Inovație în domeniul HORECA
La intrarea în restaurant, clientul primește un card special de plată care conține bani virtuali. Clienții pot cumpăra orice băutură cu acești bani, scanând cardul la aparatele de distribuție a băuturilor și plătesc mai târziu la casa de marcat doar suma cheltuită. Din punct de vedere al marketingului, aceasta este o soluție inteligentă întrucât facilitează consumul de băuturi, iar clienții nu trebuie să plătească de fiecare data când vor să-și umple paharul cu băutura dorită.
În restaurant, sticlele de vin sunt amplasate în frigidere speciale, iar butoaiele de bere sunt ascunse, astfel încât se vede doar un perete cu ecrane pe care sunt afișate numele berilor și robinetele prin care se distribuie berea.
"Suntem diferiți față de alte restaurante; de exemplu, cea mai mică cantitate de bere pe care un client o poate comanda într-un restaurant standard este de 300 ml. Clientul a cumpărat băutura și a plătit integral pentru aceasta, deși este posibil să nu consume întreaga cantitate. În restaurantele Easy Beer, clientul are posibilitatea de a turna și de a degusta chiar și mai puțin de 30 de grame de băutură, ceea ce înseamnă că își poate reumple paharul cu băutura care îi place cu adevărat.", spune directorul grupului de restaurante, Peter Ozols, atunci când caracterizează unicitatea acestui concept.
Experiența Easy Wine & Easy Beer
Easy Wine oferă 60 de vinuri diferite pentru a satisface gusturi variate.
"Conceptul oferă clienților o oportunitate excelentă de a gusta vinuri bune și scumpe. Fiindcă o sticlă de vin bun costă 20-30 de euro la magazin, nu este ceva ce cumperi în fiecare zi. Pe de altă parte, vânzarea exclusivă a vinurilor nu este o afacere, deoarece majoritatea oamenilor beau vinuri de categorie medie. Oferta noastră este optimă. Până în prezent, nicio sticlă nu a rămas deschisă mai mult de o săptămână. Cu toate acestea, acest lucru ar fi posibil, deoarece, datorită naturii specifice a dispozitivelor, vinul poate fi păstrat chiar și timp de o lună fără a-și altera gustul. Cu toate acestea, statisticile noastre arată că oamenii preferă să aleagă diferite băuturi, să le guste și să aibă practic mai multe opțiuni înainte de a se decide", spune P. Ozols.
Varietatea de beri oferite la restaurantul Easy Beer este chiar mai mare - puteți alege din 200 de tipuri diferite de bere. Și există mult mai multe! În prezent, este testat un dozator de whisky și o mașină de cocktail.
"În ceea ce privește whisky-ul, pot spune că de regulă clienții nu sunt interesați de branduri renumite. Ei preferă să încerce și brandurile mai puțin cunoscute. Își iau un pahar, pun gheață, aleg o băutură și o degustă. În viitorul apropiat, vor fi disponibile și aparate pentru cocktail. Atât cocktail-uri alcoolice, cât și nealcoolice vor fi preparate în 15 linii de producție. Clientul va trebui doar să apese pe un buton și cocktail-ul va fi gata în câteva secunde", povestește P. Ozols despre oportunitățile viitoare.
Pentru fiecare băutură, personalul restaurantului va recomanda asocierea cu un fel de mâncare complementară. Se vor introduce în meniu diferite combinații de feluri de mâncare și băuturi. În plus, meniul se va schimba constant pentru a oferi cât mai multe opțiuni de consum. Restaurantul lucrează cu un bucătar cu experiență în domeniul HoReCa, care a primit una dintre cele mai mari recunoașteri din industrie - stelele Michelin. Aceste cunoștințe vor fi de asemenea oferite francizaților ca parte a pachetului de franciză.
Economisește costurile cu forța de muncă
Automatizarea proceselor nu este interesantă numai pentru clienți, ci și avantajoasă din punct de vedere economic pentru proprietarii de restaurante. Acum și, de asemenea, în viitor, majoritatea profiturilor din sectorul restaurantelor sunt direcționate către partea de salarizare a personalului. Prin implementarea dispozitivelor care automatizează procesul de umplere a băuturilor, se salvează costurile de personal. De exemplu, este nevoie de aproximativ două minute pentru un barman pentru a face cocktailul Long Island, dar aparatul îl poate pregăti mult mai repede. În plus, cantitatea totală de băuturi consumate este calculată automat, până la mililitru, evitându-se pierderile.
Easy Wine și Easy Beer asigură atât livrarea dispozitivelor, cât și a soft-urilor. Francizatul beneficiază de un concept studiat, care a fost dezvoltat de o echipă de experți internaționali, în decursul a mai multor ani. Gama de produse poate varia cu 10-20% și este în mod constant modificată. Experiența de până acum arată un fapt interesant: acest concept de afacere de restaurant nu este afectat de sezonalitate.
"Desigur, vinurile albe sunt alese de clienți mai des în timpul verii, iar cele roșii mai mult în anotimpurile reci, dar experiența în sine pe care ți-o oferă această afacere, de a deveni barman chiar și pentru un minut este foarte atractivă în orice anotimp și în orice lună", spune P. Ozols.
Articole citite
Binecunoscuta franciză Leonidas are un nou partener care, ca angajat al acesteia, s-a convins de profitabilitatea afacerii și a ales să deschidă o ciocolaterie la Timișoara.
Ice and Roll și Cake and Roll este o afacere care garantează francizatului un pachet complet de instrumente ce îi permit să obțină o rentabilizare rapidă a investiției și să câștige bani rapid.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Un nou trend începe să cucerească întreaga lume. Este vorba despre ceaiul cu bule, iar Crazy Bubble caută francizori români dornici de o investiție profitabilă și de viitor.
Grupul Fornetti a fost desemnat drept cea mai bună rețea europeană de franciză a anului, într-un domeniu unde a concurat cu companii de notorietate.
Cele mai citite
Lidl inaugurează al 138-lea magazin din România.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Târgul de francize de la Varșovia este cel mai mare eveniment de pe piața de franciză din Europa Centrală și de Est. Antreprenorii vor putea alege din aproximativ 200 de mărci de francize.
Subiecte populare in Forum
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
https://garanord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
Salutare, iaca cand o sa avem un subway care trece si pe la GaraNord.md atunci va fi normal)
Afaceri simple și câștiguri rapide
Ponuka pôžičiek medzi jednotlivcami na Slovensku Hľadáte veriteľa alebo investora pre svoje projekty: Podnikateľské pôžičky, Osobné pôžičky, Pôžičky na...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai săraci și în lupta împotriva sărăciei și oferim împrumuturi pe termen scurt, mediu și...