Brokerajul în asigurări funcţionează bine în franciză
Reţeaua de brokeraj în asigurări Viviamo are acum 15 de puncte de vânzare, dar pentru anul viitor francizorul ar dori să aibă de două ori mai multe. Francizati Viviamo sunt implicaţi în vânzarea de produse de asigurare pentru persoane fizice si juridice. Rețeaua are în prezent 15 de puncte de vânzare, dar pentru anul 2017 francizorul vrea să dubleze numărul de birouri. Motiv pentru care poartă conversații foarte avansate cu patru potenţiali parteneri, pentru încheierea unor parteneriate.
”Atunci când există interes pentru a deveni intermediar în franciza Viviamo, vom studia planul de afaceri și potențialul. Niciodată în istoria sa Viviamo nu sa întâmplat să închidă o agenție sau birou de vânzări. Acest lucru se datorează unei selecții foarte meticuloase a francizatilor”, spune Piotr Zalas, director comercial Lubuska Group, firmă care include brandul Viviamo.
Potrivit datelor furnizate de Comisia de Supraveghere Financiară din Polonia, 2016 a fost un an de succes pentru brokerii de asigurări. Veniturile înregistrate de companiile de brokeraj în asigurări au depășit un miliard de dolari. Viviamo (deși în temeiul Legii privind medierea nu este un broker, este agenție cu puncte multiple de vânzare), a beneficiat de un climat de afaceri destul de bun. ”Anul 2016 considerăm a fi un record atât pentru Viviamo cât și pentru Lubuska Group. Am observat o creștere semnificativă a valorii polițelor de asigurare. Desigur, acest lucru se datorează creșterii întregului sector al pieței, dar ne-am bucurat de o creștere a vânzărilor de produse și de o creștere a numărului de produse vândute”, spune Piotr Zalas.
Partenerii francizați Viviamo câștigă comisioane din vânzări de produse de asigurare. De asemenea, ei participă la programe de loializare, precum și la promoții și concursuri ce vin ca sprijin în atingerea celui mai înalt nivel de vânzări. ”Pentru partenerii care sunt doar la începutul aventurii lor cu industria de asigurări, investiția în franciza ar trebui să se amortizeze între primul și al doilea an de activitate. Aceasta depinde de implicarea francizatului și de specificul pieței locale”, explică Piotr Zalas. Taxa pentru aderarea la rețeaua Viviamo este de 3 mii de zloți(trei mii de lei). In plus, francizatul ar trebui să dispună de capital pentru a pregăti sediul. Investiția totală ar trebui să se închidă în jurul valorii de 10-15 mii zloți(lei).
Articole citite
Viziune, transparență și profesionalism sunt 3 valențe ale unui business complet - marca RITTER Broker Asigurare și Reasigurare.
Modelul de franciză RITTER Broker a fost construit, avându-se în vedere și posibilitatea de a crea sinergii cu afaceri deja existente și care activează în zona de Business-to-Consumer.
RITTER Broker a lansat recent o provocare pe piața asigurărilor, adresată celor care doresc să devină brokeri de asigurări sau să aibă propria afacere în franciză.
Pentru asigurarea tranzacțiilor cu bani, efectuate de clienții Smith&Smith, compania folosește cel mai eficient sistem de securitate.
De ce franciza RITTER Broker? Nu este mai simplu să îți înființezi singur o companie de brokeraj în asigurări?
Cele mai citite
Saloanele Magic, un concept de franciză bazat pe o experiență consolidată, inovație și produse premium, își dovedește în fiecare zi profitabilitatea
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subiecte populare in Forum
Un startup românesc vrea sa iți aducă contabilul în buzunar
Stiu sa-si atraga clientii printr-o perioada de gratie mai ales gratuita,unde nu ai sa intalnesti la un contabil
Un startup românesc vrea sa iți aducă contabilul în buzunar
Cand timpul este pretios,cand primesti sanctiuni pentru orice modificare de lege care se aplica in defavoarea micului intreprinzator sa ramana mic pare totul ok
Interview with David Banfield, President of The Interface Financial Group
E favorabil mediului de afaceri termenul mai scurt dar noua oamenilor de rand nu ne e...
Interview with David Banfield, President of The Interface Financial Group
Conteaza mult termenul de plata care cu cat este mai scurt cu atat este mai favorabil mediului de afaceri