Giganții americani din nou împreună
McDonald’s USA și The Walt Disney Company au anunțat luna trecută un nou parteneriat de promovare, condiționat de angajamentul McDonald’s de a îmbunătăți standardele nutriționale ale meniurilor Happy Meal. În baza noului acord, Disney și McDonald’s vor colabora pentru a îmbunătăți experiența meselor de familie cu ajutorul campaniilor cross-promoționale Happy Meal, care vor conține jucării reprezentând personaje din filme produse de studiourile Walt Disney Animation, Pixar Animation Studios, Disney Live Action, Marvel Studios și Lucasfilm.
Parteneriatul a fost anunțat abia după ce lanțul fast-food de tip franciză a venit cu schimbări privind meniul Happy Meal, astfel încât produsele alimentare să fie mai sănătoase și mai puțin calorice. McDonalds a redus conținutul de grăsimi, zahăr, acizi grași saturați și sodiu din meniul copiilor, astfel încât alimentele să fie mai sănătoase. Pe lângă aceste modificări, au fost excluse din meniul copiilor milkshake-ul de ciocolată și cheeseburger-ul.
"Angajamentul McDonald’s pentru a respecta standardele impuse de Walt Disney privind meniurile Happy Meal permit celor două companii să colaboreze pentru a crea noi modalități de a aduce magia Disney către consumatorii McDonald’s" - a declarat Tiffany Rende, vicepreședinte al Corporate Alliance, The Walt Disney Company.
În 2006, Disney a devenit prima companie media majoră care a stabilit criterii nutriționale, asociind brandurile și personajele sale cu alimente mai echilibrate din punct de vedere nutrițional. Liniile directoare, elaborate cu autoritățile naționale de nutriție și aliniate la standardele federale, promovează consumul de fructe, legume, cereale integrale, proteine slabe și lactate cu conținut scăzut de grăsimi, limitând în același timp consumul de calorii, grăsimi saturate, zaharuri și sodiu. Disney a extins inițiativa în 2012 prin introducerea de noi standarde privind publicitatea alimentelor în cadrul programelor destinate copiilor și familiilor. Toate produsele alimentare și băuturile promovate pe canalele TV deținute de Disney, în care mai mult de 25% din audiență are vârsta de până la 12 ani, precum și platformele online destinate copiilor și familiilor, trebuie să respecte liniile directoare ale Disney pentru nutriție.
Ingenuitate și divertisment
Deocamdată acordul este valabil numai pentru țările în care meniul pentru copii a fost deja modificat și îndeplinește criteriile stringente ale companiei Walt Disney. Sperăm însă că parteneriatul își va produce efectele pozitive și în România într-un timp cât mai scurt.
"McDonald’s și Disney sunt două brand-uri preferate de multe familii și această nouă alianță va crea momente memorabile pentru familii. Pe măsură ce continuăm să construim un McDonald’s mai bun, acest parteneriat va combina ingeniozitatea în alimentație și divertismentul, pentru a încuraja selecțiile de preparate mai echilibrate în meniurile noastre Happy Meal și pentru a inspira familiile într-un mod amuzant și inovator" - a declarat Morgan Flatley, director de marketing al McDonald’s SUA.
Articole citite
Binecunoscuta franciză Leonidas are un nou partener care, ca angajat al acesteia, s-a convins de profitabilitatea afacerii și a ales să deschidă o ciocolaterie la Timișoara.
Ice and Roll și Cake and Roll este o afacere care garantează francizatului un pachet complet de instrumente ce îi permit să obțină o rentabilizare rapidă a investiției și să câștige bani rapid.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Un nou trend începe să cucerească întreaga lume. Este vorba despre ceaiul cu bule, iar Crazy Bubble caută francizori români dornici de o investiție profitabilă și de viitor.
Grupul Fornetti a fost desemnat drept cea mai bună rețea europeană de franciză a anului, într-un domeniu unde a concurat cu companii de notorietate.
Cele mai citite
Lidl inaugurează al 138-lea magazin din România.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Când peste 30.000 de vizitatori trec pragul unei expoziții, în numai trei zile, nu poate fi vorba decât despre Frachising Expo Paris, cel mai mare târg de franciză din lume.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subiecte populare in Forum
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
https://garanord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
Salutare, iaca cand o sa avem un subway care trece si pe la GaraNord.md atunci va fi normal)
Afaceri simple și câștiguri rapide
Ponuka pôžičiek medzi jednotlivcami na Slovensku Hľadáte veriteľa alebo investora pre svoje projekty: Podnikateľské pôžičky, Osobné pôžičky, Pôžičky na...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai săraci și în lupta împotriva sărăciei și oferim împrumuturi pe termen scurt, mediu și...