200 de noi magazine Fornetti, în 2016

„Anul trecut am deschis aproape 200 de noi magazine, un număr impresionant dacă ne gândim că suntem cel mai extins sistem de franciză din România, deci ne bucură extrem de mult că afacerea Fornetti este încă foarte dorită. Desigur, am închis și anumite magazine, unele la dorința partenerilor, unele la decizia noastră, încercând să ne aliniem tendințelor pieței.” Csaba Toth, Director General, Fornetti România
Joi
02.02.2017
Prezent pe piață de mai bine de 15 ani, brandul de patiserie Fornetti inovează permanent categoria
 

2016 ar putea fi numit unul dintre cei mai importanți ani din istoria Fornetti. A fost un an cu o creștere semnificativă pe piață, atât din punctul de vedere al vânzărilor, cât și din cel al capacității de producție. S-a modernizat fabrica, s-a investit în liniile de producție, în personal, în calificare, în tot ce s-a putut pentru menținerea ritmului de creştere şi de dezvoltare. Concret, Fornetti România a avut o creștere de 30% față de anul precedent.

Cele mai noi produse Fornetti sunt XL cu dovleac, un produs lansat de sărbători. De asemenea, a fost dezvoltat un baton cu un un mix generos de semințe (foto jos).

În ceea ce priveşte intenţiile de dezvoltare a afacerii in 2017, Csaba Toth, Director General, Fornetti România, face următoarele precizări: Dorim să continuăm investițiile în infrastructură, în parcul auto, în găsirea celor mai bune materii prime, și, mai ales, în dezvoltarea de produs. Suntem onorați că, deja, în Europa, în marile lanțuri de magazine, încep să se găsească din ce în ce mai multe produse Fornetti, unele care se fac de muncitori români, în fabrica din județul Timiș. Foarte important pentru acest an este continuarea conceptului de magazine noi. Vrem să modernizăm toate magazinele din sistemul de franciză, iar cele care se deschid în acest an vor avea o imagine modernă, atractivă, fresh.”

Fot: Fornetti România

Potrivit directorului general, un francizat trebuie să aibă, în primul rând, pasiune pentru acest brand și devotament pentru afacerea pe care o începe.

Ne place să fim uniți cu partenerii, să purtăm discuții dese pentru a dezvolta constant franciza. Exceptând aceste calități pe care ne place să le găsim la partener, foarte important este spațiul: cu cât este mai aerisit, curat, îngrijit, condiții de altfel obligatorii, cu atât afacerea va fi mai profitabilă. Concret, e nevoie de un spațiu de minim 15mp, iar de acolo noi ne ocupăm de tot.”


Maria Vaschi
ziarist

Subiecte populare in Forum

Fornetti Food & Beverage, un nou concept street-food premium

Buna seara, sunt Ana-Maria as dori mai multe informatii pentru deschiderea noului concept Fornetti Food&Beverange in franchising, acest concept ma intereseaza mult deoarece...

1 Declaratii
Final 10.11.2017
De la conceptul “5 to go” la cel de “social bar”

Daca ar fi si putin controlate, eventual sa emita si bon fiscal ar fi fost cu totul altfel. Speram pe viitor sa vedem si cafea buna la 5 to go. Succes!

1 Declaratii
Final 31.01.2017
Franciza Star Kebab trece Prutul

Vrei sa ști despre francize

1 Declaratii
Final 07.10.2016
Cafenea in loc de masina!

Ma mandresc cu acest copil. Impresionant articolul din pundtul lui de gandire. Multumesc celui ce l-a scris pentru ca in fraze scurte si concise a reusit sa exprime cum acest...

1 Declaratii
Final 01.09.2016
Fornetti încheie cu succes reorganizarea

Ai revenit si ma bucur caci imi lipseau articolele tale...mult succes

2 Declaratii
Final 19.06.2015
Fornetti încheie cu succes reorganizarea

In sfarsit un nou articol ,asteptam si ma bucur mult de tot...mult succes FORNETTI

2 Declaratii
Final 18.06.2015
McDonald’s România, preluat de un rus

Cu noul patron o sa le mearga la fel de bine...renumele e deja.

3 Declaratii
Final 12.05.2015
McDonald’s România, preluat de un rus

Premiile pentru studenti este un obicei care ar trebui pastrat si urmat de toti angajatorii.Nu pot trece cu vederea originea noului  angajator si nu as vrea sa am dreptate dar...

3 Declaratii
Final 11.05.2015