Paznicii lui Arby și jucătorii-vânători
Vânători și jucători. Astfel puteți caracteriza un grup de clienți fideli ai rețelei americane de restaurante FAST-FOOD Arby’s, care este specializată în sandviciuri cu carne de calitate. Ei sunt "barbații tineri flămânzi" care apreciaza felurile de mâncare din carne slabă.
În Statele Unite, în ultimii 10 ani, consumul de carne de porc a crescut, ceea ce avantajeaza si reteaua Arby. Unul dintre sandviciurile speciale se numeste Gyro. Acesta a fost preluat de la greci si adaptat local. Potrivit Bloomberg, Arby’s vinde sandviciuri Gyro de 27 de milioane de dolari pe an, ceea ce reprezintă cea mai mare cifră de afaceri din Statele Unite, provenită din vânzarea de sandviciuri.
Acordul de licență, cu exclusivitate teritorială se aplică tuturor potențialilor francizați. Francizații Arby vor participa la un curs de instruire pe o perioada de opt săptămâni, în Statele Unite.
Brandul a introdus pentru o perioadă limitată sandviciuri tipic grecești cu carne de miel, carne de vită și tzatziki. Noul produs se încadrează în strategia generală a companiei Arby’s, care, spre deosebire de alte restaurante fast-food, are o creștere anuală a profitului de 3,8%. Această creștere se datorează tinerilor americani de până în 30 de ani, care nu sunt afectați de situația economică sau de tendința modernă de consum a legumelor. Aceștia rămân loiali fast-food-ului, care le oferă carne suculentă, slănină, șuncă gustoasă si care completează sandviciurile cu maioneza îndrăzneață și cu brânza de cheddar.
Rețele sociale, jocuri și dinamism. Combinația perfecta.
Arby evident știe ce face – deoarece, potrivit studiilor, în America, din ce in ce mai puțini oameni de peste 35 de ani vizitează restaurantele. Dimpotrivă, numărul americanilor mai tineri care viziteaza restaurantele crește. Vânătorii și jucătorii sunt tineri dornici de o strategie renumita de marketing targetat, lansată de companie în colaborare cu Agenția Roar. Clienții primesc, la cumpărarea meniurilor, cartonașe cu personaje și tipuri de arme care au legatură cu renumitul joc video. După ce filmele sau reclamele se răspândesc rapid pe rețelele sociale, apar si laudele pentru creativitate și simțul umorului. Anul trecut, de exemplu, un video in care puteți vedea rămășițele unei nave de pirați, a fost vizualizat de către 800.000 de oameni si distribuit de peste 13 mii de ori.
Arby’s a fost fondată în 1964 și a fost prima rețea națională cu sandviciuri din SUA. Astăzi operează 3.400 de restaurante in întreaga lume și este în căutare de noi francizați. Deschiderea unui restaurant în SUA necesită o investiție de la 350.000 până la 2,5 milioane de dolari americani. Această oportunitate este disponibila acum și antreprenorilor europeni. Titularul unei licențe exclusive ar trebui să dispună de capital, care ii va permite să deschida 10 restaurante Arby’s într-o perioada de 5 ani. Pentru fiecare restaurant, francizatii plătesc o taxă de intrare in retea, de 10.000 de dolari americani. La aceasta, se adauga o taxa periodica de 4,25% din vânzări, din care minim 3,75% din venituri trebuie reinvestite in marketing.
Articole citite
“Este o provocare pentru oricine să fii permanent aprovizionat cu peste 100 de beri, iar noi am reuşit asta şi ştim cum să o facem la preţuri convenabile pentru revânzători.” – spune Bogdan Tănăsescu.
Francizarea este una dintre cele trei strategii de afaceri pe care o companie o poate utiliza în câștigarea cotei de piață.
Un produs bun și o echipă dedicată - aceasta este rețeta succesului francizei Lodolandia. Deși Krzysztof Kulwas admite că la început a avut unele îndoieli ...
Ne pregătim pentru cea mai mare EXPOZIȚIE de FRANCIZE din EUROPA CENTRALĂ și de EST VARȘOVIA, 26 – 28 octombrie 2017, Palatul Culturii și Științei EDIȚIA a 15-a, 200 de EXPOZANȚI, 7.000 de VIZITATORI
Restaurantul american în franciză s-a asociat cu Marvel Alta, al cărui film – “Gardienii Galaxiei 2” a înregistrat costuri de producție în jur de 200 de milioane de dolari.
Cele mai citite
Lidl inaugurează al 138-lea magazin din România.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Când peste 30.000 de vizitatori trec pragul unei expoziții, în numai trei zile, nu poate fi vorba decât despre Frachising Expo Paris, cel mai mare târg de franciză din lume.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subiecte populare in Forum
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
https://garanord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
Salutare, iaca cand o sa avem un subway care trece si pe la GaraNord.md atunci va fi normal)
Afaceri simple și câștiguri rapide
Ponuka pôžičiek medzi jednotlivcami na Slovensku Hľadáte veriteľa alebo investora pre svoje projekty: Podnikateľské pôžičky, Osobné pôžičky, Pôžičky na...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai săraci și în lupta împotriva sărăciei și oferim împrumuturi pe termen scurt, mediu și...