Stil de viata sanatos
Dejan Jacob este de nouă ani antreprenor și până în prezent s-a ocupat în principal de sectorul retail. La inceputul acestui an, el a devenit francizat Husse , responsabil pe teritoriul Belgradului Nou și Čukarica. A prosperat foarte rapid și in mai puțin de un an a devenit cel mai bun francizat individual Husse în Serbia. La început, el a avut doar o duzină de clienți care, din când în când, comandau pentru animalele lor produse alimentare Husse - astăzi existand aproximativ 260 de clienti, dar obiectivele sunt mult mai mari conform asteptarilor lui Jacob.
Acomodarea cu noul loc de muncă nu a fost dificilă. – „Am petrecut multi ani în sectorul comercial unde am lucrat cu forecast de vânzări, marketing, abordare a clientului – toate acestea fiind deja cunoscute. Husse a fost o combinație de tot ceea ce am nevoie: cunoștințele deja dobândite impreuna cu experiența și dragostea pentru animale” – a marturisit la începutul conversației Jacob.
A invatat despre Husse citind paginile portalului nostru, a urmarit ce se întâmplă în lumea francizei, a analizat ceea ce ar putea face și a concluzionat că HUSSE este ceea ce i se potrivește cel mai bine. Cu toate acestea, aceasta meserie nu este pentru toata lumea - francizatul trebuie să fie perseverent pentru a înțelege daca lucrul cu oamenii și cu animalele îi place si nu ultimul rand daca ii place să vândă - explică Jacob.
„Acest business a ajutat-o pe soția mea Catherine, și pe cei doi câini Zika și Kika. Marca Husse, spune el, este cunoscuta crescătorilor de animale, dar nu unui grup larg de consumatori și este necesar să se investească timp și efort în promovarea brandului”. El nu încearcă să rateze nici o oportunitate, si chiar și în timp ce isi plimba cei doi câini comunica cu alti proprietari de câini și le prezinta produsele Husse. În plus, față de vânzările directe el colaboreaza si cu medicii veterinari – ceea ce explică modul lui de a face afaceri.
Sistemul de lucru oferit clientilor, precum și laudele recente primite pentru rezultatele obținute, înseamnă foarte mult pentru el, deoarece acestea reprezintă o confirmare a rezultatelor sale.
„Asa cum spuneam mai devreme, in orice moment ne putem împărtăși experiența noastră și putem rezolva împreună unele probleme,avand de asemenea aceasta relatie și cu francizatii din alte țări. Avem în mod constant web-uri de comunicare unde impartasim si ascultam experientele altor francizații din alte părți ale lumii, povești de succes care ne ajută în afaceri „- spune el.
Dupa ani de zile de echitatie , a fost plăcerea lui sa se angajeze în promovarea produselor Husse pentru cai. „Anterior, aceste produse erau vândute foarte puțin, ceea ce este pacat, pentru că sunt 100% produse naturale. Acum am început să sponsorizez anumite concursuri pe care le-am prezentat, in acest segment” - spune Jacob.
„Cei care văd animalul lor de companie ca membru al familiei sunt dispuși să-i cumpere produse alimentare de calitate la un preț accesibil. Mulți nu știu ce mananca câinele lor și au nevoie de explicatii de ce produsele alimentare de calitate sunt importante. Eu încă mai ofer tuturor o șansă să isi hrănească animalele intr-un mod sănătos” - spune Jacob.
Articole citite
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite
Lidl inaugurează al 138-lea magazin din România.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Când peste 30.000 de vizitatori trec pragul unei expoziții, în numai trei zile, nu poate fi vorba decât despre Frachising Expo Paris, cel mai mare târg de franciză din lume.
În cazul francizei Ciorbe și Plăcinte, tradiția gastronomică românească constituie o garanție că afacerea are viitorul asigurat.
Subiecte populare in Forum
KFC și Pizza Hut merg la munte
O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului
Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui
Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?
Prăjiturile la mare căutare
Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?
Prăjiturile la mare căutare
Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor "dulci" (medical) din pacate este in crestere
Prăjiturile la mare căutare
Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?