Spartan iniţiază procesul de cooptare de manageri şi inspectori zonali

Deschiderile din Piatra Neamţ şi Baia Mare au marcat finalul unui an în care Spartan s-a concentrat atât pe consolidarea brandului, cât şi pe noi inaugurări în Bucureşti şi în ţară. În 2017 se va continua procesul de extindere pe plan naţional, dar se preconizează şi expansiunea în afara graniţelor.
Miercuri
18.01.2017
Decizia a fost luată deoarece se doreşte creşterea nivelului serviciilor
 

În 2017 se va continua procesul de extindere pe plan naţional, dar se preconizează şi expansiunea în afara graniţelor. De asemenea, pe fondul dezvoltării accelerate din ultima perioadă, reprezentanţii lanţului de restaurante vor iniţia şi un proces de cooptare de manageri şi inspectori zonali pentru a se alătura echipei Spartan. Se va ţine cont şi de experienţă, dar aceasta nu este o condiţie vitală. Conducerea caută persoane care îşi doresc, în primul rând, să înveţe. Deţine atât o şcoală de formare proprie la Botoşani, precum şi lideri care formează noii angajaţi. “Un bun manager trebuie să dea dovadă de spirit întreprinzător, să ştie să îşi asume responsabilitatea, să nu caute alţi vinovaţi dacă nu este cazul, şi să îşi dorească să avanseze. Oferim posibilitatea de avansare rapidă. Responsabilitatea principală a managerului este coordonarea personalului, în aşa fel încât să fie asigurat bunul mers al restaurantului şi îndeplinirea tuturor standardelor de calitate”, precizează Ciprian Gafincu, Director Executiv al SC Strong MND Corporation SRL, compania care deţine franciza Spartan.

Atribuţiile unui inspector într-o franciză Spartan vizează controlul riguros al unităţilor. Acest fapt este o garanţie pentru noile locaţii francizate, deoarece orice viitor francizat trebuie să se bazeze pe o reţea de restaurante solidă şi bine controlată. Inspectorul zonal are următoarele atribuţii:

· verificarea strictei respectări a procedurilor;

· verificarea tuturor actelor din restaurant şi coerenţa cu prevederile legale;

· verificarea tuturor standardelor francizei;

· verificarea atitudinii personalului (inclusiv dacă zâmbesc, dacă răspund corect clienţilor, cât de repede iau comanda, dacă emit bon fiscal etc.), curăţenia restaurantului (vitrine, tejghea etc.);

· inspectorul constată eventualele nereguli, iar apoi monitorizează şi îndrumă în vederea rezolvării lor cât mai rapide;

· monitorizează resursele umane locale şi deprinde capacitatea de a selecta alţi membri.

Spartan face parte din grupul de francize S.C. Strong MND Corporation S.R.L. Lanţul de restaurante a fost fondat în 2012 şi numără 30 de restaurante, dintre care 11 sunt restaurante proprii şi alte 19 sunt în sistem de franciză, deschise în capitală şi în 18 oraşe din ţară: Suceava, Arad, Braşov, Iaşi, Cluj, Timişoara, Botoşani, Galaţi, Brăila, Focşani, Târgu-Jiu, Craiova, Piteşti, Turnu-Severin, Deva, Râmnicu Vâlcea, Baia Mare şi Piatra Neamţ.

Cifra de afaceri înregistrată la nivelul întregului grup (restaurante proprii şi restaurante francizate) este de aproximativ 14,5 milioane de euro. În cele 11 restaurante deţinute de Strong MND Corporation sunt angajate peste 200 de persoane, iar în total, în toate cele 30 de unităţi lucrează peste 500 de oameni.

Lanţul de restaurante Spartan va continua extinderea în capitală, în provincie, dar şi în afara graniţelor României. Planurile sale de expansiune vizează ca, până în 2018, să ajungă la 40 de unităţi.

"În exteror avem cereri de la actualii francizaţi şi ne gândim serios la extinderea în Austia şi Ungaria, dar vom participa la un târg internaţional de franciză la Londra şi vom comunica mai multe pe acest subiect atunci", adaugă Ciprian Gafincu.

Vrei să fii la curent cu informaţiile despre francize? Abonează-te la newsletterul franchising.info.ro !


Maria Vaschi
ziarist