Bijuteriile casual de argint atrag clientele în magazine

”Bijuteriile se vor vinde întotdeauna bine și în plus atrag clientele de sex feminin în magazine. Iar brandul Ada Plus este din ce în ce mai puternic și recunoscut și devine din ce mai apreciat de către clienți”, subliniază Marzena Łyszcz, directorul comercial Ada Plus.
Miercuri
11.01.2017
Standurile brandului de bijuterii casual Ada Plus au ajuns în aproape o mie de magazine.
 

Ada Plus produce bijuterii de argint din 1996. În acest moment, standuri cu produsele ce poartă acest brand pot fi deja găsite în aproape o mie de magazine. Partenerii care aleg să lucreze cu Ada Plus au posibilitatea să contracteye în sistem de franciză amplasarea unui corner specializat pentru bijuterii în cmagazinele lor de îmbrăcăminte, cosmetice sau chiar farmacii.

”Am introdus standarde înalte pentru parteneri. Noi le oferim dotările, vitrine și display-uri luminoase gratuite de afișare pentru bijuterii”, spune Marzena Łyszcz, director comercial Ada Plus. ”Partenerii au, de asemenea, posibilitatea de a primi un grant, de exemplu, primesc de la noi pachete gratuite de bijuterii care sunt utilizate în promovarea punctului de deschidere.. Deosebit de important este faptul că în cazul în care unele modele nu se vând, au posibilitatea să facă schimb și să solicite alte produse, posibilitate pe care nu o oferă nici o altă companie de bijuterii”, mai spune Marzena Łyszcz.

Acest format de cooperare în franciză, prin care vitrinele de bijuterii asigură extinderea sortimentului de bază al magazinului - este deosebit de eficient în orașele în care nu există nici un magazin de bijuterii. Bijuteriile Ada Plus pot fi comercializate și pe insulele din comerț din marile centre comerciale. Cheltuielile pentru o astfel de poziție sunt de minim 40 de mii. lei, în funcție de contractul de închiriere și de suprafața închiriată. Costul de realizare a stocului de bijuterii a magazinului începe de la 100 de mii de lei și este recomandat la un maxim de 300 de mii, astfel încât să fie conservată lichiditatea businessului.

Francizorul nu percepe comisioane inițiale, și nici taxe lunare. Partenerul câștigă o marjă de comerț. Francizorul nu impune prețuri minime - partenerul le stabilește și le adaptează la posibilitățile și condițiile pieței locale.


Carol Popa
ziarist

Subiecte populare in Forum