2017-05-24

Super-eroi în serviciul Dairy Queen

Restaurantul american în franciză s-a asociat cu Marvel Alta, al cărui film – “Gardienii Galaxiei 2” a înregistrat costuri de producție în jur de 200 de milioane de dolari.

Rețeaua francizei Diary Queen (DQ) a anunțat apariția celor mai recente produse ale sale, unice în Statele Unite, al căror succes se datorează si filmului cu super-eroi “Gardienii Galaxiei”, al lui Marvel. Ungaria a adus deja inovația brand-ului de franciză, cu deserturi presărate cu înghețată de vanilie, cu bucăți de caramel sau de ciocolată si cu o aromă care amintește de prăjiturile de casă.

DQ interior Fot. DQ

Fondatorii sistemului Dairy Queen® au fost bărbații și femeile care au introdus o noua perceptie asupra deserturilor și, în acest proces, au dezvoltat fundamentul industriei de franciză. Istoria sistemului DQ® este o poveste a unui produs unic care a creat o industrie.

Brandul progresiv, pune mare accent pe marketing, dar nu se bazează doar pe instrumentele de marketing. Sistemul de instruire și de suport ajută francizații, care pot alege unul dintre cele trei concepte diferite: chioșc, restaurant sau stand expres.

Diary Queen este un tip de restaurant de familie în stil american și de patiserie în același timp, care a devenit faimos, în primul rând, datorită deserturilor. Brandul este faimos pentru dulciuri și bauturi gen shake/smoothie, dar și pentru inghețate - cea mai faimoasă înghețată fiind Blizzard. Popularitatea DQ și creșterea continuă a publicității se datorează strategiei adaptate tendințelor moderne și gamei largi de produse. Restaurantul Grill & Chill oferă o varietate de hamburgeri tipici (cel mai renumit fiind BBQ Burger), snack-uri, aripi de pui, hot dog, tortilla, sandviciuri și salate.

Rețeaua internațională de franciză operează un numar de 6.800 de restaurante in 29 de țări. Brandul are o istorie de 80 de ani și anul trecut a deschis 318 magazine noi, astfel că a înregistrat cel mai profitabil an de până acum, iar creșterea intensă va continua și în acest an. Sistemul global de sprijin și de instruire promovează succesul afacerilor exploatate de francizați, care pot alege unul din cele trei concepte diferite: chioșc, restaurant și stand expres.

Marca caută companii și antreprenori de succes, cu posibilități financiare, care au deja experiență în domeniul ospitalității și în sectoarele conexe, cum ar fi vânzarea cu amănuntul sau distribuția produselor alimentare și a băuturilor. Franciza este disponibilă si în Europa de Est ca o afacere exclusivă de master franciză DQ, de 15 ani, care poate fi extinsă ulterior cu încă zece ani.

Distribuie articolul

Comentează pe forum

0

MC

Franchise Consultant
Trimite pe autor

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank