Iată cine are curaj să lupte împotriva lui McDonald’s ...

Max Burgers, condus de fiul fondatorului, Richard Bergfors, are o Academie la Stockholm, unde oferă toate instrumentele necesare instruirii partenerilor săi de franciză. În Europa de Nord, acesta caută companii puternice care sunt interesate să promoveze marca Max Burgers pe baza unei licențe de franciză.
Luni
02.10.2017
Ai 2 variante: 1. poți începe o afacere de la zero și te zbați singur/ă cu sistemul sau 2. poți merge direct către succes cu o afacere în franciză. Noi îți dăm idei de francize, tu decizi în ce direcție vrei să mergi! Înscrie-te acum la newsletter și fii la curent cu ce se întâmplă pe piața francizelor!
 

Proprietarul Max Premium Burgers spune că vrea ca lumea să scape de McDonald’s. Cea mai veche franciză suedeză de fast-food se extinde acum în Polonia.

La începutul lunii septembrie, o marcă suedeză s-a extins în Polonia, al cărei proprietar a decis să renunțe la marca populară americană McDonald’s. Max Burgers a fost înființată în 1968 - cu cinci ani înainte ca celebra siglă cu arc de aur să fie folosită pentru prima dată în primul restaurant din țara nordică. Conceptul original de franciză este încă în mâinile familiei fondatoare Bergfors.

Compania a fost fondată de Curt Bergfors și Britta Fredriksson, iar acum conducerea este în mâinile fiului fondatorului, Richard. Max Burgers a fost una dintre primele companii din Europa care oferea burgeri din producție proprie. Numele actual a fost dat în 1971 de porecla proprietarului de atunci, datorită popularității sale prin intermediul rețelei de franciză, care s-a extins rapid în întreaga țară.

O piatră de hotar pentru afacerea de familie a fost traversată în 2003, când compania a început să includă în meniu mese de dietă pentru vegani și vegetarieni. În 2011, rețeaua de franciză Max Burgers a trecut granița suedeză și s-a stabilit la Oslo. Anul trecut, de exemplu, s-a extins în Egipt.

Cincizeci de ani pentru un gust desăvârșit

La nivel internațional, Max Premium Burgers are în prezent 120 de unități, fiecare având o cifră de afaceri anuală medie de 2,2 milioane de euro. În acest an, compania fast-food a pătruns pe piața poloneză, unde și-a propus să deschidă până la 200 de restaurante în următorii ani. Potrivit lui Richard Bergfors, primul oraș vizat este Wrocław, deoarece este o Mecca pentru turiști și studenți, iar în 2016 a devenit și capitala europeană a culturii.

Rețeaua de franciză a acestei afaceri de familie se extinde dincolo de Suedia, în Norvegia, Danemarca, Egipt și Emiratele Arabe Unite. În 2017, s-a extins în principal în Scandinavia și pe piețele noi din Polonia și Orientul Mijlociu. Există mai multe tipuri de hamburger de carne de vită și de pui în oferta care s-au îmbunătățit continuu de peste 50 de ani. Ingredientele din aceste restaurante sunt opționale în comparație cu McDonald’s, iar conținutul de hamburger este variabil și întotdeauna adaptat cerințelor clienților. Restaurantele servesc în medie o mie de oaspeți pe zi.

Max Burgers caută în prezent parteneri pentru o licență națională sau internațională de franciză în Europa de Nord și, prin urmare, nu oferă francizelor o licență pentru restaurante individuale.


MC
Franchise Consultant