Vrei și tu o felie de pizza?

"Experienta de business, cat si cea privind tehnologia fabricarii produselor de brutarie, patiserie si cofetarie a fost una deosebita alaturi de Nat Pollack. La cei 70 ani ai sai si cu un business de mare anvergura in America, Nat a reusit sa-mi deschida foarte multe orizonturi ale cunoasterii in asa fel incat, in acei ani de inceput ai business-ului meu, m-am simtit foarte increzator si puternic prin actiunile pe care le faceam" - declară Iulian Zamfir, fondatorul afacerii.
Miercuri
09.05.2018
Dacă nu ai auzit încă de Bella Italia – Pizza Express, este momentul să afli că reprezintă cel mai nou concept de tip Street Food, gândit special pentru a veni în întâmpinarea clientului grăbit, în continuă mișcare.
 

O atmosferă caldă, primitoare, promptitudine, servire impecabilă, spectacol oferit de pizzari cu experiență, gustul adevărat de pizza, toate acestea intră în pachetul Bella Italia - Pizza Express. Calitatea produselor este constantă deoarece francizorul pune la dispoziția francizaților materiile prime, produsele consumabile și echipamentele specifice Bella Italia Pizza Express.

Așa cum vă povesteam și în articolul din 28 februarie a.c., franciza Bella Italia oferă patru concepte de afacere. Două funcționează sub brandul Pizzeria Bella Italia, dintre care unul este conceptul de ‘’pizzerie clasică’’, potrivit pentru spațiile stradale, cu o suprafață de peste 300 mp, care include terasă și parcare, iar al doilea concept implică un format de pizzerie cu o suprafață de 50 mp, destinat centrelor comerciale. Al treilea concept este Bella Italia Delivery, adaptat livrărilor la domiciliu, care se adresează în special clientelei de proximitate și necesită spații stradale cu deschidere de 10 m și suprafață de 70 mp, iar al patrulea concept de franciză, Bella Italia - Pizza Express este destinat persoanelor grăbite, care nu au timp să savureze preparatele în restaurant.

Dar mai bine aflați povestea brand-ului Bella Italia si in special a ultimului concept Bella Italia – Pizza Express, direct de la Iulian Zamfir, fondatorul afacerii:

PROFIT system (PS): Ne puteți împărtăși care este povestea brandului Bella Italia ? Când ați demarat afacerea?

Iulian Zamfir (IZ): „Povestea brandului Bella Italia a început în 1999, când o pizzerie italiană adevarată era un lucru de mare noutate în Brăila, orașul în care locuiam. Am început afacerile în 1991, imediat după ce am terminat facultatea, începând cu o mică brutărie pe care ulterior am dezvoltat-o.”

PS: De unde sau de la cine ați învățat cele mai importante lucruri pe care le știți despre bucătărie și antreprenoriat?

IZ: „Primul meu mentor in afaceri a fost Nat Pollack din California, care, timp de 5 ani, mi-a impartasit din experienta lui foarte bogata in domeniul brutariei, patiseriei si cofetariei. A fost de mai multe ori in Romania ca voluntar din partea USAID. Ulterior am fost si eu in vizita de lucru la el in America.

Experienta de business, cat si cea privind tehnologia fabricarii produselor de brutarie, patiserie si cofetarie a fost una deosebita alaturi de Nat Pollack. La cei 70 ani ai sai si cu un business de mare anvergura in America, Nat a reusit sa-mi deschida foarte multe orizonturi ale cunoasterii in asa fel incat, in acei ani de inceput ai business-ului meu,m-am simtit foarte increzator si puternic prin actiunile pe care le faceam.

In anii de inceput ai economiei de piata din Romania, oportunitatile de afacere erau un lucru foarte important, luand in consideratie si capitalul mic pe care il detineam. In 1995, s-a deschis la Galati o pizzerie, pe faleza, care se numea Panoramic si unde toti brailenii cu care vorbeam mergeau in timpul lor liber. Depistand acesta oportunitate, m-am decis, in 1998, sa incep la Braila constructia unei pizzerii care sa fie mult mai atragatoare si cu produse mult mai apropiate celor din Italia. Cu cateva luni inainte de deschidere, care a fost in 4 decembrie 1999, am inceput sa ma gandesc la ce nume sa-i pun pizzeriei. Aveam un caiet cu 48 de file pe care scriam tot felul de nume care imi treceau prin cap. Am vrut de la inceput sa fiu cat mai original si, dintre diversele nume pe care le scrisesem in caiet, Bella Italia suna cel mai bine pentru o pizzerie. Tot in acea perioada, am cautat pe internet sa cumpar o franciza in acest domemiu, dar cele mai multe francize erau din SUA si erau foarte scumpe. Cu vreo luna inainte de a deschide pizzeria, m-am gandit ca mi-ar trebui si un bucatar italian si norocul a fost ca, citind mica publicitate din ziarul Libertatea, am vazut un anunt al unui bucatar italian care venise de curand in Romania, la Bucuresti si isi oferea serviciile. El se numea Nicola Rugiero si a fost primul bucatar italian foarte bun, unul dintr-o lista lunga de bucatari, care vine in fiecare an si luceaza in pizzeriile Bella Italia din toata tara.

La un an de zile dupa deschiderea Pizzeriei Bella Italia din frumosul oras Braila, de pe malurile Dunarii, a venit la Braila, Cliff Wener, din Chicago (SUA), care a fost si cel de-al doilea mentor al meu in afaceri si care este omul care a venit initial cu ideea de a face din Pizzeria Bella Italia un brand national, care sa se dezvolte in sistem de franciza.”

PS: Cum și de ce ați decis să lansați franciza Bella Italia Pizza Express?

IZ: „Ideea de a lansa un nou concept al francizei Bella Italia si anume Bella Italia - Pizza Expres ne-a venit in 2016 dintr-o necesitate a pietei si o dorinta de a oferi clientilor nostri posibilitatea de a cumpara chiar si o singura felie de pizza care sa fie gata pregatita, astfel incat acestia sa nu mai faca comanda si sa astepte cum faceau pana atunci in restaurantele Bella Italia, cand voiau sa comande pentru acasa, in sistem takeaway sau delivery.

Intrucat oamenii sunt din ce in ce mai ocupati, amplasarea punctelor de vanzare Bella Italia - Pizza Expres in zonele foarte aglomerate ale oraselor, in care sa intri si sa cumperi chiar si o singura felie de pizza a fost o idee foarte buna si un pariu pe care astazi, cand am deschis prima locatie pilot, pot spune ca l-am castigat.

Deci una inseamna un restaurant Bella Italia, unde de regula esti servit la masa, dar poti sa cumperi si in sistem delivery sau takeaway si alta inseamna Bella Italia - Pizza Expres, unde rapiditatea de a cumpara este un atu pentru clientii care sunt grabiti si se bucura cand gasesc pizza de-abia scoasa din cuptor. In concluzie, am decis, in 2016, sa incepem sa lucram la acest concept care a fost gata la 1 ianuarie 2018.”

PS: Ce părere aveți despre nivelul de maturitate al gastronomiei din România și, în special, al segmentului Fast Food ?

IZ: „Nivelul de calitate al gastronomiei din Romania este inca unul in formare. Pe segmentul de fast food, in Romania, conduce shaorma, ca produs, dar este urmata indeaproape de pizza, care este un produs cu cerere globala si care se extinde din ce in ce mai mult si in Romania.”

PS: Care sunt avantajele pentru un viitor candidat la franciza Bella Italia Pizza Express?

IZ: “Conceptul Bella Italia - Pizza Expres este un proiect ale carui costuri se incadreaza in suma de 40.000 de Euro. Viitorul candidat la franciza Bella Italia beneficiaza atat de modulul personalizat unde isi desfasoara activitatea, cat si de sprijin privind amenajarea interioara, procurarea materiilor prime, semnalizarea, echipamentele, utilajele. Selectia, recrutarea si pregatirea personalului se va face, de asemenea, impreuna cu specialistii Bella Italia.”

PS: După ce perioadă de timp francizatul se poate aștepta la profit?

IZ: “Franciza Bella Italia - Pizza Expres este pentru viitorul francizat ca o masina pe care o cumperi si cu care rulezi pe un drum sigur spre recunoastere profesionala si profit. Un lucru important privind deschiderea unei locatii Bella Italia - Pizza Expres este vadul comercial, iar franciza respectiva, in functie de acest lucru, poate avea profit din prima luna de la deschidere. Investitia se poate recupera cu usurinta intr-o perioada de 20 de luni.”

Mai multe informatii privind demararea unei afaceri Bella Italia – Pizza Express, în franciză, sunt prezentate in catalogul de franciza, disponibil atașat. Daca ai intrebari sau iti sunt necesare mai multe detalii, te rugăm să ne scrii pe adresa de email mcoman@profitsystem.ro și iți vom răspunde cât mai curând posibil.


Business Development Manager