Paris, industria europeană de franciză

Miercuri
05.04.2017
24 de țări, 530 de expozanti, sute de contracte de franciză încheiate - cel mai mare eveniment al francizei din Europa.
 

In perioada 19-22 Martie la Expo Paris, la cel mai mare eveniment de franciza din Europa, pe parcursul celor patru zile ale Expo, mai mult de 530 de expozanți din întreaga lume au venit in capitala franceză. Printre expozanți există numeroase asociații naționale și internaționale, organizații, precum și multe companii din zona serviciilor juridice, financiare, de consultanță, etc. În acest an, aproximativ 460 de rețele în regim de franciză si-au prezentat oferta. Mai mult de 60 de Concepte au venit din afara Franței, reprezentând un total de 23 de țări din Brazilia si pana in Rusia, din Statele Unite ale Americii si pana in Thailanda - datorită diversității sale internaționale și al numărului de vizitatori estimat la aproximativ 50 de mii, Expo Franciza din Paris este un eveniment cu adevărat internațional.

Cel mai mare număr de expozanți străini au venit din Italia, rețele de franciză ale brandurilor bine cunoscute, cum ar fi Illy, United Colors of Benetton, Geox. Aproape firesc ca multe rețele americane participa ca si expozanti, în acest an 26 dintre acestia venind din Statele Unite ale Americii (cum ar fi Anytime Fitness, Chem-Dry, Papa John’s si Subway). În plus, față de mărci italiene și americane putem întâlni si 15 rețele spaniole (de ex. Natura Casa sau Paella & Tapas), 8 marci venite din Marea Britanie, 7 din Olanda, 5 din Germania 4 din Belgia (ex. Leonidas), Danemarca (BoConcept), Rusia ( de ex. Sushi Wok) și Canada. În plus, regiunea Europei Centrale și de Est este reprezentata de branduri cum ar fi Quick Game - cehă, letonă sau sârbă Haevans MiniPani.

Expo Paris aduce la un loc diversi expozanți internaționali reprezintand segmente importante din multe sectoare economice. Desigur, cei din sectorul gastronomic au dominat , fiind prezente sisteme de franciza tip restaurante cu bucătărie franceză, clătite, burgeri și fast-food.

În plus față de gastronomie, Expo este bine reprezentata si in sectoarele de moda (cu branduri precum Mango sau United Colors of Benetton), retele alimentare (Intermarché, Spar, etc), concepte cu o varietate de programe de divertisment (laser bowling alley, game room, released rooms ). În general vorbind, vizitatorii pot selecta dintr-o varietate largă de opțiuni de afaceri, cum ar fi imprimarea 3D, țigări electronice, magazine de flori, mobila si lenjerie, magazine de ciocolată și cadouri și multe altele.

În timpul expoziției de patru zile, vizitatorii au putut participa la mai mult de 100 de conferințe profesionale și seminarii. Tematica abordata a fost diversa, fiind organizate ateliere de discutii intre francizori si potentiali francizati.

In plus, zona Business Lounge a oferit posibiltatea unor intalniri exclusiv pentru partenerii de franciză, cumpărători, investitori, antreprenori și furnizori într-o atmosferă relaxantă și calmă discutandu-se despre oportunități de afaceri între și prin construirea în continuare a rețelelor profesionale.


MC
Franchise Consultant