmentul gelato, motiv pentru care avem în ofertă produse premium şi pe partea de cafea, ceainărie, patiserie, bistro, iaurterie, sorbeturi pentru vegani - adică peste 50 de produse la fel de apreciate precum îngheţata, pentru că vrem să asigurăm un flux continuu tot timpul anului”, precizează Alexandra Marcu, Puro&Bio - brand italian cu renume în zona îngheţatei artizanele.

Puro & Bio Fot. Puro & Bio România

Gelateria Puro&Bio din centrul Capitalei organizează şi /sau asigură locaţia pentru spectacole de teatru, concerte, ateliere de lucru pentru copii şi adulţi, seminarii, conferinţe, party-uri private, evenimente corporate. Aceasta este încă o modalitate de a menţine brandul în centrul atenţiei consumatorilor şi de a fideliza clientela.

În România, franciza Puro&Bio este deţinută de Alexandra Marcu şi Octavian Stancu, fiecare dintre ei administrând câte o gelaterie în Bucureşti. Expansiunea lanţului în afara Capitalei, sub formă de franciză, va începe în 2017.

Unitatea din centrul Bucureştiului, de pe Ion Câmpineanu, dispune de un spaţiu de 300 mp, inclusiv o sală de evenimente cu o capacitate de 80 de locuri. Împreună cu diverse organizaţii/firme, brandul Puro&Bio se implică atât în acte culturale (spectacole, concerte, Târg de Crăciun cu artizani etc.), cât şi de caritate (deplasări în orfelinate si case de bătrâni).

Gelateria poate face livrare pentru evenimente corporate şi are în plan şi livrare pentru acasă. Un alt proiect este deschiderea unei şcoli de gelatieri.

Vrei să fii la curent cu informaţiile despre francize? Abonează-te la newsletterul franchising.info.ro !

Distribuie articolul

Comentează pe forum

0

Maria Vaschi

ziarist
Trimite pe autor

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank