PEGAS
PEGAS / „Nu este greu să vinzi o bicicletă. Trucul este să vinzi echipamente de bună calitate, care să asigure clientului o plimbare extraordinară și care să nu necesite reparații sau întreținere frecvente. Vânzătorul trebuie să fie familiarizat cu sortimentul pe care îl comercializează și trebuie, de asemenea, să fie familiarizat cu noutățile de pe piață” – mai spune Andrei Botescu.
Vineri
08.06.2018
Profil: antreprenor. Obiectiv: deschidere afacere cu franciza PEGAS, 100% românească. De ce? Poate pentru că iubești sportul.
 

Acesta nu este cu singuranță unicul motiv pentru care vei alege franciza PEGAS, dar este unul esențial. Desigur, și profitul pe care îl obții într-o afacere este foarte important, altfel afacerea nu are sens. Când alegi un domeniu de activitate, este imperativ ca alegerea să îți aducă atât satisfacție profesională, cât și personală, iar, în acest caz, acest lucru se va întâmpla numai dacă îți plac bicicletele și vei dori să-i faci și pe alții să le iubească.

Proprietarii care au magazine și oferă servicii pentru biciclete așteaptă nerăbdători vremea însorită de primăvară sau vară. Pentru că atunci bicicliștii merg la magazinele de biciclete pentru a cumpăra echipamente noi sau pentru a beneficia de serviciile specifice. Perioada dinamică din această industrie este legată de evoluția vremii și, de obicei, se diminuează atunci când temperaturile scad sub 15°C.

Dar ce se întâmplă în celelalte luni? O soluție destul de eficientă și populară este încercarea de a păstra ritmul câștigurilor obținute în lunile de vârf, luând în calcul vânzărea de pe site și cea de accesorii. Nu e de mirare că mulți antreprenori decid să schimbe temporar profilul și să folosească o parte din spațiul de expunere, în lunile de iarnă, pentru a vinde echipamente de schi sau diverse alte materiale sau echipamente sportive pentru sezonul rece. În acest caz, magazinul aduce venituri pe tot parcursul anului.

Magazinele Pegas au mers mai departe și au găsit soluții inovative având în centrul atenției clientul și principalele lui nevoi, emoții și, nu în ultimul rând, puterea financiară. “În acest sens, am construit un sortiment structurat pe vârstă, afinitatea față de anumite activități sportive, timpul dedicat petrecerii timpului liber, toate acestea integrate într-un concept modern, cu echipamente adecvate” spune Andrei Botescu. “Clienții petrec în magazinele noastre minimum 20 de minute, așa că a trebuit să găsim soluții pentru a le crea experiențe cât mai plăcute și totodată constructive. Am reușit îmbinarea experienței online cu petrecerea unui timp de calitate în magazin, atrăgând atât copii, cât și adulți alături de noi. Celor mici și mari le dăm posibilitatea să testeze experiența PEGAS, integrând în magazin o zonă de jocuri” – mai adaugă Andrei Botescu.

Totodată, începând din acest an, odată cu lansarea francizei, a fost lansat și propriul brand de cafea ce poate fi servit în magazin, folosind o soluție originală. În acest sens, pe structura unui Pegas Cargo, s-a construit un echipament coffee bike, cu toată aparatura necesară pentru a servi o cafea de calitate în cele mai bune condiții.

Revenind la franciză, investiția totală poate fi între 5.000 si 25.000 de Euro, în funcție de amploarea dotărilor pe care francizatul le va face în magazin (mobilier standard, module de cafea, tehnologie si entertainment). În același timp, în funcție de zona în care va activa, francizatul va avea posibilitatea să dezvolte modulele în funcție de tipul de clienți cărora vrea să se adreseze. Afacerea astfel construită va da posibilitatea balansării veniturilor pe toată perioada anului, astfel încât să putem vorbi de o constantă a afacerii. Aderând la sistemul de franciză, viitorul francizat va avea acces și la platforma online PEGAS. Specificitatea magazinelor noastre este că ne concentrăm pe vânzările directe, față în față. Numai atunci clientul poate alege echipamentul perfect adaptat nevoilor sale. Vânzarea prin internet este o modalitate de a suplimenta veniturile, motiv pentru care punem și platforma online la dispoziția francizaților noștri - explică Andrei Botescu.

Accesul la internet face ca mulți dintre clienții care vin la magazin să facă acest lucru doar pentru a primi sfaturi și pentru a discuta un anumit subiect legat de biciclete. Astfel vânzătorul este forțat să-și îmbunătățească în mod constant calificările și cunoștințele, ceea ce va avea, în mod evident, un efect pozitiv asupra serviciului ulterior și asupra vânzărilor.

Franciza PEGAS este o alternativă

Un antreprenor interesat de deschiderea unui magazin de biciclete se poate alătura rețelei de franciză. O astfel de posibilitate este oferită de Atelierele PEGAS, care administrează rețeaua de franciză Pegas, ce oferă atât o gamă variată de produse (biciclete, accesorii, echipamente sportive, role, trotinete, pennyboarduri, longboarduri sau skateboarduri), cât și de servicii (service și mentenanță, închiriere biciclete, servicii de gaming etc.). Vehiculele pe două roți pe care Atelierele PEGAS le propune încearcă să acopere cât mai multe zone din activitatea zilnică a oamenilor.

Există numeroase avantaje de care vor beneficia francizații PEGAS, în plus față de de sortimentul variat de produse și servicii, cele mai importante fiind sprijinul acordat de francizor în găsirea locației adecvate, garanția produselor, un plan susținut de marketing pentru promovarea brand-ului, platforma e-commerce, produsele inovative. PEGAS investeşte în cercetare şi dezvoltare de produse noi, cu un design funcţional şi preţuri competitive. Pe site-ul https://franchising.info.ro/ , puteți regăsi informații privind profilul francizatului, costurile pentru deschiderea unui magazin PEGAS, avantajele francizatului, detaliate în catalogul de franciză. Dacă îți sunt necesare mai multe informații pentru a lua o decizie, nu ezita să ne trimiți mesaj pe adresa mcoman@profitsystem.ro .


Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Franciza iubitorilor de animale

M-ar interesa detalii pentru județul Gorj. Mulțumesc!

1 Declaratii
Final 25.03.2021
Grupul Floria atacă piața B2B

Bună. Ma numesc Emilia. Am 44 de ani. Ma interesează o franciza ptr o florărie. Am avut o florărie deschisa în Rm Vilcea. Pe care am închis-o temporar... Vreau sa...

1 Declaratii
Final 14.12.2019
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Sunt inebunita dupa produsele IKEA.... sunt utile si oricat de carcotas ai fi nu poti gasi subiect de discutii in privinta calitatii

2 Declaratii
Final 26.06.2015
IKEA România a cumpărat terenul pentru al doilea magazin

Produsele celor de la IKEA sunt accesibile ca pret si nu mai vorbim de calitate care este superioara

2 Declaratii
Final 26.06.2015
Diverta merge la ASE

Cand nu uitam de cultura mai traim pe aceste meleaguri inca romanesti, M A I  V R E M  A R T I  C O L E.... 

3 Declaratii
Final 15.06.2015
Petale de viaţă în afaceri

Am vazut un domn  nins de ani cu haine la fel de venerabile si bine intretinute si cu un buchet mic cumparat de la o doamna venerabila si AM STIUT CUI II ESTE DESTINAT...

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Diverta merge la ASE

Un izvor de intelepciune,patriotism,talent ...un izvor :DAN PURIC 

3 Declaratii
Final 14.05.2015
Diverta merge la ASE

DAN PURIC...ce poti sa mai spui ...ce poate spune un nimeni ca mine despre marele DAN PURIC .Incaperile oricat de imense ar fi sunt neincapatoare cand este el prezent.

3 Declaratii
Final 14.05.2015