Franciza – o cursă de jogging fără obstacole

KiwiSun este singurul sistem din Ungaria care a fost testat pentru radiații și are certificare pentru siguranță de la Institutul de Radiologie și Biologie. Este, de asemenea, primul sistem de franciză din industria sa care utilizează echipamente conform standardelor Uniunii Europene, ceea ce înseamnă că puterea maximă a solariului nu depășește 0,3 W/m2.
Luni
29.01.2018
Lanțul de solarii KiwiSun funcționează deja în opt țări, iar franciza este acum oferită antreprenorilor din regiune.
 

Franciza KiwiSun este prezentă pe piața din Ungaria din 2006, când primele solarii au fost deschise la Budapesta. Astăzi, rețeaua numără 70 de saloane în opt țări, iar pentru creșterea și succesul rețelei, proprietarul conceptului oferă condiții favorabile de franciză. Spre deosebire de solariile clasice, bio-solariile KiwiSun utilizează o lumină terapeutică, de culoare "verde", care nu dăunează pielii.

Lumina verde nu provoacă arsuri, înroșire, riduri, îmbătrânire accelerată sau uscarea pielii. Aceasta emite un alt tip de radiații UV care conferă culoarea naturală a pielii, în plus față de stimularea producerii de vitamina D, absorbția de calciu și secreția de endorfină, influențând bunăstarea organismului” - explică Péter Klein, directorul de dezvoltare strategică a companiei. Prin urmare, nu au fost surprinși atunci când clienți permanenți le-au devenit oameni care nu erau de regulă utilizatori ai solariului, și anume persoanele de vârstă mijlocie și înaintată.

Nu au fost probleme nici când franciza a fost lansată pe piață întrucât, într-un timp foarte scurt, au existat mulți oameni interesați, care au văzut o bună oportunitate de afaceri în această franciză. Rețeaua s-a dezvoltat prima dată pe piața internă, așa cum este absolut firesc, pentru a elabora conceptul care a fost ulterior implementat în alte șapte piețe ale Uniunii Europene. Francizorul caută acum parteneri de franciză în țările din această regiune.

KiwiSun BioSolarium oferă francizatului său un concept complet și elaborat, astfel încât nu este necesară cunoașterea sau experiența anterioară în acest domeniu.

Cine alege să cumpere o franciză KiwiSun, poate conta pe exclusivitate teritorială, marketing centralizat și sprijin constant. Avem o echipă de 20 de oameni implicați în activitățile de marketing, astfel încât partenerii noștri nu trebuie să-și facă griji pentru vizibilitatea sau promovarea conceptului”, explică Klein.

“Programul de formare este foarte bine pus la punct și este susținut de o echipă de profesioniști - avem dermatolog și cosmetolog proprii, care își vor transfera cunoștințele către partenerii noștri, dar echipa noastră este formată și din traineri și psihologi, astfel încât partenerii să învețe să lucreze la îmbunătățirea competențelor personale, abilităților de comunicare și de vânzări - explică Klein. În plus, la fiecare șase luni, spune acesta, angajații repetă testul și, în funcție de rezultate, primesc sau nu certificatul care atestă că sunt calificați să lucreze în sistemul KiwiSun.

Pentru a demara o afacere cu biosolariul KiwiSun, este necesară o investiție de la 70 la 100 de mii de euro. Partea bună este că francizatul nu plătește taxă de intrare în franciză și nici nu va trebui să aloce un procent din vânzări. În plus față de cel mai mic preț de achiziție al produselor cosmetice și al altor produse de protecție solară și de îngrijire a pielii, partenerul va beneficia de design-ul interior gratuit al salonului, acordându-se o atenție deosebită acestui aspect. Cu toate acestea, va avea obligația de a plăti o taxă lunară fixă ​​de 120 de euro pentru fiecare capsulă.

Capsulele pot fi cumpărate la prețul de producție deoarece suntem, de asemenea, producători de solarii de bronzat cu multe decenii de experiență în acest domeniu. Oferim cinci ani de garanție generală și 10 ani de garanție pentru componente” - spune Klein.

„Oferind o franciză, oferim de fapt un model de afacere care a fost testat și s-a dovedit de succes pentru un număr mare de francizați. Oferim astfel francizatului siguranța investiției într-o afacere sigură, profitabilă. Intrarea în sistemul de franciză este ca o cursă de jogging fără obstacole, parcursă cu viteză maximă”, mai declară Klein.


Fornetti Food & Beverage (FFB) üzlet
Florentina Pene
Business Development Manager