Câştiguri din promovarea afacerilor locale

„Businessul poate funcționa cu succes în ambele categorii de localităţi, mari sau mici. Desigur, în zonele urbane aglomerate există mai multe companii, sau potențiali agenți de publicitate. Dar, francizele care operează în orașele mai mici pot opera pe întreg teritoriul județului într-o licență de franciză. Vă garantam exclusivitatea teritorială. Nu este nevoie să închiriaţi spații. Clienții încă preferă să organizeze întâlniri în companiile lor”, spune Konrad Waszczyk, redactor-șef la FreeTV.
Vineri
27.01.2017
Francizaţii Free TV câștigă prin vânzarea de reclame pentru afacerile locale, care sunt publicate într-un ziar informativ gratuit și pe site-ul web.
 

Temelia afacerii a fost pusă începând cu anul 2010, prin editarea unui ziar gratuit de lifestyle şi informații ale programelor de televiziune. Începând cu anul 2013, compania se dezvoltă în franciză.

Pentru franciză trebuie să aveți 10 mii lei. Această sumă reprezintă costul de licențiere, materiale de marketing (ex. ediții demonstrative ale ziarelor pentru a începe), accesul la studio grafic și tipărirea de formare, precum şi implementarea serverelor FTP acceptate, compoziția și design grafic și funcționare Corel Draw, cu strategia de vânzări.
Francizatul câștigă prin vanzarea de publicitate pentru afacerile locale. Francizorul anul trecut a lansat un portal e-freetv.pl de film și aplicații mobile cu cupon. Acelaşi model poate fi implementat în oricare altă ţară din regiune. Ca rezultat, partenerii pot oferi clienților noi, publicitate mass-media. Foarte important, toate încasările din vânzarea de publicitate rămâne în contul francizaților. Singura taxa pe care francizaţii sunt nevoiţi să o plătească este un abonament de 300 lei net lunar în favoarea francizorului. În conformitate cu asigurările reprezentanților rețelei, randamentul optim al investițiilor ar trebui să aibă loc după aproximativ o jumătate de an.

„Cererea pentru produsele noastre este în creștere de la an la an. În 2010 am editat 60 de mii de ziare, iar în 2015 deja 2 milioane de exemplare”, spune Konrad Waszczyk.


Carol Popa
ziarist