Blue Shadow, schimbări în piaţa de fashion

Informaţii despre investiţia într-un magazin Blue Shadow puteţi găsi pe portalul nostru Franchising.pl
Miercuri
03.05.2017
Brand-ul polonez de fashion dezvoltă o nouă strategie de business.
 

Sara şi Roma bara şi-au deschis propriul business in 2003. Cele 2 surori au început prin comercializarea articolelor de îmbrăcăminte de la producători polonezi şi internaţionali, însă mai târziu au lansat pe piaţă propriile lor colecţii sub brand-ul Blue Shadow. În ultimele luni, brand-ul a ales să dezvolte o nouă strategie de business.

„Am decis să avem o nouă viziune. În trecut, din cauza ambiţiei noastre nemărginite şi a dorinţei de a îndeplini orice dorinţă a clienţilor, viziunea noastră asupra colecţiilor de haine nu avea graniţe. Nu era o idee grozavă să produci „pentru toţi” şi pentru „orice ocazie”. Este dificil să creezi şi să combini toate stilurile pentru a avea o imagine corerentă a magazinului. Noua colecţie Blur Shadow este asociată unui stil feminin, unic, definit prin elemente boho (stilul bohemian, cu imprimeuri florale, rochii accesoririzate cu aplicaţii şi pălării) cu elemente minimaliste, ale stilului conservator, de stradă”, explică Roma Barna.

Deţinătorii brand-ului ne-au vorbit şi despre planurile de expansiune. „Căutăm persoane care sunt pasionate de fashion şi în acelaşi timp îşi doresc să deţină un business. Anul acesta plănuim să deschidem 8-10 magazine. Încă suntem la stadiul de creare al brand-ului, care a început să fie din ce în ce mai cunoscut. Construim o echipă care, în mod constant, perfecţionează practicile de business, ascultă vocile clienţilor şi ale partenerilor”, adaugă Sara Barna.

Reprezentaţii Blue Shadow, susţin ca acest brand devine din ce în ce popular datorită colecţiilor de îmbrăcăminte pe care le oferă clienţilor ce doresc să-şi definească propriul stil. Brand-ul nu concurează prin preţuri, ci prin produse.

„Calitatea produsului şi personalizarea serviciilor sunt foarte apreciate. Marile reţele de magazine adoptă o politică agresivă de fluctuaţii de preţ. În urmă cu 3 ani, era de neconceput să vinzi geci de iarnă în octombrie”, spune Roma Barna.

Informaţii despre investiţia totală într-un magazin Blue Shadow variază de la bugetul alocat pe metru pătrat în funcţie de renovări şi echipamentele necesare. Mai multe informaţii găsiţi pe portalul nostru Franchising.pl. Dacă vă interesează şi alte francize poloneze de fashion, accesaţi rubrica Modă din Catalogul nostru de francize.

Înregistrarea este destinată persoanelor ce doresc să-și înceapă propria afacere in regim de franciza. Cumpărând o licență de franciză este modul eficient prin care îți poți asigura succesul în afaceri. Persoanele interesate să achiziționeze o franciză trebuie să se înscrie în baza de date PROFIT system Romania din Registrul Francizelor prin completarea chestionarului de mai jos.

http://franchising.info.ro/inregistrare-candidati/


MC
Franchise Consultant

Subiecte populare in Forum

Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un  adevarat  comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...

3 Declaratii
Final 28.04.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...

3 Declaratii
Final 07.04.2015
Vin englezii

Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu  pentru ei si nu trebuie...

2 Declaratii
Final 15.03.2015
Vin englezii

Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...

2 Declaratii
Final 13.03.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...

3 Declaratii
Final 28.01.2015