Fornetti Food & Beverage, un nou concept street-food premium

Până în 2019, ne propunem să finalizăm procesul de reamenajare a magazinelor existente Fornetti și totodată să ajungem la un număr total de 800 de magazine în întreaga țară.
Miercuri
08.11.2017
Interviu acordat grupului de franciză Profit System de Gabriel Voin, Director al Diviziei de Franciză și Concept Fornetti România
 

În 2 noiembrie, Fornetti a lansat primul concept de franciză street-food premium din România. Inaugurat în Timişoara, oraşul în care există şi una dintre cele mai mari fabrici Fornetti din Europa, magazinul Fornetti Food & Beverage oferă consumatorilor săi un mix de preparate şi băuturi menite să satisfacă gusturi variate.

În exclusivitate pentru cititorii portalului franchising.info.ro, redăm mai jos un scurt interviu acordat grupului de franciză Profit System de Gabriel Voin, Director al Diviziei de Franciză și Concept Fornetti România:

PS: De ce un nou concept Fornetti ?

GV: Experiența acumulată pe piață ne-a făcut să realizăm faptul că este nevoie de un nou concept, un concept street-food care să ofere o gamă de produse diversificate pentru publicul consumator exigent. Conceptul s-a născut în Ungaria prin deschiderea primului magazin FFB în Budapesta (aprilie 2016), iar în noiembrie 2016 am prezentat acest concept de franciză în România, în cadrul Târgului Internațional Indagra.

PS: În ce constă noul concept ?

GV: Conceptul FFB (Fornetti Food & Beverage) este un model de business care se apropie de conceptul restaurant/pub, având un design modern și care oferă o gamă foarte diversificata: 77 de sortimente de patiserie, 4 tipuri de pandişpan cu fructe, făcut pe loc, 15 sortimente de sandwich-uri proaspete, 8 feluri de pizza şi o gamă nouă de produse numită BakeFitt (produse cu un nivel scăzut de carbohidraţi, care nu conţin zahăr şi sunt bogate în fibre şi proteine). Pe lângă produsele food, FFB oferă consumatorilor propria gamă de sucuri care nu conțin zahăr, cafea și produse lactate.

PS: Veți adapta și unitățile existente conform noului concept?

GV: Nu, acesta este un concept de magazin total diferit, iar pe de alta parte nu avem unități care să îndeplinească suprafața minimă de 85 mp.

PS: Ce prevede planul de expansiune pentru următorii ani ?

GV: Până în 2019, ne propunem să finalizăm procesul de reamenajare a magazinelor existente Fornetti și totodată să ajungem la un număr total de 800 de magazine în întreaga țară. În ceea ce privește conceptul FFB, ne dorim să deschidem încă 3 magazine în București, Cluj Napoca și Constanța.

PS: Unde și când s-a deschis primul magazin concept FFB?

GV: Primul magazin concept FFB s-a deschis în centrul orașului Timișoara (Piața Libertății, strada 9 mai nr. 1), în data de 2 noiembrie a.c. Cu o suprafaţă de 160 mp şi situat în inima oraşului, FFB – Fornetti Food & Beverage oferă o gamă consistentă de produse și va fi deschis publicului în fiecare zi, de luni până duminică.


Mircea Coman
franchise consultant
/1/
Vezi mai multe