100BERI pregătește pachetul de franciză – fiți pe fază !
“Acum 8 ani, încă eram arheolog la un muzeu din Romania. Meseria mă făcuse să umblu prin locuri sălbăticite sau dimpotrivă hiper-tehnologizate, să întâlnesc oameni atât de diferiți între ei încât cu greu ți i-ai fi putut imagina împreună la aceeași masă. Și totuși ... mergând pe urmele lui Levi-Strauss, am văzut cum orice diferență dispărea în fața împărțirii unei gustări frugale înainte ca arșița să se instaleze sau a unei căni de băutură caldă cu iz de ceai sau cafea, care să îți încălzească cât de cât degetele cu care trebuia să descurci o situație arheologică. Dar indiferent de vreme, de țară, de vârstă, de ierarhie instituționalizată, un lucru era prezent la orice întâlnire, șantier, vizită: o bere. Iar cum îmi spunea un profesor bulgar specializat în epoca paleoliptică: “Bogdan, am văzut multe lucruri în viața mea, dar unul singur știu sigur că nu l-am vazut: un om care să bea o singură bere !” – așa începe povestea localului 100BERI, spusă de Bogdan Tănăsescu, unul dintre patronii localului.
Între timp, localul s-a deschis în vara anului 2011, în Centrul Vechi, pe strada Covaci și găzduiește un bar special creat pentru băutorii și pasionații de bere. Numele este destul de sugestiv și indică varietatea meniului unic cel puțin în Romania și care include peste o sută de tipuri de bere provenite din diverse locuri ale lumii (Romania, Belgia, Bulgaria, Germania, Marea Britanie, Irlanda, America etc.)
Conform declarațiilor lui Bogdan Tănăsescu, localul actual a ajuns la maturitate și are o situaţie financiară stabilă, precum și clienţi fidelizaţi.
„Ce pot face cu tot acest know how de care dispun, în special în zona de gestionare a trendurilor, a tendinţelor de pe piaţa berii şi în relaţia cu furnizorii? Franciza cred că este cea mai bună soluţie de dezvoltare pentru acest tip de afacere. Îi las pe alţii să se înhame la gestiunea şi administrarea unei locaţii, iar eu vin cu acest suport de know-how. Ei trebuie să aibe capacitatea de reacţie la schimbare, pentru că această piaţă este extrem de dinamică.”
Ce va include pachetul de franciză?
Rețeaua va cuprinde, la nivel național, în următorii 5 ani, aproximativ 20-25 de localuri axate pe vânzarea berilor premium și super-premium, provenind atât din importuri, cât și din producția locală.
Asistenţa pentru francizat va include:
- O sortimentație variată (peste 100 de etichete) și adaptată (în funcție de tipul berii, specificul geografic, direcția imprimată locației etc.). De aprovizionarea cu bere se va ocupa francizorul, ceea ce va diminua considerabil blocarea lichidităţilor în procesul de aprovizionare cu cantităţi de marfă mai mari decât necesarul.
- Este o provocare pentru oricine să fii permanent aprovizionat cu peste 100 de beri, iar noi am reuşit asta şi ştim cum să o facem la preţuri convenabile pentru revânzători.” – spune Bogdan Tănăsescu.
- Pregătirea personalului înainte și după deschiderea locației
- Plan de afaceri segmentat pe module de vânzare
- Modelare virtuală a spațiului ales de comun acord
- Marketing activ, atât la deschidere cât și pe toată durata contractului, cu accent pe mediul online și pe campaniile B2C.
Totalul prevăzut al investiţiei
- Poziționare în piață: orașe cu populație de peste 100.000 de locuitori, centre universitare, grad ridicat de urbanizare
- Optimizarea locației: zone de trafic ridicat, centre turistice, clădiri de birouri, zone administrative
- Suprafață: 150 – 350 mp
- Investiția inițială: peste 30.000 EUR, în funcție de suprafața și tipul locației, constând în mobilarea și dotările specifice, taxa de intrare în sistem, stoc tampon.
- Redevențe: 6% royalties, 2% marketing, aplicate la cifra de afaceri
- Durata contractului: 5 ani
Dacă ești pregătit să achiziționezi franciza 100BERI, trimite un email, în acest sens, la adresa mcoman@profitsystem.ro și iți vom răspunde cât mai curând posibil.
Iată ce spun clienții despre localul 100BERI
O colecție foarte bună de beri din diferite țări (client Romania)
„Dacă îți dorești ceva diferit, încearcă acest local ! Aici nu vei găsi berile obișnuite (Heineken, Carlsberg, Tuborg, Stella Artois etc.), ci vei găsi beri la halbă din Belgia, Germania, Marea Britanie, Irlanda, America si multe alte beri pe care nu le mai găsești nicăieri în oraș, Așă că, dacă îți place berea, vei iubi acest loc.”
Lots of great beer (Greek client)
„This place has a lot of great beer selections. They are mostly from Germany but there are some others from Romania, Bulgaria and England. We ordered three beers, the Amarasi, Propeller Double IPA and Mandarin and all of them were excellent. The Amarasi and Mandarin had a nice fruity taste and the double IPA had a nice hoppy bitter taste. Definitely a good place to come if you like beers and especially craft beers.”
Great bar in Old Town (England client)
„Really great bar in Bucharest Old Town. Excellent selection of beers, lots of Belgian ones, all served in the correct glasses. This is definitely one not to miss amongst the numerous bars in the Old Town, highly recommended!!”
Articole citite
Francizarea este una dintre cele trei strategii de afaceri pe care o companie o poate utiliza în câștigarea cotei de piață.
Un produs bun și o echipă dedicată - aceasta este rețeta succesului francizei Lodolandia. Deși Krzysztof Kulwas admite că la început a avut unele îndoieli ...
Ne pregătim pentru cea mai mare EXPOZIȚIE de FRANCIZE din EUROPA CENTRALĂ și de EST VARȘOVIA, 26 – 28 octombrie 2017, Palatul Culturii și Științei EDIȚIA a 15-a, 200 de EXPOZANȚI, 7.000 de VIZITATORI
Restaurantul american în franciză s-a asociat cu Marvel Alta, al cărui film – “Gardienii Galaxiei 2” a înregistrat costuri de producție în jur de 200 de milioane de dolari.
În timp ce majoritatea rețelelor de fast-food înregistrează profituri în scădere, rețeaua Arby celebrează succesul, datorat atât meniurilor cu gyro și jocurilor, precum și renumitului brand american protejat de "bărbați tineri flămânzi."
Cele mai citite
Saloanele Magic, un concept de franciză bazat pe o experiență consolidată, inovație și produse premium, își dovedește în fiecare zi profitabilitatea
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subiecte populare in Forum
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
https://garanord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
Salutare, iaca cand o sa avem un subway care trece si pe la GaraNord.md atunci va fi normal)
Afaceri simple și câștiguri rapide
Ponuka pôžičiek medzi jednotlivcami na Slovensku Hľadáte veriteľa alebo investora pre svoje projekty: Podnikateľské pôžičky, Osobné pôžičky, Pôžičky na...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai săraci și în lupta împotriva sărăciei și oferim împrumuturi pe termen scurt, mediu și...