BELLA ITALIA
BELLA ITALIA / BELLA ITALIA
Luni
21.05.2018
Povestea afacerii Bella Italia, demarată la Brăila, în urmă cu aproape 20 de ani, continuă cu a doua parte a interviului acordat de Iulian Zamfir, fondatorul afacerii.
 

Așa cum vă povesteam în articolul din 9 mai a.c., povestea brandului Bella Italia a început în 1999, în Brăila, când o pizzerie italiană adevarată era un lucru de mare noutate. Ideea de a lansa un nou concept al francizei Bella Italia și anume Bella Italia - Pizza Expres a venit de-abia în 2016, după cum ne-a declarat francizorul, dintr-o necesitate a pieței, care solicita un proces mai rapid de servire și din dorința de a oferi clienților posibilitatea de a cumpăra chiar și o singură felie de pizza care să fie gata pregătită. Prin acest concept, a fost accelerat procesul de servire, evitându-se astfel nevoia de a face comandă și de a aștepta așa cum se proceda până în acel moment, în restaurantele Bella Italia, când clienții doreau să comande pentru acasă, în sistem take-away sau delivery.

PROFIT system (PS): Care considerați că sunt atuurile principale care vă diferențiază de concurență?

Iulian Zamfir (IZ): “Principalul atu care diferențiază brandul Bella Italia de concurență este rețeta originală Bella Italia, al blatului pufos în interior și crocant la exterior. Acest principal atu a făcut ca dezvoltarea francizei Bella Italia să fie una foarte dinamică. Clienții noștri recunosc de departe savoarea blatului de pizza de la Bella Italia. Ingredientele atent selecționate și proaspete, care se aștern ca într-o simfonie, pe blatul de pizza, fac din aceasta, un produs premium. Un alt atu important este lucrul la vedere, în fața clientului, show-ul pe care pizzarii Bella Italia îl fac, modelând blatul de pizza și, nu în ultimul rând, cuptorul la vedere, toate acestea dând clientului siguranță și încredere asupra calității produselor Bella Italia. Am creat din fiecare locație Bella Italia un loc prietenos, de socializare pentru clienți și Bella Italia este un reper al comunității, un loc de întâlnire pentru familie și prieteni. Sloganul Bella Italia este "Pizzeria familiei tale", adică locul unde îți dorești să îți petreci clipe de neuitat alături de cei dragi.”

PS: Există diferențe majore între anumite regiuni din România în ceea ce privește cerințele clienților și cum veți aborda aceste diferențe?

IZ: “Atâta timp cât produsele Bella Italia respectă standardul de calitate impus de franciza Bella Italia, satisfacția clienților va fi cu siguranță aceeași pe tot cuprinsul țării.”

PS: În ce constă sprijinul pe care îl veți acorda francizaților? Ce ne puteți spune despre Școala Bella Italia – vor participa francizații la cursurile organizate în cadrul Școlii Bella Italia?

IZ: „Primul sprijin constă în efectuarea studiului de piață pentru o posibilă viitoare locație. După alegerea locației, al doilea pas este semnarea contractului de franciză, urmat apoi de efectuarea planului de activități cu termene exacte. Ulterior se stabilește data exactă a deschiderii locației și se realizează instruirea personalului care urmează să lucreze în locație. La deschiderea fiecărei locații, francizatul va fi asistat pe o perioadă de maximum 10 zile, de către specialiștii Bella Italia. Personalul va fi instruit atât la început, până la deschiderea locației, dar și periodic, pe tot parcursul contractului de franciză, în cadrul Școlii Bella Italia.”

PS: Care este profilul ideal al francizatului Bella Italia?

IZ: „Profilurile francizaților pe care îi căutăm sunt diversificate. Viitorii francizați pot fi tinerii care vor să înceapă o afacere și care vor să se ocupe personal de ea sau familiile care au avut sau nu experiență antreprenorială anterior, însă vor să înceapă o afacere mult mai sigură, sub un brand de renume. Pot fi, de asemenea, repatriații care au câștigat bani și experiență și care vor să pună în practică ce au învățat, sub îndrumarea specialiștilor noștri sau pot fi foști angajați din multinaționale, care au câștigat destul de bine și care doresc acum să înceapă o afacere pe cont propriu.”

PS: Care este locația ideală pentru un punct de lucru Bella Italia Pizza Express?

IZ: „Locația ideală pentru un punct de lucru se află în zonele cu trafic pietonal intens din orașele mari. Ar putea fi, de asemenea, în interiorul sau exteriorul centrelor comerciale sau în vecinătățile acestora, gară, aeroport, școli, licee, universități, zone aglomerate de birouri, străzi pietonale aglomerate.”

PS: Care sunt obiectivele de dezvoltare a rețelei de franciză? Câte locații planificați să deschideți în următorii 5 ani? În ce orașe din țară doriți să extindeți rețeaua și care sunt cele prioritare?

IZ: „În următorii 5 ani, vrem să avem un număr de 40 de locații, dintre care o parte să fie în orașele reședință de județ, cu precădere orașele universitare, dar și în orașe mai mici, cu minimum 20 de mii de locuitori. Însă, cel mai important oraș în care dorim să ne extindem este Bucureștiul.”

Mai multe informații privind demararea unei afaceri Bella Italia – Pizza Express, în franciză, sunt prezentate în catalogul de franciza, disponibil atașat. Dacă ai întrebări sau îți sunt necesare mai multe detalii, te rugăm să ne scrii pe adresa de email mcoman@profitsystem.ro și iți vom răspunde cât mai curând posibil.


Subiecte populare in Forum

Fornetti Food & Beverage, un nou concept street-food premium

Buna seara, sunt Ana-Maria as dori mai multe informatii pentru deschiderea noului concept Fornetti Food&Beverange in franchising, acest concept ma intereseaza mult deoarece...

1 Declaratii
Final 10.11.2017
De la conceptul “5 to go” la cel de “social bar”

Daca ar fi si putin controlate, eventual sa emita si bon fiscal ar fi fost cu totul altfel. Speram pe viitor sa vedem si cafea buna la 5 to go. Succes!

1 Declaratii
Final 31.01.2017
Franciza Star Kebab trece Prutul

Vrei sa ști despre francize

1 Declaratii
Final 07.10.2016
Cafenea in loc de masina!

Ma mandresc cu acest copil. Impresionant articolul din pundtul lui de gandire. Multumesc celui ce l-a scris pentru ca in fraze scurte si concise a reusit sa exprime cum acest...

1 Declaratii
Final 01.09.2016
Fornetti încheie cu succes reorganizarea

Ai revenit si ma bucur caci imi lipseau articolele tale...mult succes

2 Declaratii
Final 19.06.2015
Fornetti încheie cu succes reorganizarea

In sfarsit un nou articol ,asteptam si ma bucur mult de tot...mult succes FORNETTI

2 Declaratii
Final 18.06.2015
McDonald’s România, preluat de un rus

Cu noul patron o sa le mearga la fel de bine...renumele e deja.

3 Declaratii
Final 12.05.2015
McDonald’s România, preluat de un rus

Premiile pentru studenti este un obicei care ar trebui pastrat si urmat de toti angajatorii.Nu pot trece cu vederea originea noului  angajator si nu as vrea sa am dreptate dar...

3 Declaratii
Final 11.05.2015