Starbucks mizează pe expansiune internațională

În prezent, AmRest are peste 300 de cafenele Starbucks în șapte țări - Polonia, România, Germania, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria și Bulgaria.
Vineri
15.06.2018
AmRest intenționează să dezvolte rețeaua de cafenele Starbucks și în Serbia.
 

În calitate de titular exclusiv al licenței Starbucks pentru piețele din Europa Centrală, AmRest, operatorul polonez de restaurante, anunță că prima cafenea Starbucks din Belgrad va fi deschisă în 2018.

"Suntem foarte bucuroși să oferim experiența unică Starbucks oaspeților noștri din Serbia, prin deschiderea primei noastre cafenea din Belgrad. Această țară are o cultură bogată de cafea și așteptăm cu nerăbdare să devenim parte din ea și să oferim vizitatorilor o cafenea unde vor putea să se bucure de o atmosferă de calitate și să-și descopere pasiunea pentru cafea” - spune Adam Mularuk, președintele Starbucks la AmRest.

Marca Starbucks face parte din portofoliul AmRest din 2008, când a fost deschisă prima cafenea din Praga. În prezent, AmRest are peste 300 de cafenele Starbucks în șapte țări - Polonia, România, Germania, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria și Bulgaria.

În Serbia, AmRest va extinde independent rețeaua de cafenele Starbucks. În Polonia, Republica Cehă și Ungaria, AmRest gestionează cafenelele Strabucks printr-un joint venture cu Starbucks Coffee International. În 2015, AmRest a preluat rețeaua și dezvoltarea rețelei Starbucks în România și Bulgaria, de la fostul beneficiar de franciză pentru această marcă - compania greacă Marinopoulos. Primul Starbucks din Slovacia a fost deschis în 2016, iar acum are patru cafenele în Bratislava, capitala acestei țări. De asemenea, în cursul anului 2016, AmRest a preluat de la Starbucks Coffee cafeteria existentă pe piața germană și a continuat să se dezvolte.

AmRest Holdings SE este cel mai mare operator de restaurante din Europa Centrală. În plus față de licența de dezvoltare Starbucks, AmRest deține și francizele KFC, Pizza Hut și Burger King, fiind, de asemenea, proprietarul exclusiv al lui La Tagliatella și a două concepte chinezești Blue Frog și KABB. Grupul controlează în prezent mai mult de 1.600 de restaurante partenere fast-food și restaurant gen pub, în peste 10 țări: Polonia, Cehia, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia, Croația, Rusia, Spania, Franța, China.


Fornetti Food & Beverage (FFB) üzlet
Florentina Pene
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Fornetti Food & Beverage, un nou concept street-food premium

Buna seara, sunt Ana-Maria as dori mai multe informatii pentru deschiderea noului concept Fornetti Food&Beverange in franchising, acest concept ma intereseaza mult deoarece...

1 Declaratii
Final 10.11.2017
De la conceptul “5 to go” la cel de “social bar”

Daca ar fi si putin controlate, eventual sa emita si bon fiscal ar fi fost cu totul altfel. Speram pe viitor sa vedem si cafea buna la 5 to go. Succes!

1 Declaratii
Final 31.01.2017
Franciza Star Kebab trece Prutul

Vrei sa ști despre francize

1 Declaratii
Final 07.10.2016
Cafenea in loc de masina!

Ma mandresc cu acest copil. Impresionant articolul din pundtul lui de gandire. Multumesc celui ce l-a scris pentru ca in fraze scurte si concise a reusit sa exprime cum acest...

1 Declaratii
Final 01.09.2016
Fornetti încheie cu succes reorganizarea

Ai revenit si ma bucur caci imi lipseau articolele tale...mult succes

2 Declaratii
Final 19.06.2015
Fornetti încheie cu succes reorganizarea

In sfarsit un nou articol ,asteptam si ma bucur mult de tot...mult succes FORNETTI

2 Declaratii
Final 18.06.2015
McDonald’s România, preluat de un rus

Cu noul patron o sa le mearga la fel de bine...renumele e deja.

3 Declaratii
Final 12.05.2015
McDonald’s România, preluat de un rus

Premiile pentru studenti este un obicei care ar trebui pastrat si urmat de toti angajatorii.Nu pot trece cu vederea originea noului  angajator si nu as vrea sa am dreptate dar...

3 Declaratii
Final 11.05.2015