PRESSTO caută Master Francizat în România
Contractul cu Pressto garantează Master Francizatului dreptul exclusiv de operare pe întreg teritoriul României și se încheie inițial pe o perioadă de 10 ani, putând fi prelungit ulterior. Rețeaua funcționează în 27 de țări, pe 5 continente, având unități de spălătorie - curățătorie în Angola, Australia, Bulgaria, Columbia, Costa Rica, Republica Dominicană, Georgia, Ghana, Gibraltar, Irak, Indonezia, Iordania, Liban, Malayezia, Maroc, Mexic, Nigeria, Oman, Panama, Peru, Portugalia, Qatar, Cehia, Singapore, Slovacia și, bineînțeles, în Spania, țara de unde a început dezvoltarea rețelei de franciză Pressto.
Franciza care asigură servicii premium de spălătorie și curățătorie uscată s-a extins rapid, eficient și profitabil în atâtea țări datorită unui sistem de afaceri care are capacitatea de adaptare la specificul pieței și reprezintă o formulă atractivă pentru antreprenorii și investitorii care au un apetit ridicat pentru inovație. Datorită acestei formule, riscul de a începe o afacere este redus drastic, deoarece francizorul, dincolo de marcă, va oferi, în totalitate, cunoștințele, instruirea și sprijinul necesar, precum și accesul la furnizorii grupului Pressto, fapt care consolidează șansele de succes și combate competiția. „Am modernizat și am reinventat sectorul de curățătorie și spălătorie în funcție de nevoile actuale ale clienților și aducem inovații permanent. Înțelegem importanța adaptării la nevoile actuale ale pieței mondiale, prin căutarea unor noi soluții care ar putea contribui la îmbunătățirea experiențelor pe care le oferim clienților” – spune Gregorio Hernansanz, Manager al departamentului de expansiune internațională al grupului Pressto.
Avantajul competitiv al grupului Pressto față de alți furnizori de servicii de curățare de îmbrăcăminte este reprezentat de faptul că are 40 de curățătorii chimice proprii și, ca atare, are practica și experiența necesare pentru a gestiona o întreagă rețea și pentru a transmite partenerilor de franciză know-how-ul acumulat. La acestea, se adaugă tehnologia de spălare inovativă și detergenții premium utilizați. În calitate de viitori parteneri de franciză, nu trebuie să aveți experiență în domeniu, deoarece Pressto vă pune dispoziție toată experiența și cunoștințele de care aveți nevoie. Pressto antrenează mai mult de 700 de persoane anual în centrele proprii de instruire, unde partenerii pot accesa mașini, produse, fluxuri de lucru și produse textile în cadrul unei sesiuni de formare de trei săptămâni.
Master francizatul este responsabil pentru dezvoltarea rețelei în țara sa, garantând utilizarea exclusivă a brand-ului, a mărcilor comerciale și a know-how-ului, precum și funcționarea propriilor unități Pressto sau a partenerilor de franciză. „Căutăm oameni entuziaști care doresc să întreprindă noi afaceri în România. Profilul master francizatului pe care îl căutăm impune deținerea de experiență în managementul afacerilor, o viziune strategică puternică privind dezvoltarea brandului pe piața românească și putere financiară pentru investiția inițială” – declară Gregorio Hernansanz.
Pressto caută Master Francizat pentru România printre companii serioase, cu capital suficient, care ar avea dreptul exclusiv de a dezvolta brandul Pressto pe piața locală. Titularul Francizei Master va trebui să investească în deschiderea a cel puțin unei locații care să fie reprezentativă din punct de vedere al ofertei de servicii Pressto. Mai multe detalii privind profilul francizatului, nivelul investiției, beneficiile acordate francizatului de către francizor sunt menționate în catalogul de franciză, atașat mai jos. Dacă vă sunt necesare mai multe informații pentru a lua o decizie, vă rugăm să ne trimiteți un mesaj pe adresa mcoman@profitsystem.ro
Articole citite
Formula aleasă pentru expansiunea externă a fost cea de Master Franciză deoarece este cea care permite cel mai bine transmiterea conceptului și a inovațiilor implementate.
Interviu cu Marta Camarero, Coordonator pentru Dezvoltare Internațională - PRESSTO
Pressto este o franciză revoluționară pe segmentul serviciilor de spălătorie de calitate și de curățare uscată. De ce?
În comparație cu alte mărci din această industrie, Pressto se diferențiază prin oferirea anumitor servicii pe care foarte puține companii le oferă.
În portofoliul de țări, în care există franciza lanțului spaniol Pressto, a intrat recent o nouă piață - Georgia. Sunt așteptați, de altfel, și parteneri din alte țări din regiune.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
MBE România este franciza potrivită celor care caută un business cu succes internațional. Este și cazul lui Codrin Baghiu, care a descoperit afacerea la Londra și a deschis propria agenție la Bacău.
Târgul de francize de la Varșovia este cel mai mare eveniment de pe piața de franciză din Europa Centrală și de Est. Antreprenorii vor putea alege din aproximativ 200 de mărci de francize.
Când peste 30.000 de vizitatori trec pragul unei expoziții, în numai trei zile, nu poate fi vorba decât despre Frachising Expo Paris, cel mai mare târg de franciză din lume.
Subiecte populare in Forum
Finanțează deschiderea afacerii tale
Salut,interesant,vreau detalii și contact cu furnizorul . Mulțumesc !
Afacere de nișă, cu păpuși
Buna ziua, Va rog sa aveti amabilitatea sa-mi spuneti cum pot afla detalii despre franciza "Afacere de nisa cu papusi" Multumesc!
Pe piața de curierat se câștigă bine
Ce trebue sa fac pentru colaborare sau franciza
O nouă piață pentru LG Laundry Lounge
Functioneaza si in Romania? Unde si cu ce investitii?
Spălatul rufelor în franciză
Super tare știu conceptul și chiar sunt interesat!
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
TE-AI SUPARAT PE NOI SI NU MAI VREI SA PUBLICI NIMIC T E R U G A M I N S I S T E N T MAI SCRIE CEVA ORICE
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Mi - e dor de articolele tale frumoase redactate intr-o forma impecabila...sa fie oare sfarsitul ?
Piața imobiliară din Cluj creşte cu 10% în acest an
Cand este vorba de Cluj termenii crestere,succes...sunt la ei acasa si nu numai la Cluj