Paris, industria europeană de franciză
In perioada 19-22 Martie la Expo Paris, la cel mai mare eveniment de franciza din Europa, pe parcursul celor patru zile ale Expo, mai mult de 530 de expozanți din întreaga lume au venit in capitala franceză. Printre expozanți există numeroase asociații naționale și internaționale, organizații, precum și multe companii din zona serviciilor juridice, financiare, de consultanță, etc. În acest an, aproximativ 460 de rețele în regim de franciză si-au prezentat oferta. Mai mult de 60 de Concepte au venit din afara Franței, reprezentând un total de 23 de țări din Brazilia si pana in Rusia, din Statele Unite ale Americii si pana in Thailanda - datorită diversității sale internaționale și al numărului de vizitatori estimat la aproximativ 50 de mii, Expo Franciza din Paris este un eveniment cu adevărat internațional.
Cel mai mare număr de expozanți străini au venit din Italia, rețele de franciză ale brandurilor bine cunoscute, cum ar fi Illy, United Colors of Benetton, Geox. Aproape firesc ca multe rețele americane participa ca si expozanti, în acest an 26 dintre acestia venind din Statele Unite ale Americii (cum ar fi Anytime Fitness, Chem-Dry, Papa John’s si Subway). În plus, față de mărci italiene și americane putem întâlni si 15 rețele spaniole (de ex. Natura Casa sau Paella & Tapas), 8 marci venite din Marea Britanie, 7 din Olanda, 5 din Germania 4 din Belgia (ex. Leonidas), Danemarca (BoConcept), Rusia ( de ex. Sushi Wok) și Canada. În plus, regiunea Europei Centrale și de Est este reprezentata de branduri cum ar fi Quick Game - cehă, letonă sau sârbă Haevans MiniPani.
Expo Paris aduce la un loc diversi expozanți internaționali reprezintand segmente importante din multe sectoare economice. Desigur, cei din sectorul gastronomic au dominat , fiind prezente sisteme de franciza tip restaurante cu bucătărie franceză, clătite, burgeri și fast-food.
În plus față de gastronomie, Expo este bine reprezentata si in sectoarele de moda (cu branduri precum Mango sau United Colors of Benetton), retele alimentare (Intermarché, Spar, etc), concepte cu o varietate de programe de divertisment (laser bowling alley, game room, released rooms ). În general vorbind, vizitatorii pot selecta dintr-o varietate largă de opțiuni de afaceri, cum ar fi imprimarea 3D, țigări electronice, magazine de flori, mobila si lenjerie, magazine de ciocolată și cadouri și multe altele.
În timpul expoziției de patru zile, vizitatorii au putut participa la mai mult de 100 de conferințe profesionale și seminarii. Tematica abordata a fost diversa, fiind organizate ateliere de discutii intre francizori si potentiali francizati.
In plus, zona Business Lounge a oferit posibiltatea unor intalniri exclusiv pentru partenerii de franciză, cumpărători, investitori, antreprenori și furnizori într-o atmosferă relaxantă și calmă discutandu-se despre oportunități de afaceri între și prin construirea în continuare a rețelelor profesionale.
Articole citite
Îți dorești o afacere sustenabilă și din care să îți recuperezi investiția repede? O soluție foarte bună este să devii partener al francizei Ama Green Optic.
O realitate socială care demonstrează că vârsta de la care este nevoie de ochelari este tot mai scăzută a dus la crearea francizei Ama Green Optic, iar rezultatele afacerii sunt conform așteptărilor.
MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Sunt puține companiile specializate în construirea și reconstruirea terenurilor de sport, cu atât mai puțin cele în franciză.
Mai mulți antreprenori români s-au alăturat deja rețelei de franciză Mail Boxes Etc. și participă la o schimbare majoră în lumea serviciilor de curierat și logistică.
Cele mai citite
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Când peste 30.000 de vizitatori trec pragul unei expoziții, în numai trei zile, nu poate fi vorba decât despre Frachising Expo Paris, cel mai mare târg de franciză din lume.
În cazul francizei Ciorbe și Plăcinte, tradiția gastronomică românească constituie o garanție că afacerea are viitorul asigurat.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subiecte populare in Forum
Finanțează deschiderea afacerii tale
Salut,interesant,vreau detalii și contact cu furnizorul . Mulțumesc !
Afacere de nișă, cu păpuși
Buna ziua, Va rog sa aveti amabilitatea sa-mi spuneti cum pot afla detalii despre franciza "Afacere de nisa cu papusi" Multumesc!
Pe piața de curierat se câștigă bine
Ce trebue sa fac pentru colaborare sau franciza
O nouă piață pentru LG Laundry Lounge
Functioneaza si in Romania? Unde si cu ce investitii?
Spălatul rufelor în franciză
Super tare știu conceptul și chiar sunt interesat!
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
TE-AI SUPARAT PE NOI SI NU MAI VREI SA PUBLICI NIMIC T E R U G A M I N S I S T E N T MAI SCRIE CEVA ORICE
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Mi - e dor de articolele tale frumoase redactate intr-o forma impecabila...sa fie oare sfarsitul ?
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Cand este vorba de Cluj termenii crestere,succes...sunt la ei acasa si nu numai la Cluj