Rețeaua de franciză este acum ca o familie cu peste 5000 de instructori și 650 de academii care operează în peste 40 de țări din întreaga lume.
Marţi
05.12.2017
Franciza dedicată copiilor – JumpingCLAY – sosește în România. Este o oportunitate unică de afaceri care a dezvoltat o nișă proprie în cadrul piețelor educaționale și de divertisment pentru copii.
 

Ca în cazul oricărei idei de afaceri senzaționale, JumpingCLAY nu a început ca o franciză, ci a pornit cu intenția de a inspira lumea printr-un concept simplu – desfășurând activități de divertisment îndrăgite, pentru a inspira și educa imaginația copiilor.

Văzând că imaginația copiilor prinde viață prin crearea propriilor modele din lut, fondatorii au început să cerceteze și să dezvolte propriile produse din argilă/lut. Odată produsul lansat, reacțiile au fost uimitoare! În urma unui interes crescut și a întrebărilor venite din partea persoanelor care doreau să se implice, franciza JumpingCLAY s-a născut în 2005, vânzând peste 100 de francize în primul an.

Cum funcționează ?

Folosind acest produs unic și programele de modelare JumpingCLAY, se poate organiza o gamă foarte mare de activități în cadrul comunității locale. Toate activitățile includ acest produs patentat – JumpingCLAY, lutul care se usucă în aer. Versatilitatea produsului a permis dezvoltarea unui portofoliu de activități diverse, oferind în același timp posibilitatea câștigării unui venit anual din afacere.

Activitățile preferate de copii includ ateliere tematice, ateliere comunitare pentru diferite grupuri de persoane, programe postliceale în cadrul școlilor, mini-ateliere de lucru la evenimente locale, târguri și expoziții, la petrecerile de zile de naștere ale copiilor, în tabere de vacanță etc. Deși acestea sunt cele mai populare, există multe altele, printre care: atelierele pentru copii mici, evenimentele corporatiste de tip team-building și cursuri pentru adulți.

Foto: JumpingCLAY

JumpingCLAY este, în orice caz, cel mai ușor și cel mai modelabil lut din lume, care nu lasă pete, nu se sfărâmă și nu se lipește de mâini. Întrucât se usucă în aer, materialul de modelare 3D este perfect. Fiind incredibil de ușor și elastic, poate lua orice formă, este curat, moale și foarte ușor de modelat. Deoarece a fost testat și ca hrană și este 100% sigur, poate fi utilizat și pentru confecționarea decorațiunilor de pe prăjituri.

Cei care sunt interesați de franciza JumpingCLAY trebuie să se gândească, de asemenea, la locație. Academia poate fi deschisă într-un mall, într-un cartier rezidențial sau în orașe mai mici de 5.000 sau 6.000 de locuitori. Cele mai bune locații sunt în așezări care nu au oferte diversificate pentru copii sau unde locuiesc multe cupluri tinere cu copii.

Activitățile pot avea loc într-o varietate de locații, de la centre comunitare, școli, grădinițe, spitale, săli de biserică, grădini și până la propriile spații academice. Puteți decide chiar să vă deschideți propria academie.

Un model de afaceri unic și dovedit

JumpingCLAY este o oportunitate unică de afaceri care a dezvoltat o nișă proprie în cadrul piețelor educaționale și de divertisment pentru copii. Produsul vorbește de la sine și este baza de la care a pornit crearea rețelei de franciză. Acesta vă oferă platforma de a vă construi propria afacere și de a deveni următoarea poveste de succes JumpingCLAY.

Franciza JumpingCLAY este disponibilă acum și în România, fie în varianta de franciză master, fie ca o singură franciză sau ca un "colț" de joacă care să reprezinte o activitate complementară celor din camerele de joacă existente în hoteluri, în grădinițe, în locațiile de tip after-school, în locurile de joacă etc. Beneficiarii potențiali pot conta pe sprijin din partea francizorului în vederea lansării Academiei, organizarea sesiunilor de training și a unui plan de marketing eficient. Mai multe detalii privind pachetul de franciză sunt disponibile în catalogul JumpingCLAY.


Business Development Manager