Animatorii – pol de atracţie pentru locaţii turistice

Stageman caută rezidenţi din România şi Ucraina, dinamici şi eficienţi, pentru a dezvolta afacerea în ţările lor. Pentru început, franciza nu are nevoie de angajaţi, francizatul fiind cel care dezvoltă businessul în raport cu contractele încheiate pe plan local.
Marţi
10.01.2017
Stageman caută parteneri care pregătesc animatori şi organizatori de evenimente în locaţii turistice, cu ajutorul cărora vacanţele turiştilor rămân de neuitat.
 

Stageman caută parteneri pentru extinderea afacerii prin care organizează programe de animaţie, conferințe media, evenimente de PR, workshop-uri, teambuilding-uri și colaborează cu agențiile de turism și lanțurile hoteliere pentru a le asigura un sejur cât mai plăcut clienților în vacanțe, prin implicarea acestora în diverse activități. Companie cu originea în Polonia, Stageman este lider în crearea de evenimente și programe de divertisment în cadrul lanțurilor hoteliere din Europa. Firma și-a anunțat intenția de a se extinde prin franciză în toate ţările europene și caută persoane dinamice și eficiente care ţintesc succesul în industria divertismentului.

”Licența de franciză este acordată pe întreg teritoriul unei țări. Căutam parteneri care să aibă experiență în turism și care să vorbească fluent limba engleză. Francizații noștri sunt foarte activi. Stilul lor de viață este protejat de monotonie și include numeroase excursii și traininguri”, a declarat James Beetle, CEO Stageman.

Stageman oferă servicii de divertisment celor mai mari lanțuri hoteliere din Europa. Compania a fost creată de polonezul Jakub B. Bączek, cunoscut drept un expert în programarea activităților pentru timpul liber, iar în prezent se bucură de succes în mai multe țări precum Polonia, Spania, Jamaica, Tunisia, Grecia, Germania și Elveția. Printre clienții companiei se numără Walt Disney, Neckermann, Play, Castrol, KIA, TVP 1, Thomas Cook.

Stageman deține mai multe unităţi proprii în Polonia, Ungaria și Slovacia și francize în Austria și Spania. Taxa de intrare în rețeaua de franciză este între 3.500 – 5.000 de euro, la care se adaugă redevențe anuale de 5% din valoarea venitului. Desfășurarea activității sub numele Stageman nu necesită un birou.

Vrei să fii la curent cu informaţiile despre francize? Abonează-te la newsletterul franchising.info.ro !


Carol Popa
ziarist