Ți-ar plăcea să vizitezi Târgul de franciză Expo Varșovia?
O dată pe an, timp de trei zile, Palatul Culturii și Științei din Varșovia devine un loc de întâlnire pentru ambele părți ale unei afaceri în franciză. În acest an, câteva mii de vizitatori se vor întâlni cu reprezentanți ai 200 de mărci de franciză. În perioada 26-28 octombrie vor avea loc întâlniri, discuții și negocieri. Francizorii vor prezenta principiile cooperării, în timp ce candidații hotărâți vor semna scrisori de intenție și acorduri de cooperare. La Expo, candidații la franciză pot face una dintre cele mai importante alegeri din viață și se pot folosi, în acest sens, de cunoștințele și experiența experților din cadrul forumului de formare. Invitatul special va fi Piotr Polk, actorul și proprietarul mărcii de mobilă "Polk", care va povesti cum s-a transformat pasiunea sa în afacere. Întâlnirea cu Piotr Polk va avea loc vineri, 27 octombrie, orele 15:30. Forumul va fi disponibil pe site-ul https://franczyza.pl/
Alegeți din 200 de idei de afaceri
În mod tradițional, gastronomia este una dintre cele mai frecvent reprezentate industrii, astfel că la Târgul din acest an veți găsi 60 de mărci din domeniul gastronomic. Printre acestea se numără McDonald’s, Burger King, Salad Story, Telepizza, Kebab King, Biscuits, Domino’s Pizza, Bafra Kebab și New York Pizza. Vor expune de asemenea mărcile de înghețată Carte D’Or, Chop Chop, Ice Cream, Ice Cream Bonano, Lodolandia, Mangatto, Ice Cream Marsjano și mărcile de cafea Coffeeloffee, Coffee Feel, So!Coffee. Printre expozanți se numără, de asemenea, conceptele moderne ale magazinelor de produse alimentare și nealimentare, cum ar fi Carrrefour, Delikatesy Centrum, Peas, Intermarche Żabka și altele.
Antreprenorii interesați de conceptele financiare și de asigurare vor regăsi următoarele branduri: PZU, Superpolisy, Credit Agricole, Eurobank, Getin Noble Bank, Nest Bank și Tax Care, care anul trecut au pregătit pachetul complet de franciză. Printre expozanți se vor număra și reprezentanți ai pieței imobiliare, inclusiv Dom Development, Metrohouse și North Real Estate. Vor fi de asemenea disponibile idei de francize din SUA, Australia, India, Albania, Belarus, Olanda, Regatul Unit, Spania, România și Ucraina.
E bine de reținut …
Atunci când vă planificați o vizită la Târgul de Franciză, este important să rețineți că subiectul alegerii noastre este afacerea pe care o veți desfășura cel puțin pentru următorii câțiva ani. Prin urmare, merită să căutați un concept compatibil cu interesele și pasiunile voastre. Viitorii francizați ar trebui să cunoască, de asemenea, toate componentele investiției pentru a evalua în mod corect șansele de reușită. Trebuie să aflați de la francizor care este sprijinul pe care vi-l oferă atunci când începeți o afacere (poate francizorul vă ajută chiar să vă finanțați investiția) și care este nivelul vostru personal de implicare în afacere.
Costul biletului achiziționat la oficiul de bilete al târgului este de 20 de zloți polonezi. Dar puteți beneficia și de bilet gratuit după completarea chestionarului disponibil în ediția curentă a revistei lunare online "Own Franchise Business".
Pentru cei interesați care însă nu pot participa, putem aduce informații personalizate prin reprezentantul Profit System România care va fi acolo si se poate interesa pentru voi. În acest sens, avem rugămintea să completați formularul de contact atașat acestui articol.
Articole citite
Îți dorești o afacere sustenabilă și din care să îți recuperezi investiția repede? O soluție foarte bună este să devii partener al francizei Ama Green Optic.
O realitate socială care demonstrează că vârsta de la care este nevoie de ochelari este tot mai scăzută a dus la crearea francizei Ama Green Optic, iar rezultatele afacerii sunt conform așteptărilor.
MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Sunt puține companiile specializate în construirea și reconstruirea terenurilor de sport, cu atât mai puțin cele în franciză.
Mai mulți antreprenori români s-au alăturat deja rețelei de franciză Mail Boxes Etc. și participă la o schimbare majoră în lumea serviciilor de curierat și logistică.
Cele mai citite
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Când peste 30.000 de vizitatori trec pragul unei expoziții, în numai trei zile, nu poate fi vorba decât despre Frachising Expo Paris, cel mai mare târg de franciză din lume.
În cazul francizei Ciorbe și Plăcinte, tradiția gastronomică românească constituie o garanție că afacerea are viitorul asigurat.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subiecte populare in Forum
Finanțează deschiderea afacerii tale
Salut,interesant,vreau detalii și contact cu furnizorul . Mulțumesc !
Afacere de nișă, cu păpuși
Buna ziua, Va rog sa aveti amabilitatea sa-mi spuneti cum pot afla detalii despre franciza "Afacere de nisa cu papusi" Multumesc!
Pe piața de curierat se câștigă bine
Ce trebue sa fac pentru colaborare sau franciza
O nouă piață pentru LG Laundry Lounge
Functioneaza si in Romania? Unde si cu ce investitii?
Spălatul rufelor în franciză
Super tare știu conceptul și chiar sunt interesat!
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
TE-AI SUPARAT PE NOI SI NU MAI VREI SA PUBLICI NIMIC T E R U G A M I N S I S T E N T MAI SCRIE CEVA ORICE
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Mi - e dor de articolele tale frumoase redactate intr-o forma impecabila...sa fie oare sfarsitul ?
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Cand este vorba de Cluj termenii crestere,succes...sunt la ei acasa si nu numai la Cluj