Francizatul trebuie să fie o persoană foarte motivată si perseverentă. Aș spune că francizatul ideal pentru NOMASVELLO trebuie sa fie o persoană care sa aibă încredere în francizor și în abilitățile sale de business.
Vineri
26.05.2017
Mario Kalem a deschis prima dată afacerea în franciza NOMASVELLO în Slovenia, iar la sfârșitul anului trecut, a preluat franciza master pentru teritoriul croat. Intr-o perioadă scurtă de timp, rețeaua de franciză s-a extins.
 

Mario Kalem era susținător al lanțului centrelor NOMASVELLO, când l-a întâlnit accidental pe proprietarul francizei master din Slovenia, Sanju Goranović. Era primul centru al brandului spaniol, din țară, care se deschisese în 2012. După discuția cu Sanju Goranović , s-a hotarat să obtină mai multe informatii despre acest brand mondial. – “Pentru că sunt un om căruia îi plac provocările, am decis să intru în această afacere” - spune Kalem.

Primul său centru din Slovenia a fost deschis în martie 2015, în Nova Gorica. “Primul an a fost foarte dificil, dar după multe investiții în marketing - publicitate prin radio, Facebook, panouri publicitare - am reușit să obtinem pragul de rentabilitate în al doilea an de activitate și am început să câștigam profit. Inceputul celui de-al treilea an de activitate este foarte promițător” - spune Kalem.

Ulterior i s-a oferit oportunitatea de a prelua franciza master pentru Croația, conducand în paralel si afacerea din Slovenia. A fost o perioadă in care Sanju Goranović s-a ocupat de ambele tari, însă la un moment dat a decis sa se ocupe doar de franciza din Slovenia si sa vandă franciza master din Croatia.

- “Când mi s-a oferit această posibilitate, nu am pus la indoială niciun moment succesul afacerii. La momentul intrării francizei in tară, s-au deschis două centre, unul în Zagreb și altul în Rijeka. Am preluat franciza master la începutul lunii decembrie 2016. Trebuie să spun că, la inceput, centrele au functionat cu un număr redus de clienti, insa s-au redresat ulterior. Astfel, pană in prezent, am reusit să deschidem deja doua noi centre - in Karlovac si Split, iar pana la jumatatea lunii iunie se vor deschide alte doua centre - in Velika Gorica si Pula” - spune Kalem.

“Primim cereri si din alte locatii precum Zadar, Sibenik, Dubrovnik și cu sigurantă vom continua extinderea rețelei. Sunt sigur că putem avea in Croația cel puțin 15 centre. Numărul minim de locuitori în locatiile în care urmeaza să se deschidă centre NOMASVELLO este de 35.000 de locuitori” - spune Kalem.

Pentru antreprenorii interesati sa devina beneficiari ai francizei NOMASVELLO în Croația, este necesar să detina un spatiu de cel puțin 40 de metri pătrați la parter. Mario Kalem, în calitate de francizor, sfătuiește și aprobă locația, deoarece este foarte importanta pentru succesul afacerii. Franciza costă 40.000 de euro, la care se adauga TVA, în timp ce taxa de franciză (redevență) este de 200 de euro pe lună si include consultanta permanenta din partea francizorului. La aceste taxe, se adauga 300 de euro pentru servicii de marketing . La început este suficient sa aveti un singur angajat. Experienta ne-a dovedit că pragul de rentabilitate al investiției poate fi atins după șase până la 18 luni.

“Francizatul trebuie să fie o persoană foarte motivată si perseverenta. Aș spune că francizatul ideal pentru NOMASVELLO trebuie sa fie o persoană care sa aiba încredere în francizor și în abilitățile sale de business.”- subliniază Kalem.

Înregistrare candidați

Înregistrarea este destinată persoanelor ce doresc să-și înceapă propria afacere in regim de franciza. Cumpărând o licență de franciză este modul eficient prin care îți poți asigura succesul în afaceri. Persoanele interesate să achiziționeze o franciză trebuie să se înscrie în baza de date PROFIT system Romania din Registrul Francizelor prin completarea chestionarului. : https://franchising.info.ro/inregistrare-candidati/


MC
Franchise Consultant