Cele mai populare obiecte promoționale pentru francize
Pentru a extinde o afacere în sistem de franciză, notorietatea brandului, costurile de francizare și calitățile francizaților sunt piloni ce stau la baza succesului dezvotării în acest sistem. Pentru a găsi cei mai buni francizaţi, companiile promovează afacerea, astfel încât brandul să fie recunoscut și să atragă atât clientul final, cât și parteneriate profitabile. Asociația Producătorilor și Importatorilor din Industria de Publicitate - APIIP - împreună cu alte organizații europene și internaționale realizează periodic un clasament al celor mai utilizate obiecte promoționale de către afacerile a căror dezvoltare pe orizontală se face în sistem de franciză.
Ultimul clasament realizat de APIIP conform datelor de vânzări furnizate de membrii asociațiilor respective arată că cele mai populare obiecte promoționale pentru afacerile în franciză la nivel european sunt pungile(sacoșe) de cumpărături, reciclabile și branduite. Poziția a doua în clasament este legată, indiscutabil, un element indispensabil epocii moderne: mouse pad-uri personalizate.
Dar iată cum arată clasamentul final întocmit de APIIP pentru cele mai populare obiecte promoționale utilizate pentru promovarea brandurilor francizabile:
1. Sacoșe/pungi de cumpărături reciclabile și personalizate
Pungile reciclabile sunt la modă. Clienții vor aprecia eforturile francizei de a investi în ecologie. Aceaste obiecte promoționale sunt folosite cu succes pe scară largă de francizorii și francizații din întreaga lume.
2. Mouse pad-uri personalizate
Mouse pad-ul personalizat cu sigla sau mesajul francizei va fi prezent lângă client o perioada lungă de timp, în funcție de orele petrecute de fiecare persoană activă în fața calculatorului. Mouse pad-urile reprezintă o modalitate foarte accesibilă și eficientă de a păstra brand-ul în fața clienților mai mult timp.
3. Cana, paharul sau sticla personalizată
Probabil cea mai eficientă metodă de promovare din toate timpurile. La fel ca mouse pad-ul, aceaste obiecte sunt permanent la “îndemâna” clientului, poziționate pe masa de lucru de acasă sau pe birou, pe fișetul de scule într-un service sau sub bancul de lucru pentru majoritatea ategoriilor profesinale. Astfel serviciul/produsul francizat este reținut mult mai ușor.
4. Îmbrăcăminte personalizată
Camașă, șapcă, tricou, salopetă – angajații francizorului/ francizatului reflectă întotdeauna imaginea de brand. O imagine ingrijită și profesionistă reflectată prin îmbrăcăminte aduce un plus de valoare brand-ului promovat. Clienții fideli vor purta o șapcă sau tricou cu sigla unui brand pe care îl respectă, dacă îmbracamintea este pe gustul lor.
5. Instrumente de scris personalizate
De câte ori pe zi folosim un creion, pix sau stilou, de atâtea ori putem transmite mesajul francizei. Anumite francize au dezvoltat în timp propriile modele unicat de stilouri pentru a exprima unicitatea conceptului sau serviciului oferit.
Articole citite
O tradiție reinventată prin franciza Wash Shoes, un business exclusiv românesc început în pandemie, care are creșteri financiare și operaționale an de an, își așteaptă noii parteneri.
Îți dorești o afacere sustenabilă și din care să îți recuperezi investiția repede? O soluție foarte bună este să devii partener al francizei Ama Green Optic.
O realitate socială care demonstrează că vârsta de la care este nevoie de ochelari este tot mai scăzută a dus la crearea francizei Ama Green Optic, iar rezultatele afacerii sunt conform așteptărilor.
MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Sunt puține companiile specializate în construirea și reconstruirea terenurilor de sport, cu atât mai puțin cele în franciză.
Cele mai citite
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subiecte populare in Forum
Finanțează deschiderea afacerii tale
Salut,interesant,vreau detalii și contact cu furnizorul . Mulțumesc !
Afacere de nișă, cu păpuși
Buna ziua, Va rog sa aveti amabilitatea sa-mi spuneti cum pot afla detalii despre franciza "Afacere de nisa cu papusi" Multumesc!
Pe piața de curierat se câștigă bine
Ce trebue sa fac pentru colaborare sau franciza
O nouă piață pentru LG Laundry Lounge
Functioneaza si in Romania? Unde si cu ce investitii?
Spălatul rufelor în franciză
Super tare știu conceptul și chiar sunt interesat!
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
TE-AI SUPARAT PE NOI SI NU MAI VREI SA PUBLICI NIMIC T E R U G A M I N S I S T E N T MAI SCRIE CEVA ORICE
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Mi - e dor de articolele tale frumoase redactate intr-o forma impecabila...sa fie oare sfarsitul ?
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Cand este vorba de Cluj termenii crestere,succes...sunt la ei acasa si nu numai la Cluj