Franciza JumpingClay se extinde in regiune

În afară de Croația, JumpingClay operează și pe piața macedoneană, iar conceptul este disponibil prin franciza și pentru alte țări din regiune.
Luni
28.08.2017
Lanțul de francize JumpingClay a sărbătorit recent un an de afaceri în Croația.
 

Nediljka Dokozić, proprietarul companiei Mangold, care este un super-master francizor pentru întreaga regiune adriatică, afirmă că fiecare început de afacere este dificil, mai ales atunci când se introduce pe piață o idee de afaceri nouă și necunoscută.

- Experiențele afacerii cu ochelari N din perioada trecută sunt totuși mai mult decât pozitive, iar produsul "imaginează-ți propria poveste" a creat multe reacții pozitive. Copiii sunt încântați, dar și adulții, ceea ce ne oferă motivații suplimentare pentru viitoarele provocări și expansiuni în regiune - spune Nediljka Dokozić pentru portalul de franciză.

Cu ocazia marcării unui an de la sosirea acestui brand faimos pe piețele croate și regionale și deschiderea primului magazin interactiv din Zagreb, JumpingClay a decis să îi înveselească pe copiii de la Kliničko-bolnički - centrul "Sestre Milosrdnice" prin activități care folosesc un tip unic de argilă și care dezvoltă potențialul copiilor prin învățare și joc. JumpingClay a oferit daruri și copiiilor care, din nefericire, au stat în spital în cursul acestui an și care au putut avea astfel preocupări care să le stimuleze creativitatea și să le redea buna dispoziție.

Argila JumpingClay, cunoscută drept cea mai ușoară și cea mai mică din lume, este extrem de potrivită pentru modelare.

- Când am adus acest brand în Croația acum un an, am vrut să fac jocul și divertismentul printre copii și alte grupuri de vârstă, diferite și interesante. De aceea am ales să sărbătorim aniversarea brandului și prin socializarea în spital, unde am încercat readucem” camera de joacă copiilor și să le oferim un moment vesel într-un loc oarecum trist, creând o mică lume a imaginației în care ei pot fi ceea ce sunt - copii ale căror zâmbete sunt cea mai mare fericire și satisfacție pentru adulți - spune Dokozić.

- Copiii vizitează în mod regulat academiile noastre și sunt încântați de programele pe care le oferim. Feedback-ul este pozitiv ", spune ea.

În primul an, JumpingClay din Zagreb a deschis trei academii (playroom-uri pentru modelarea argilei) și a început să opereze în Macedonia, unde deține două birouri - în Strumica și Skopje.

- Așa cum am subliniat anterior, avem mari ambiții pentru extinderea rețelei în regiune și, cu siguranță, putem spune că, în toamnă, vom aștepta cu nerăbdare copiii și adulții, precum și potențialii colegi din Serbia, Bosnia și Herțegovina - spune Nediljka Dokozić.

Franciza JumpingClay este disponibilă pentru toate țările din regiune, fie în varianta de franciză master, fie ca o singură franciză sau ca un "colț" de joacă care să fie un fel de supliment la camerele de joacă existente în hoteluri, în grădinițe etc. Beneficiarii potențiali pot conta pe sprijin din partea francizorului în vederea lansării Academiei, organizarea sesiunilor de training și a unui plan de marketing eficient. La fel ca în multe alte francize, pentru a reuși în acest sens, așa cum a afirmat anterior Dokozic, este necesar să fim apreciați și să lucrăm împreună în aceeași direcție.

Dacă vrei sa devii Master Francizat sau ești pregătit să achiziționezi franciza JumpingClay, o putem aduce în Romania, pentru tine, prin intermediul partenerilor noștri din Grupul Profit System. Trimite un email, în acest sens, la adresa mcoman@profitsystem.ro și iți vom răspunde cât mai curând posibil


Business Development Manager