2017-02-02

200 de noi magazine Fornetti, în 2016

Prezent pe piață de mai bine de 15 ani, brandul de patiserie Fornetti inovează permanent categoria

2016 ar putea fi numit unul dintre cei mai importanți ani din istoria Fornetti. A fost un an cu o creștere semnificativă pe piață, atât din punctul de vedere al vânzărilor, cât și din cel al capacității de producție. S-a modernizat fabrica, s-a investit în liniile de producție, în personal, în calificare, în tot ce s-a putut pentru menținerea ritmului de creştere şi de dezvoltare. Concret, Fornetti România a avut o creștere de 30% față de anul precedent.

toth csaba Fot. Fornetti România

„Anul trecut am deschis aproape 200 de noi magazine, un număr impresionant dacă ne gândim că suntem cel mai extins sistem de franciză din România, deci ne bucură extrem de mult că afacerea Fornetti este încă foarte dorită. Desigur, am închis și anumite magazine, unele la dorința partenerilor, unele la decizia noastră, încercând să ne aliniem tendințelor pieței.” Csaba Toth, Director General, Fornetti România

Cele mai noi produse Fornetti sunt XL cu dovleac, un produs lansat de sărbători. De asemenea, a fost dezvoltat un baton cu un un mix generos de semințe (foto jos).

În ceea ce priveşte intenţiile de dezvoltare a afacerii in 2017, Csaba Toth, Director General, Fornetti România, face următoarele precizări: Dorim să continuăm investițiile în infrastructură, în parcul auto, în găsirea celor mai bune materii prime, și, mai ales, în dezvoltarea de produs. Suntem onorați că, deja, în Europa, în marile lanțuri de magazine, încep să se găsească din ce în ce mai multe produse Fornetti, unele care se fac de muncitori români, în fabrica din județul Timiș. Foarte important pentru acest an este continuarea conceptului de magazine noi. Vrem să modernizăm toate magazinele din sistemul de franciză, iar cele care se deschid în acest an vor avea o imagine modernă, atractivă, fresh.”

colaj produse fornetti

Fot: Fornetti România

Potrivit directorului general, un francizat trebuie să aibă, în primul rând, pasiune pentru acest brand și devotament pentru afacerea pe care o începe.

Ne place să fim uniți cu partenerii, să purtăm discuții dese pentru a dezvolta constant franciza. Exceptând aceste calități pe care ne place să le găsim la partener, foarte important este spațiul: cu cât este mai aerisit, curat, îngrijit, condiții de altfel obligatorii, cu atât afacerea va fi mai profitabilă. Concret, e nevoie de un spațiu de minim 15mp, iar de acolo noi ne ocupăm de tot.”

Distribuie articolul

Comentează pe forum

0

Maria Vaschi

ziarist
Trimite pe autor

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank