Expo Francize Paris 2018 se apropie
Recunoscută drept cea mai importantă și mai diversificată expoziție de francize, Franchise Expo Paris, aflată la cea de-a 37-a ediție, va aduna peste 500 de expozanți din 90 de sectoare de activitate, reprezentând 3 domenii de vârf: catering (19% dintre expozanți), servicii (12%), comerț cu amănuntul al produselor alimentare (11%). Franchise Expo Paris este centrul internațional care leagă investitori din 97 de țări, cu cei mai renumiți francizori care doresc să-și extindă conceptul la nivel global. Întreaga comunitate internațională asociată domeniului francizelor, inclusiv consultanți, avocați, bancheri, asociații de franciză, dezvoltatori imobiliari cu amănuntul, se întâlnesc la Paris pentru a face schimb de idei, a stabili relații noi și a discuta oportunități de afaceri în franciză.
Întreaga zi de 26 martie va fi dedicată temei "Facilitarea schimbării carierei prin franciză". De asemenea, în zona "École de la Franchise", se vor dezbate subiecte concrete, cum ar fi "Schimbarea succesului în carieră”, “Erau angajați și au devenit francizați de succes" (25 martie) sau "Cum reușești să treci de la angajat la antreprenor" (27 martie).
"Programul este orientat spre aducerea proiectelor cât mai aproape de stadiul de implementare, prin discuții educaționale, studii de caz și suport personal, adaptate fiecărui proiect în parte. De fapt, anul trecut, 76% dintre vizitatori au planificat să își continue proiectul în 2018 " - conchide Sylvie Gaudy, director Franchise Expo Paris.
La Expo, antreprenorii de mâine vor beneficia de experiența și sfaturile multor profesioniști și experți din industrie (bancheri, avocați, contabili, consultanți, reprezentanții Federației franceze de franciză sau ai altor Federații de franciză internaționale și sectoriale etc.), sub forma unor discuții și a peste 100 de ateliere de lucru, care vor fi organizate cu titlu gratuit. În paralel, francizorii vor putea identifica start-up-urile care se potrivesc sistemelor de franciză pe care le promovează. O caracteristică nouă a Expo Francize va fi prezența unor consilieri personali la intrare pentru a ajuta vizitatorii să-și planifice vizita în funcție de obiectivele pe care le urmăresc. Vizitatorii vor primi sfaturi cu privire la sistemele de franciză pe care ar trebui să le aprofundeze și la ce ateliere de lucru ar trebui să participe. În ceea ce privește discuțiile, una dintre temele majore ale Expo va fi oportunitatea schimbării carierei, care se potrivește în mod special în contextul de astăzi, în care foarte mulți oameni doresc să-și schimbe profesia. O zi întreagă va fi dedicată acestei tendințe, care câștigă din ce în ce mai mult teren. În sfârșit, Franchise Expo Paris își reafirmă poziția de lider mondial, găzduind mai mult de 25 de naționalități diferite, care vor reprezenta aproape 20% dintre expozanți. Țările prezente vor fi, printre altele, Peru, Serbia, Olanda și Statele Unite, fără a menționa Italia și Spania, care sunt întotdeauna puternic reprezentate.
“Astăzi, există în Franța 1.900 de rețele de franciză. Acestea reprezintă 71.508 puncte de vânzare și generează aproape 619.000 de locuri de muncă, iar veniturile anuale cresc constant. Acest model economic extrem de eficient și înfloritor oferă numeroase oportunități nu doar rețelelor de franciză, ci și persoanelor care doresc să se angajeze într-o aventură antreprenorială, fie ca parte a unei schimbări de carieră, fie pentru că doresc să înceapă sau să-și extindă o afacere" – adaugă Sylvie Gaudy.
De când a fost înființată în 1971, Federația Franceză a Francizelor (FFF) a avut o singură ambiție și anume aceea de a face franchisingul principalul factor de creștere în lumea de retail actuală. Cu aproape 160 de rețele member, selectate pe baza angajamentului lor față de Codul de etică al sectorului francizelor și reprezentând 45% din toate francizele francize, FFF este o interfață cheie între autoritățile publice, fondatorii rețelelor, antreprenorii și investitorii. Federația oferă atât francizorilor, cât și francizaților existenți și potențiali, formarea și informațiile de care au nevoie pentru a se dezvolta și a-și extinde rețelele pe piețele internaționale. În 2009, FFF a înființat Académie de la Franchise, prima organizație de formare profesională dedicată exclusiv francizorilor și francizaților aspiranți.
“Francizarea atrage din ce în ce mai mulți oameni în fiecare an, datorită multor avantaje ale modelului și întrucât permit oamenilor să devină antreprenori în timp ce se bucură de sprijinul unui brand de încredere, binecunoscut. Ultimele cifre arată că 44% din francezii care doresc să-și înceapă propria afacere sunt interesați de sistemele de franciză" - spune Chantal Zimmer, Director Federația Franceză a Francizelor.
Profit system România va fi prezentă cu stand la Expo Francize Paris pentru a încheia noi parteneriate cu francizorii care doresc să-și extindă rețeaua de franciză în România, precum și pentru a descoperi noutățile de pe piața internațională a francizelor și a le oferi spre informare cititorilor portalului nostru, deopotrivă francizori și francizați, care doresc să fie la curent cu dinamica acestei piețe.
Mai multe detalii privind programul Expoziției, participanții, vorbitorii, temele de discuție, poze de la evenimentele anterioare, precum și alte informații de interes public, puteți regăsi pe site-ul http://www.franchiseparis.com/
Declarații francizați
Eric Bouvinet și Pascal Noël, foști lucrători în armată
Eric Bouvinet era comandant în armată, când Pascal Noël a ajuns să-și facă serviciul militar. Prietenia lor s-a consolidat de-a lungul anilor. După 20 de ani de activitate, au auzit că francizorul La Mie Câline din Verdun, Franța de Nord-Est, căuta un francizat. În vârstă de peste 45 de ani, au decis să facă saltul în antreprenoriat ca francizați și au trebuit să învețe o nouă profesie.
"La vârsta noastră, la sfârșitul carierei noastre, începerea unei companii ar fi fost o decizie nebună, dar francizarea ne-a oferit avantajul de a primi pregătirea și sprijinul de care aveam nevoie" – spune Eric Bouvinet, francizat La Mie Câline.
"În armată, întotdeauna înveți să alegi cea mai sigură opțiune, iar franciza cam acest lucru oferă: un risc controlat al antreprenoriatului. Dar acest lucru nu exclude o mare investiție personală la început, ca și în cazul tuturor start-up-urilor de afaceri" – spune Pascal Noël, francizat La Mie Câline.
Victoria, fostă secretară
La doar 24 de ani, Victoria a decis să-și urmeze visul din copilarie, și-a părăsit slujba de secretariat și a deschis un magazin Jeff de Bruges. Datorită francizei, Victoria a reușit să beneficieze de know-how-ul mărcii și de puterea rețelei. Câțiva ani mai târziu, dovada a venit sub forma unui al doilea magazin în Nancy, în 2016.
“Am trecut de la a fi secretară la a fi chocolatier, cu doar șase săptămâni de instruire intensivă la sediul francizorului. Îmi iubesc absolut afacerea! De fapt, sunt membră a două asociații de distribuitori și vorbesc în mod regulat în școli, pentru a promova ceea ce fac" – declară Victoria Bulme, franciza Jeff de Bruges.
Articole citite
Îți dorești o afacere sustenabilă și din care să îți recuperezi investiția repede? O soluție foarte bună este să devii partener al francizei Ama Green Optic.
O realitate socială care demonstrează că vârsta de la care este nevoie de ochelari este tot mai scăzută a dus la crearea francizei Ama Green Optic, iar rezultatele afacerii sunt conform așteptărilor.
MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Sunt puține companiile specializate în construirea și reconstruirea terenurilor de sport, cu atât mai puțin cele în franciză.
Mai mulți antreprenori români s-au alăturat deja rețelei de franciză Mail Boxes Etc. și participă la o schimbare majoră în lumea serviciilor de curierat și logistică.
Cele mai citite
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Când peste 30.000 de vizitatori trec pragul unei expoziții, în numai trei zile, nu poate fi vorba decât despre Frachising Expo Paris, cel mai mare târg de franciză din lume.
În cazul francizei Ciorbe și Plăcinte, tradiția gastronomică românească constituie o garanție că afacerea are viitorul asigurat.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subiecte populare in Forum
Finanțează deschiderea afacerii tale
Salut,interesant,vreau detalii și contact cu furnizorul . Mulțumesc !
Afacere de nișă, cu păpuși
Buna ziua, Va rog sa aveti amabilitatea sa-mi spuneti cum pot afla detalii despre franciza "Afacere de nisa cu papusi" Multumesc!
Pe piața de curierat se câștigă bine
Ce trebue sa fac pentru colaborare sau franciza
O nouă piață pentru LG Laundry Lounge
Functioneaza si in Romania? Unde si cu ce investitii?
Spălatul rufelor în franciză
Super tare știu conceptul și chiar sunt interesat!
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
TE-AI SUPARAT PE NOI SI NU MAI VREI SA PUBLICI NIMIC T E R U G A M I N S I S T E N T MAI SCRIE CEVA ORICE
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Mi - e dor de articolele tale frumoase redactate intr-o forma impecabila...sa fie oare sfarsitul ?
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Cand este vorba de Cluj termenii crestere,succes...sunt la ei acasa si nu numai la Cluj