CRAMA MURFATLAR – franciza vinurilor cu tradiție
Podgoria Murfatlar este amplasată într-una dintre cele mai bune regiuni, între Dunăre şi Marea Neagră, în centrul Podişului Dobrogei. Plaiurile viticole cuprind peste 3000 de hectare din zona localităţilor Murfatlar, Valul lui Traian, Poarta Albă şi Siminoc. Climatul continental, diversitatea amplasării plantaţiilor viticole, efectul reliefului, de protecție împotriva curenţilor reci, influenţa favorabilă a apropierii de Marea Neagră, oferă podgoriei Murfatlar un microclimat favorabil.
Atracţia principală a domeniului viticol Murfatlar este crama, care se poate mândri cu peste 40 de ani de tradiţie. Sticlele prăfuite stau cuminţi, stivuite pe rafturi, ticluind o poveste cu multe arome - unele fine, delicate, proaspete, altele mai grele, puternice, pline de personalitate. Toate se îmbină în armonie deplină şi formează licori din cele mai subtile care, după cum bine ştim, cu cât sunt mai vechi, cu atât mai bune sunt.
Pe termen lung, CRAMA MURFATLAR vizează acoperirea tuturor zonelor din țară, compania având în plan o rețea cu 100 de crame până în 2020. Investiția totală într-o locație CRAMA MURFATLAR în franciză este între 10.000 și 20.000 de Euro, în funcție de dimensiunea locației. Suma include taxa de franciză, în valoare de 3.500 de Euro + TVA.
CRAMA MURFATLAR în franciză este prezentă în 50 de locații din București și în alte orașe din țară precum Alba, Arad, Curtea de Argeș, Câmpulung, Bacău, Brăila, Brașov, București, Buzău, Călărași, Caraș Severin, Cluj, Craiova, Constanța, Dâmbovița, Harghita, Hunedoara, Mehedinți, Mureș, Neamț, Oradea, Prahova, Sălaj, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Timișoara, Tulcea. Următoarele magazine în franciză vor fi deschise în orașe cu peste 30.000 de locuitori, în zone cu trafic intens.
Francizații vor primi sprijin din partea francizorului privind alegerea locației și amenajarea spațiului, elaborarea planului de afacere, precum și stabilirea gamei de vinuri conform recomandărilor specialiștilor Cramei Murfatlar. Francizorul va asigura, de asemenea, training de vânzări și campanii de marketing pe toată perioada contractului de franciză.
“Categoriile de preț și standardele de calitate ale vinurilor sunt stabilite de specialiștii CRAMEI MURFATLAR, printr-o selecție atentă, din diferite zone viticole, chiar și din import, cu scopul de a asigura o acoperire cât mai bună a gusturilor consumatorilor. Interesul de a reveni în cramă cu regularitate este întreținut și de produsele din categoria <Vinul Momentului>, care sunt oferte pe perioade limitate de timp, în afara portofoliului de bază, de regulă vinuri din soiuri superioare, pur românești și care respectă obiceiurile de consum în funcție de sezonalitate” – spune francizorul.
Oferta CRAMEI MURFATLAR cuprinde și vinuri îmbuteliate, fiind clasificate pe trei niveluri de calitate și de preț. Primele două niveluri cuprind vinuri de prim preț și vinuri cu prețuri medii, sunt de tip „marcă proprie” și acoperă o paletă diversificată de culori (alb, roze, rosu), precum și de gusturi: de la sec până la demidulce și chiar dulce. Al treilea nivel este dedicat vinurilor „premium” și cuprinde vinuri selectate cu atenție, de înaltă calitate, cu denumirea de soi menționată și cu eticheta producătorului.
Un serviciu special, asigurat de CRAMA MURFATLAR, este consultanța privind alegerea vinului potrivit. Consumatorii vor beneficia de sfaturile unor consultanți cu rol de sommelieri, care le vor povesti despre fiecare tip de vin în parte și îi vor ajuta să găsească ceea ce se potrivește cât mai bine cu cerințele acestora.
Dacă ești interesat să achiziționezi franciza CRAMA MURFATLAR, consultă catalogul disponibil mai jos, pentru mai multe detalii, sau trimite o solicitare la adresa de email mcoman@profitsystem.ro și te vom contacta cât mai curând posibil.
Articole citite
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.
Sezonul cald care se apropie este cel mai propice moment pentru începerea unei afaceri cu înghețată, iar oferta Ice and Roll și Cake and Roll face toți banii.
Subiecte populare in Forum
KFC și Pizza Hut merg la munte
O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului
Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui
Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?
Prăjiturile la mare căutare
Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?
Prăjiturile la mare căutare
Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor "dulci" (medical) din pacate este in crestere
Prăjiturile la mare căutare
Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?