Pasiunea este mai importantă decât experiența

Miercuri
11.04.2018
Easy Beer & Easy Wine sunt concepte simple, inovatoare și profitabile - spune Juris Roganovs, manager al acestor francize HoReCa, disponibile acum și în România.
 

Prima caracteristică fundamentală și, cu siguranță, cea mai inovatoare a restaurantelor Easy Beer & Easy Wine, este posibilitatea de a te servi singur cu băutură. "Secretul" este că oaspetele primește la intrarea în restaurant o cartelă magnetică cu bani virtuali, care îi va permite să se servească cu băuturi de la un perete special conceput. Pe lângă faptul că nu trebuie să aștepte serviciile unui chelner, oaspetele poate alege și cantitatea de băutură pe care o va consuma, folosindu-se de un sistem automat de dozare foarte precis. Astfel, are șansa de a încerca unele dintre cele mai scumpe vinuri sau de a alege dintre 200 de tipuri diferite de bere. Pentru fiecare băutură, totuși, personalul din restaurant va recomanda oaspeților și preparate gastronomice potrivite. Compatibilitatea alimentelor și a băuturilor este testată în mod constant, iar abilitățile bucătarului sunt de nivel de stele Michelin. Ambele concepte, după cum susțin creatorii lor, se dovedesc a fi durabile și profitabile, iar Juris Roganovs ne împărtășește în continuare din tainele acestei francize de succes.

Cum a luat naștere Easy Beer & Easy Wine?

“Fondatorii conceptelor sunt, de fapt, oameni de afaceri de succes cu experiență internațională în diferite industrii, care au călătorit în întreaga lume și în ultimii ani s-au dedicat studierii celor mai bune sisteme de restaurant și bar din lume. Plecând de la înțelegerea profundă a ceea ce se află în centrul tuturor conceptelor de succes, fondatorii afacerii au adunat o echipă de experți de nivel mondial, care a creat Easy Beer & Easy Wine. Ideea lor a fost că toate caracteristicile "clasice" ale celor mai bune restaurante, cum ar fi atmosfera, mâncarea bună, serviciul rapid, se integrează cu cele mai noi inovații din industria ospitalității și creează astfel un "restaurant al viitorului". Timp de doi ani au lucrat la dezvoltarea conceptului înainte de a deschide primul restaurant din Letonia.”

Cât timp a durat dezvoltarea pachetului de franciză?

“Am dezvoltat pachetul de franciză Easy Beer & Easy Wine timp de aproximativ un an. Toate procesele de afaceri sunt descrise în detaliu și incluse în manualul operațional. Au fost dezvoltate și testate diverse instrumente de suport și programe de instruire pentru francizați.”

Ce face Easy Beer și Easy Wine diferit față de celelalte mărci de pe piață?

“Se poate spune că, față de alte mărci gastronomice, ne distingem prin inovație și un marketing eficient care atrage diferite tipuri de oaspeți loiali, iar gestionarea eficientă a costurilor generează profituri și mai mari. Cu toate acestea, cel mai important lucru care ne distinge de restul concurenților este faptul că afacerea noastră este foarte simplă, interesantă și distractivă.”

Cine, în opinia dumneavoastră, este destinatarul ideal al acestei francize?

“Credem cu adevărat că dedicarea și pasiunea pentru muncă sunt mai importante pentru o cooperare de succes decât cunoștințele anterioare sau experiența în acest domeniu. Experiența, desigur, este un mare avantaj, dar noi, ca francizori, putem oferi toate instrumentele si materialele necesare unui francizat pentru a începe și a desfășura o afacere de succes.

Inițial am crezut că vom face publicitate și că vom promova franciza printr-o campanie de marketing intensivă, dar s-a dovedit că majoritatea antreprenorilor interesați "au venit" spontan de la alte restaurante și aceștia au fost în principal oaspeți străini. Mulți dintre ei sunt deja în căutarea locațiilor potrivite, astfel încât restaurantele noastre ar putea ajunge, în viitorul apropiat, la Praga, Varșovia, Budapesta, Rotterdam, Oslo, Moscova, Belgrad și chiar Dubai.”

După ce perioadă de timp francizatul se poate aștepta la profit?

“De regulă, restaurantele noastre încep să intre pe profit după două luni de activitate. Avantajul este că francizații, în primele trei luni de activitate, sunt scutiți de obligația de a plăti taxele de franciză, deci putem spune că aceasta este o perioadă pentru atingerea unor venituri direcționate. Perioada de recuperare a investiției durează de obicei între 14 și 30 de luni.”

Ce recomandă în mod special aceste francize, care sunt cele mai mari avantaje?

“Cred că, în present, oferim unul dintre cele mai bune sisteme de franciză disponibile pe piață. Modelul nostru de afaceri are o rată a rentabilității mai mare decât media, iar entuziasmul cu care dezvoltăm această afacere este incomensurabil. Suntem foarte implicați în ceea ce facem, investind constant în inovații, software și hardware, care, bineînțeles, vor fi disponibile și francizaților noștri. De fapt, partenerii noștri pot fi siguri că vor primi sprijinul adecvat din partea echipei de asistență, în orice etapă a afacerii, deoarece sprijinul acordat francizaților este unul dintre cei mai importanți factori de succes din orice sistem.”

Mai multe detalii despre francizele Easy Beer & Easy Wine sunt prezentate în cataloagele de franciză, disponibile mai jos.


Business Development Manager