După 20 de ani, Subway își schimbă imaginea

Pentru clienții fideli, Subway își menține încă politica de a folosi materii prime "super-sănătoase". Modificările sunt menite să producă o atmosferă prietenoasă în restaurant, prin culori vii și lumină intensă.
Marţi
15.08.2017
După 20 de ani, franciza Subway a rețelei americane plănuiește o schimbare în design și un nou logo al companiei. Motivul constă în dorința de a îmbunătăți serviciile oferite clienților.
 

Franciza Subway aferentă rețelei de unități fast-food a fost mult timp lider în ceea ce privește numărul de sucursale deschise la nivel global. Acum există peste 44.000 de unități deschise, care vând zilnic 7,5 milioane de sandvișuri. Cu toate acestea, la începutul anului 2012, compania a înregistrat o scădere constantă a vânzărilor, iar unele unități au înregistrat scăderi de 15% în vânzări, în ultimii 5 ani. Anul trecut, compania a închis mai multe sucursale de când a fost deschisă, decât în toată istoria sa. În anul 2016, numărul de francize Subway din SUA a scăzut de la 27.103 la 26.744.

Noul design va aduce culori puternice, asemănătoare culorilor legumelor proaspete, un interior mai intens luminat și un mobilier elegant. Managementul companiei speră că restaurantele vor deveni mai atrăgătoare pentru consumatori, prin serviciile care au la bază ultimele tehnologii. "Credem că oamenii caută astăzi simplitatea", spune Trevor Haynes, vicepreședintele firmei Subway. Remodelarea majorității unităților de fast-food este programată pentru anul viitor, iar până acum doar aproximativ 85 de restaurante au fost modificate. Francizorul promite sprijin privind finanțarea modificărilor de design, conform declarațiilor lui Haynes, întrucât unele dintre schimbările care vor fi implementate sunt semnificative.

În Republica Cehă, marca și vânzările sunt în creștere

Acum clienții pot să vadă mult mai bine produsele în timp ce sunt preparate. Roșiile, castraveții, ardeii și ceapa vor fi expuse în cutii speciale. Produsele se pregătesc în fața clienților de peste 50 de ani, însă noul model de vânzări ar trebui să aducă o transparență maximă și o experiență mai bună privind consumul produselor alimentare proaspete și sănătoase. Subway introduce de asemenea sistemul de comenzi numerice pentru scurtarea timpului de așteptare și accelerarea livrării comenzilor. Alternativ, meniul de restaurant se va diversifica cu o gamă mai largă de băuturi pe bază de cafea și produse de patiserie fără gluten.

Schimbările de design și de servicii se realizează în același timp cu modificarea și modernizarea siglei. Aceasta a fost de asemenea simplificată, litera tipică S constând din două săgeți opuse de culoare galbenă și albă, care se reunesc. Ar trebui să acționeze ca o re-invitație pentru clienții din afara și din interiorul magazinului. În Republica Cehă, sunt deschise 19 restaurante Subway. Dacă francizatul reușește să deschidă unitatea în termen de un an, va primi jumătate din investiție înapoi. În plus, operatorul restaurantului va investi în marcă 8% din vânzări și va plăti 4,5% pentru comercializare. În medie, 147 de mii de euro trebuie investiți de proprietar în echipament, dar suma variază și în funcție de mărimea spațiilor. Anul trecut, în Republica Cehă, Subway a înregistrat o creștere de 11% în vânzări.


MC
Franchise Consultant