Să descoperim împreună tainele francizelor …
Orice organizație mare poate face economii de scară. Francizarea nu este diferită, iar economiile de scară create de francizor sunt disponibile tuturor francizaților. Acesta este un avantaj pe care nu îl aveți atunci când vă începeți propria afacere. Este un avantaj semnificativ, care arată puterea cifrelor.
Cum pot ajuta aceste economii de scară francizatul? Pentru început, un francizat poate cumpăra, în mod regulat, bunuri prin intermediul francizorului, la o rată redusă. Bunurile variază de la produse de curățenie și uniforme, până la produse alimentare și ingrediente. Francizorii care achiziționează produse și servicii pentru rețeaua lor de franciză au puterea de a negocia reduceri semnificative de volum de la foarte mulți furnizori. Rezultatul final este un avantaj competitiv care duce la marje de operare mai mari pentru fiecare francizat.
Această putere a cifrelor este benefică și în alte domenii de activitate, cum ar fi marketingul și publicitatea, deoarece francizorul, dumneavoastră și partenerii dumneavoastră de franciză contribuiți la un fond de marketing regional și / sau național. Suma și calitatea eforturilor dumneavoastră de publicitate sunt mult mai mari decât dacă ați fi un operator independent de afaceri, oferind un avantaj extraordinar față de independență și față de concurenții mai mici.
Cele mai multe companii independente pot doar visa la programele de cercetare și dezvoltare disponibile în multe sisteme de franciză. Această cercetare și dezvoltare continuă fac o diferență uriașă în ceea ce privește dezvoltarea produselor, calitatea și profitabilitatea, sporind astfel șansele de succes și profitabilitatea, permițându-vă să vă concentrați asupra conducerii afacerii. Francizorul poate încerca noi idei, produse și servicii la unitățile deținute de companie, livrându-le francizaților, abia după ce acestea au fost perfecționate.
Când veți deveni francizat, veți obține acces imediat la un grup de francize din întreaga țară și lume. Francizorii cu experiență s-au confruntat cu aceleași probleme și întrebări cu care vă veți confrunta pentru prima dată și dumneavoastră, ca un nou francizat. Deoarece fiecare unitate de succes, de franciză ajută brandul să crească în ansamblu, iar cei mai mulți francizați "veterani" vor fi fericiți să vă împărtășească cum au tratat aceste probleme și să vă ofere soluții și sfaturi privind evitarea greșelilor uzuale, specifice începătorilor.
Există foarte multe avantaje pe care franciza le oferă unui antreprenor.
Pentru mai multe informații privind afacerile în franciză, vă invităm să accesați paginile www.franchising.info.ro și www.profitsystem.ro sau să trimiteți o solicitare pe email, la adresa mcoman@profitsystem.ro și vă vom răspunde cât mai curând posibil.
Pe curând,
Echipa Profit System
Articole citite
Descoperă o idee de afacere care merită studiată și ar putea fi un model de succes și pentru piața românească. Avem acces prin intermediul grupului Profit System la modele variate de francize pe care le puteți studia pe site-ul franchising.info.ro.
Ce oportunități oferă o franciză? Episodul 2 – Un sistem de succes, garantat
Ce oportunități oferă o franciză? Episodul 1 - Independența
Ce oportunități oferă o franciză? Episodul 3 - Creșterea gradului de promovare a mărcii
Francizarea este una dintre cele trei strategii de afaceri pe care o companie o poate utiliza în câștigarea cotei de piață.
Cele mai citite
Saloanele Magic, un concept de franciză bazat pe o experiență consolidată, inovație și produse premium, își dovedește în fiecare zi profitabilitatea
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.