Consumatorii croați au devenit mult mai exigenți, de aceea lanțurile de panificație stabilesc standarde foarte înalte în ceea ce privește calitatea produselor și a serviciilor, igiena și imaginea magazinelor. Deoarece Mini Pani este o companie axată pe producția de produse mini, considerăm că diversitatea și calitatea produselor reprezintă cheia succesului afacerii noastre.
Marţi
01.08.2017
Ce face Mini Pani diferit față de alte sisteme similare din Croația, care este avantajul acestei afaceri și care este cel mai simplu format de franciză, este ceea ce relatează Zolt Polhe în legătură cu sistemul de franciză pe care l-a dezvoltat.
 

Sistemul de franciză Mini Pani, specializat în producția, distribuția și vânzarea de mărfuri congelate, permite unui potențial francizat cel puțin să-și extindă afacerea sau să înceapă o nouă afacere prin deschiderea sau menținerea propriei fabrici de panificație. Afacerile Mini Pani au început să se dezvolte în țările Uniunii Europene precum Ungaria, Croația și Slovenia, unde concurența în domeniul mini-brutăriilor este foarte accentuată, în paralel cu extinderea de succes a rețelei în mai multe țări precum Serbia, Macedonia, Muntenegru, Bosnia și Herțegovina. Succesul de care a beneficiat afacerea Mini Pani se datorează produselor autentice, vândute pe piața din Croația, dezvăluie Zolt Polhe, responsabil de extinderea rețelei de panificație Mini Pani.

Ați fost în Croația pentru ceva vreme. Concurența pe această piață nu este mică. Care sunt rezultatele pe care le-ați obținut și ce format de franciză preferă întreprinzătorii cu care ați discutat?

Da, concurența în industria de panificație este foarte puternică, dar credem că, datorită calității excepționale a produselor și a serviciilor noastre, sigur există un loc și pentru Mini Pani pe piața croată. Am condus douăzeci de puncte de vânzare, printre care există modele de afaceri foarte variate.

Ce face franciza Mini Pani diferit față de alte francize din domeniul panificației și care sunt avantajele acesteia pentru antreprenorii care o achiziționează?

Ca un avantaj major față de sistemele mai mari de franciză care impun reguli stricte francizaților, aș dori să subliniez faptul că suntem o echipă mică, dar foarte flexibilă, astfel că ne adaptăm ușor la cerințele francizaților. În termeni tehnici, avantajul nostru este acela că oferim francizaților numai cuptoare convectomate digitale, pre-programate, care minimizează posibilitatea erorii umane în ceea ce privește calitatea produsului finit. Pe lângă aspectul modern al patiseriilor Mini Pani, franciza prevede un set-up intern și extern al patiseriei, flexibil, ca principal avantaj pentru evitarea diferitelor complicații precum: pierderi semnificative de produse alimentare în cazul unui proces greșit de coacere, contabilizare eronată, posibile întârzieri în procesul de livrare a produselor către diverse magazine de panificație.

Cu câți bani se poate lansa această franciză și câte salarii medii din Croația sunt necesare pentru a dezvolta această franciză?

Este dificil să vorbim despre valoarea exactă a investiției de pornire, deoarece depinde într-o mare măsură de condiția și de necesitatea de aranjare a zonei de vânzare. Pe lângă obținerea autorizațiilor pentru desfășurarea activității, partenerii noștri ar trebui să investească în primul rând în camera de depozitare a produselor congelate și în casa de marcat fiscală. De asemenea, este dificil să vorbim despre nivelul veniturilor la modul concret deoarece acesta depinde de câțiva factori esențiali și anume: dacă afacerea este dezvoltată într-un spațiu propriu sau închiriat, care este cuantumul chiriei sau nivelul salarial al lucrătorilor dintr-o anumită regiune. În general, dacă franciza Mini Pani este dezvoltată într-o locație cu trafic, aceasta poate aduce câștiguri de câteva salarii medii croate pe lună.

Care este tendința de astăzi în industria de panificație și care este perspectiva de viitor a afacerii Mini Pani în Croația?

Consumatorii croați au devenit mult mai exigenți, de aceea lanțurile de panificație stabilesc standarde foarte înalte în ceea ce privește calitatea produselor și a serviciilor, igiena și imaginea magazinelor. Deoarece Mini Pani este o companie axată pe producția de produse mini, considerăm că diversitatea și calitatea produselor reprezintă cheia succesului afacerii noastre. Pe lângă o relație prietenoasă și reciproc avantajoasă cu partenerii noștri, beneficiile pe care le oferă sistemul nostru de franciză, precum și celelalte avantaje menționate mai sus, ne determină să credem că afacerea Mini Pani se va dezvolta constant în Croația și că vom juca un rol din ce în ce mai important pe harta francizelor din această țară.


Subiecte populare in Forum

KFC și Pizza Hut merg la munte

O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli

4 Declaratii
Final 04.07.2015
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului

Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui

Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...

4 Declaratii
Final 12.05.2015
Premieră pe piața de retail din România

Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?

4 Declaratii
Final 12.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor  "dulci" (medical) din pacate este in crestere

3 Declaratii
Final 08.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale

3 Declaratii
Final 07.05.2015
Premieră pe piața de retail din România

Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?

4 Declaratii
Final 27.04.2015