2017-10-08

Ți-ar plăcea să devii Master Francizor DepilConcept?

Francizorul DepilConcept este acum în căutarea unui Master Francizor pentru România. Dacă îți dorești să demarezi propria ta afacere și nu știi ce ți s-ar potrivi sau pur și simplu cauți o idee de afaceri care deja funcționează, merită să studiezi și această oportunitate.

O formulă de afaceri dovedită este o garanție a succesului oricărui francizat. Într-o epocă în care concurența este acerbă, obținerea și menținerea succesului sunt foarte dificile. În materialul care urmează, vă invităm să identificați beneficiile achiziționării unei francize DepilConcept.

MC Fot. MC

Cred că administrarea unei afaceri în franciză este ca în sport, unde francizorul este ca un instructor care predă unor maeștri. El știe ce și cum să facă, însă sarcina lui este să ajute jucătorii să reușească, fiind în același timp foarte disciplinat. – declară Mariusz Włoczkowski, director de dezvoltare DepilConcept

Cu o creștere solidă, înregistrată în peste 10 ani de activitate și cu peste 70 de clinici în întreaga lume, creșterea DepilCocept s-a bazat pe o strategie bine concepută, axată pe clientul final și pe sprijinul acordat francizorilor.

Dacă sunteți în căutarea unei afaceri de succes, puteți conta pe sprijinul și expertiza unei rețele specializate în foto-epilare.

Deveniți parte a familiei DepilConcept și veți avea propria dumneavoastră clinică, beneficiind de siguranța și de sprijinul pe care doar o rețea de franciză vi le poate oferi.

Care este candidatul ideal pentru franciza DepilConcept?

Candidatul ideal pentru franciza DepilConcept este o persoană care are experiența de a lucra într-un birou corporativ sau o altă companie și decide cu bună știință să lucreze pentru sine. De asemenea, înțelege cât de mult ar trebui să fie implicat în dezvoltarea companiei și să fie conștient că nimeni altcineva nu va face același lucru în locul său. DepilConcept caută, de asemenea, oameni care au sau au avut propriile afaceri, dar nu au reușit pentru că le-au lipsit cunoștințele și sprijinul.

În ce constă sprijinul francizorului în domeniul afacerilor cosmetice?

Cred că administrarea unei afaceri în franciză este ca în sport, unde francizorul este ca un instructor care predă unor maeștri. El știe ce și cum să facă, însă sarcina lui este să ajute jucătorii să reușească, fiind în același timp foarte disciplinat. De asemenea, ne susținem afacerea și oferim francizorilor informații în legătură cu ce trebuie să facă, ce pot face mai bine și unde trebuie să se antreneze. Pe de altă parte, ne asumăm acțiunile care necesită cunoștințe de specialitate și bugete mari, cum sunt marketing-ul și branding-ul. Premiul acordat francizorilor în loc de medalie pentru sportivi este profitul afacerilor lor. Dar există și o altă perspectivă a colaborării dintre francizor și francizat, care apare în situațiile când un francizor bun se confruntă cu anumite situații speciale.

Ce înseamnă acest lucru?

Plecăm de la premisa că un francizor bun ar trebui să-i ajute pe francizații lui într-o varietate de situații, chiar și în situațiile care nu sunt prevăzute în contract. Acest lucru nu înseamnă că vom lucra pentru un francizat comod sau chiar leneș, dar uneori există situații atipice, dificile și trebuie soluționate cumva. Recent, unul dintre francizații noștri și proprietarul a patru saloane a concediat un angajat de care nu era mulțumit. Acest angajat care a plecat și-a atras simpatia altor doua persoane de la personal, care s-au revoltat și ele, astfel încât salonul a rămas fără personal. În plus, aflându-se într-o situație de viață extrem de dificilă, în care timpul trebuia dedicat mai mult familiei decât afacerii, francizatul nostru s-a confruntat cu o decizie dificilă de a închide sau nu punctul de lucru.

Poate francizorul să facă așa ceva?

Totul depinde de cât de mult vrei să te implici. Iar noi am vrut. Am pregătit un plan de bătaie și ne-am anunțat oamenii - un manager și un cosmetolog care s-au implicat efectiv în recrutarea și deservirea clienților în mod regulat pentru a menține nivelul de servicii și venituri. În plus, am făcut o campanie de marketing pentru atragerea de clienți noi. Aceasta a ajutat și la atragerea de personal nou și formarea acestuia, precum și la menținerea veniturilor pentru acoperirea costurilor și pentru asigurarea continuității serviciilor pentru clienți. Întreaga acțiune a durat aproximativ 4 săptămâni.

Este greu de așteptat ca francizorul să salveze personal fiecare punct de lucru în declin ... Dar există astfel de situații excepționale când francizorul poate să ajute și uneori mai mult decât este obligat să o facă conform contractului.

Dacă vrei sa devii Master Francizat DepilConcept sau ești interesat să afli mai multe detalii, trimite un email, în acest sens, la adresa mcoman@profitsystem.ro și iți vom răspunde cât mai curând posibil.

Distribuie articolul

Comentează pe forum

0

MC

Franchise Consultant
Trimite pe autor

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank