Brokerajul în asigurări funcţionează bine în franciză

Francizații Viviamo poate oferi clienților produse provenind de la 30 de companii de asigurare.
Miercuri
28.12.2016
Francizarea operaţiunilor de asigurări aduce o creştere a ritmului de dezvoltare în business. Modelul rețelei Viviamo.
 

Reţeaua de brokeraj în asigurări Viviamo are acum 15 de puncte de vânzare, dar pentru anul viitor francizorul ar dori să aibă de două ori mai multe. Francizati Viviamo sunt implicaţi în vânzarea de produse de asigurare pentru persoane fizice si juridice. Rețeaua are în prezent 15 de puncte de vânzare, dar pentru anul 2017 francizorul vrea să dubleze numărul de birouri. Motiv pentru care poartă conversații foarte avansate cu patru potenţiali parteneri, pentru încheierea unor parteneriate.

”Atunci când există interes pentru a deveni intermediar în franciza Viviamo, vom studia planul de afaceri și potențialul. Niciodată în istoria sa Viviamo nu sa întâmplat să închidă o agenție sau birou de vânzări. Acest lucru se datorează unei selecții foarte meticuloase a francizatilor”, spune Piotr Zalas, director comercial Lubuska Group, firmă care include brandul Viviamo.

Potrivit datelor furnizate de Comisia de Supraveghere Financiară din Polonia, 2016 a fost un an de succes pentru brokerii de asigurări. Veniturile înregistrate de companiile de brokeraj în asigurări au depășit un miliard de dolari. Viviamo (deși în temeiul Legii privind medierea nu este un broker, este agenție cu puncte multiple de vânzare), a beneficiat de un climat de afaceri destul de bun. ”Anul 2016 considerăm a fi un record atât pentru Viviamo cât și pentru Lubuska Group. Am observat o creștere semnificativă a valorii polițelor de asigurare. Desigur, acest lucru se datorează creșterii întregului sector al pieței, dar ne-am bucurat de o creștere a vânzărilor de produse și de o creștere a numărului de produse vândute”, spune Piotr Zalas.

Partenerii francizați Viviamo câștigă comisioane din vânzări de produse de asigurare. De asemenea, ei participă la programe de loializare, precum și la promoții și concursuri ce vin ca sprijin în atingerea celui mai înalt nivel de vânzări. ”Pentru partenerii care sunt doar la începutul aventurii lor cu industria de asigurări, investiția în franciza ar trebui să se amortizeze între primul și al doilea an de activitate. Aceasta depinde de implicarea francizatului și de specificul pieței locale”, explică Piotr Zalas. Taxa pentru aderarea la rețeaua Viviamo este de 3 mii de zloți(trei mii de lei). In plus, francizatul ar trebui să dispună de capital pentru a pregăti sediul. Investiția totală ar trebui să se închidă în jurul valorii de 10-15 mii zloți(lei).


Carol Popa
ziarist