Să descoperim împreună tainele francizelor …
Toată lumea știe cum arată sigla McDonald’s și ce reprezintă "Arcadele de Aur". Indiferent unde mergeți în lume, dacă puneți piciorul în interiorul unui McDonald’s, puteți comanda un Big Mac sau un Fish Mac și știți exact ce gust va avea. Conștientizarea brandului, fiabilitatea si uniformitatea fac parte din puterea franchising-ului.
Imaginați-vă cât timp și care ar fi resursele necesare pentru a promova un brand independent, cel puțin la început. O marcă de franciză care este deja cunoscută oferă fiecărui nou francizat o prezență pe piață, care este recunoscută la nivel local, național și global.
Promovarea mărcii, în mod normal, este coordonată prin strategii de marketing și publicitate de care se ocupă francizorul, în timp ce dumneavoastră și ceilalți parteneri francizați profitați de avantajele oferite. Francizorii cu experiență în domeniu vor pregăti și vor plăti pentru desfășurarea campaniilor publicitare profesionale de la nivel național, regional și local, aceasta fiind o practică care aduce beneficii tuturor francizaților din sistem și care construiește brandul.
Mulți francizori lucrează, de asemenea, direct cu francizații lor pentru a le oferi consiliere și resurse și pentru a-i ajuta să-și dezvolte programe de marketing eficiente în locația acestora, printr-un fond de marketing cooperativ (dumneavoastră și toți ceilalți francizați ați contribuit deja la fond, prin intermediul comisioanelor și redevențelor).
De asemenea, francizorii oferă materiale de marketing francizaților lor, precum și îndrumări din domeniul marketing-ului, începând cu formarea inițială și continuând pe toată durata contractului de franciză. Unul dintre cele mai mari beneficii ale deținerii unei francize este programul de marketing, astfel că, trebuie să țineți cont de acest lucru în timp ce faceți selecția unei francize.
Din punct de vedere competitiv, franciza face legătura dintre penetrarea pieței și promovarea mărcii. Pe măsură ce se deschid locații francizate sau deținute de companii în regiunea dumneavoastră (și în întreaga lume), recunoașterea numelui mărcii crește, mărind și mai mult valoarea fiecărei unități francizate.
Pentru mai multe informații privind afacerile în franciză, vă invităm să accesați paginile www.franchising.info.ro și www.profitsystem.ro sau să trimiteți o solicitare pe email, la adresa mcoman@profitsystem.ro și vă vom răspunde cât mai curând posibil.
Pe curând,
Echipa Profit System
Articole citite
Descoperă o idee de afacere care merită studiată și ar putea fi un model de succes și pentru piața românească. Avem acces prin intermediul grupului Profit System la modele variate de francize pe care le puteți studia pe site-ul franchising.info.ro.
Ce oportunități oferă o franciză? Episodul 2 – Un sistem de succes, garantat
Ce oportunități oferă o franciză? Episodul 1 - Independența
Ce oportunități oferă o franciză? Episodul 4 - Economie de scară
Francizarea este una dintre cele trei strategii de afaceri pe care o companie o poate utiliza în câștigarea cotei de piață.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Sezonul cald care se apropie este cel mai propice moment pentru începerea unei afaceri cu înghețată, iar oferta Ice and Roll și Cake and Roll face toți banii.
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.
Iată că precedentul a fost creat pentru franciza Bella Italia Pizza Express! Ce mai rămâne de făcut? Nimic mai simplu ...