1000 de euro pentru o franciză cu bijuterii

Bijuteriile se vând cel mai bine în perioada verii, odată cu schimbarea garderobei pentru vacanțe și concedii.
Miercuri
27.06.2012
Un brand australian de bijuterii și accesorii vrea să se dezvolte în România.
 

Diva Internațional, unul dintre cei mai mari retaileri din industria accesoriilor pentru femei la nivel mondial, vrea să se extindă prin franciză în țara noastră. Magazinele Diva oferă peste 1200 de tipuri de bijuterii și reînnoiesc săptămânal colecțiile de accesorii. Produsele sunt adresate femeilor cu vârsta cuprinsă între 15-35 de ani. Diva Poland, filiala poloneză a companiei, se va ocupa de vinderea licenței de franciză pentru România.

Magazinele Diva sunt situate în general în apropierea intrărilor principale din cadrul marilor centre comerciale. Suprafața unui magazin variază între 15-35 de metri pătrați. Investiția pentru deschiderea unei locații Diva începe de la 20.000 de euro și poate ajunge până la 50.000 de euro, la care se adaugă o sumă cuprinsă între 7.000 și 20.000 de euro pentru echiparea și amenajarea propriu zisă a unității.

Taxa de aderare la rețeaua Diva Internațional este de 1.000 de euro pentru francizați și de 50.000 de euro pentru master-francizat.

”În cazul în care investitorul are deja un sediu, un magazin Diva poate fi deschis în aproximativ 30 de zile de la semnarea contractului de franciză”, spune Igor Bolshakov, director de franciză și de acordare a licențelor.

Diva Internațional este unul dintre cei mai mari retaileri din industria accesoriilor pentru femei, cu peste 4.000 de magazine în 27 de țări din întreaga lume. Afacerea a fost lansată pentru prima oară în franciză în Rusia, în toamna anului 2007.

Pe piața bijuteriior și accesoriilor fashion din România activează jucători ca: Meli Melo, Accessorize, Folli Follie, Moa, Parfois.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un  adevarat  comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...

3 Declaratii
Final 28.04.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...

3 Declaratii
Final 07.04.2015
Vin englezii

Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu  pentru ei si nu trebuie...

2 Declaratii
Final 15.03.2015
Vin englezii

Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...

2 Declaratii
Final 13.03.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...

3 Declaratii
Final 28.01.2015