2018-01-15

Jumbo crește

Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.

Jumbo lucrează în regiunea Balcanică în colaborare cu partenerii săi de franciză, Grupul de retail Veropoulos, care este responsabil de Macedonia și Serbia și compania albaneză Kid Zone, membru al grupului Balfin, responsabil pentru Albania, Bosnia și Herțegovina și teritoriul Kosovo.

Jumbo Fot. Jumbo

Pe lângă jucării, în magazinele Jumbo poți cumpăra, de asemenea, articole de îmbrăcăminte, decorațiuni interioare, produse pentru locuintă, articole de birou și produse sezoniere.

Compania Kid Zone a fost destul de activă în 2017 și a deschis câteva magazine Jumbo pe teritoriul propriu. Ultimele au fost deschise la începutul lunii decembrie la Banja Luka, Bosnia și Herțegovina. Anul viitor intenționează să deschidă două noi magazine în Mostar și Tuzla.

În decembrie, un nou Jumbo a fost deschis la Belgrad și acum există patru magazine Jumbo pe piața sârbă.

Rețeaua grecească Jumbo funcționează de trei decenii și s-a extins în mare măsură prin deschiderea de magazine proprii - în Grecia, Cipru, Bulgaria și România. Dezvoltarea francizei a început abia în 2010, când a fost semnat un contract cu Grupul Veropoulos pentru Macedonia. Ulterior, conform aceluiași principiu, continuă să se extindă și în alte țări din Balcani, unde există în prezent 14 magazine de franciză.

Jumbo a deschis primul magazin în România, în 2013, intrând pe piaţă cu magazine mari, de tipul hipermarketurilor. Acum este prezent cu 9 magazine în oraşe precum Bu­cureşti, Timişoara, Oradea, Arad, Ploieşti, Piteşti, Constanța, ultimul magazin fiind deschis la Suceava, în 27 octombrie 2017. Magazinele Jumbo au suprafeţe de 7.000-10.000 de metri pătraţi şi pot ajunge chiar şi la 18.000 de metri pătraţi. Pe lângă jucării, care reprezintă cea mai mare parte a afa­cerilor, magazinele companiei co­mer­cializează produse pentru îngrijirea copiilor, rechizite, produse de sezon, decoraţiuni şi pro­duse pentru locuinţă.

Conform strategiei de extindere a companiei, în următorii cinci ani, Jumbo intenţionează să deschidă încă 16 magazine în România, urmând să ajungă astfel la 25 de magazine până în anul 2022.

Distribuie articolul

Comentează pe forum

0

Florentina Pene

Business Development Manager
Trimite pe autor

vrei mai mult?

newsletter Franchising.info.ro

If you see this, leave this form field blank