Miercuri
16.05.2018
După 25 de ani de experiență, marca de îmbrăcăminte pentru copii TulecTrend este pe cale să intre pe piața românească.
 

Proiectarea, fabricarea și vânzarea de îmbrăcăminte și accesorii originale pentru copii este gestionată de rețeaua cehă de franciză TulecTrend, care recent a sărbătorit 25 de ani de funcționare pe piața cehă. Anul trecut, TulecTrend a deschis magazine noi în Cehia, însă anul 2018 ar trebui să fie pentru franciza cehă anul de expansiune în afara Cehiei. După 10 ani de activitate în Slovacia, proprietarii TulecTrend au decis să-și încerce norocul și în România.

Noul francizat TulecTrend plătește, după semnarea contractului, o garanție pentru deschiderea unei locații la cheie, pregătită de vânzare. Forma concretă a magazinului se decide întotdeauna prin negociere individuală.

"Clienții ne-au întrebat dacă există magazine deschise și în țările învecinate, așa că am decis să căutăm un partener care să demareze afacerea TulecTrend în franciză, pe piața românească, după semnarea licenței", spune Tomáš Tulec, care a fondat și deține compania împreună cu fratele său, Michal. Printre țările alese pentru expansiune se numără și România deoarece francizorii doresc să câștige experiență pe piețele externe și, prin urmare, au optat pentru o țară în care concurența nu este la fel de mare ca în Polonia. "În România, putem crește alături de noii parteneri", a spus Tomáš Tulec, adăugând că TulecTrend se pregătește și pentru alte țări europene în afară de România.

Comparativ cu deschiderea unui magazin clasic, alegerea acestui concept de magazin implică costuri inițiale minime și un risc mai scăzut de pierderi financiare, deoarece marfa care nu se vinde prea bine va fi transferată catre stocul central.

Sediul central al TulecTrend furnizează în mod regulat bunuri francizaților, pentru care aceștia nu plătesc la recepție. Profitul lor este diferența dintre prețurile cu ridicata și cu amănuntul ale produselor textile vândute.

Nivelul investiției variază în funcție de conceptul ales de francizat, care poate fi de master franciza sau de franciză simplă. În cazul încheierii contractului de master franciză, francizatul va beneficia de licența TulecTrend timp de 10 ani și va avea exclusivitate pentru toată piața. Valoarea investiției va fi în jur de 20.000 – 40.000 de Euro și va reprezenta costul stocurilor din depozite, care vor fi necesare pentru a completa stocurile de bunuri din magazinele individuale. În cazul încheierii contractului de franciză simplă, durata contractului este între 5 și 10 ani. În acest caz, pentru fiecare punct de vânzare, francizatul va plăti o taxă de 4.000 de Euro, iar valoarea investiției se ridică la 10.000 – 15.000 Euro pentru un magazin.

Mai multe detalii privind începerea acestei afaceri de succes puteți găsi în catalogul TulecTrend, disponibil mai jos.


Fornetti Food & Beverage (FFB) üzlet
Florentina Pene
Business Development Manager