Departamentele cu medicamente din cadrul drogheriei Natura au fost reorganizate, folosindu-se culori contrastante, produsele au fost depozitate în vitrine transparente și au fost expuse afișe informative pentru a asigura o identificare rapidă a produselor dorite.
Duminică
06.08.2017
Rețeaua de drogherii a fost adaptată la nevoile fiecărui client. Care este strategia?
 

Proiectul de remodelare a rețelei Natura a început în anul 2017 și va fi aplicat în toate locațiile din Polonia. Locațiile vor fi rebranduite, interioarele vor fi modernizate, iar traficul pe site-ul firmei va fi facilitat prin reorganizarea acestuia, pe categorii de produse.

Până în prezent, au fost modificate 60 de drogherii. Această modificare este concepută astfel încât să corespundă nevoilor clienților prin facilitarea procesului de găsire a produselor necesare, cumpărarea acestora și prin evitarea supra-aglomerării locației. Pentru a asigura accesul rapid la produsele căutate, acestea au fost depozitate în vitrine transparente, fiind semnalizate cu bannere informative în culori contrastante. Diviziunea în patru zone principale - parfumerie, produse pentru îngrijirea părului, produse pentru îngrijirea corpului și produse de machiaj – simplifică căutarea produselor și scurtează timpul de achiziție.

Cele patru zone reprezintă competențele cele mai importante ale drogheriei Natura, pe care punem accent în comparație cu celelalte categorii de produse. Introducerea acestei soluții a fost susținută de rezultatele cercetărilor noastre. În acest fel, clientul știe exact unde să caute și să găsească produsul dorit, într-un timp foarte scurt. Modificarea introdusă, numită remodelare, durează în medie trei nopți, iar această se realizează fără a închide spațiul de vânzare pentru clienți, relatează Monika Nowakowska, vicepreședinte al drogheriei Natura.

În plus, în locațiile care nu beneficiază de vizibilitate foarte bună, a fost schimbat de asemenea design-ul unității și materialele de comunicare din unitate. Paleta de culori a fost simplificată, dominând tonurile de gri deschis, alb și nuanțele de verde, care dau impresia de spațiu mai generos si mai luminos. În fiecare unitate este instalat un nou sistem de iluminare, adaptat individual pentru a satisface nevoile locației respective și pentru a asigura un aspect natural al produselor expuse.

Rețeaua de drogherii Natura numără 283 de unități în toată Polonia, inclusiv unitățile în franciză. Proprietarul drogheriei Natura a remodelat toate locațiile proprii și urmează să remodeleze și unitățile în franciză.

În anul 2017, rețeaua Natura s-a extins prin deschiderea a 4 unități noi. Unitățile sunt deschise atât în orașe mari, cât și mici. Locația trebuie să aibă o suprafață de cel puțin 100 m2, dar acest lucru se stabilește împreună cu partenerul de afaceri, suprafața putând varia în funcție de traficul locației respective. Aceste drogherii pot fi amplasate atât în ​​mall-uri, cât și pe străzi aglomerate. Costul investiției într-o franciză Natura este calculat individual, în funcție de cerințele fiecărui francizat.


MC
Franchise Consultant

Subiecte populare in Forum