Parteneriat la nivel înalt
Cu acest contract, grupul spaniol Telepizza devine destinatar al francizei master Pizza Hut Mastercam din America și preia dezvoltarea Americii Latine (fără Brazilia), Insulelor Caraibe, Spaniei, Portugaliei și Elveției.
Parteneriatul, pe care ambele părți îl pot descrie drept "un punct de cotitură", prevede faptul că Telepizza va deschide 1.300 de unități noi Pizza Hut în aceste teritorii, în următorii 10 ani sau 2.550 de unități noi în următorii 20 de ani. În acest fel, Telepizza a devenit cel mai mare partener de franciză al companiei americane (luând în calcul numărul de restaurante), în timp ce numărul de unități sub marca Pizza Hut pe piețele menționate se va dubla.
“Telepizza este partenerul ideal” - spune Milind Pant, președintele Pizza Hut International, într-o declarație oficială. Acest grup spaniol operează deja în 23 de țări în care dezvoltă rețele de restaurante sub mărcile Telepizza și Jen’s Pizza și are în prezent un portofoliu de 1.607 restaurante. "Cu toate capabilitățile, dedicarea și capitalul de care dispune, credem că Telepizza va accelera extinderea mărcii Pizza Hut în regiunile în curs de dezvoltare precum America Latină" - spune Pant, explicând că Telepizza, cu această experiență, a dobândit rezultate, resurse și capital și a fost cu siguranță un candidat ideal pentru cooperarea în domeniul francizei.
Pe baza contractului, Telepizza va opera lanțul de aprovizionare din America Latină (cu excepția Braziliei), Insulelor Caraibe, Spaniei (fără Andorra), Portugaliei și Elveției. În Spania, unde este un jucător de frunte în domeniu, și în Portugalia, Telepizza va continua să-și dezvolte propria rețea de restaurante Pizza Hut, monitorizând simultan activitatea francizaților existenți Pizza Hut. După deschiderea unor noi restaurante în America Latină și în Caraibe, grupul spaniol se va rebrandui treptat și își va redenumi pizzeriile conform conceptului Pizza Hut, deoarece vor avea grijă de beneficiarii de franciză Pizza Hut din aceste țări.
“Acest parteneriat accelerează planul nostru de creștere la nivel mondial, aproape dublând rezultatele pe acest segment de activitate al companiei noastre și sporind numărul țărilor în care operăm la 37, iar numărul de potențiali clienți la peste 500 de milioane” – a anunțat Pablo Juantegui, CEO în cadrul Grupului Telepizza, referindu-se la toate avantajele cooperării dintre cele două rețele.
Mutarea accentului pe regiunea Americii Latine este într-o oarecare măsură justificată, deoarece 6% din veniturile totale de anul trecut provin de la țările din regiune. Cu toate acestea, chiar și cu afluxul semnificativ care vine odată cu vânzarea dreptului de a conduce grupul spaniol, Pizza Hut are așteptări ceva mai moderate, fiind conștienți că va urma o "fază de revenire" în următorii ani, așa cum s-a întâmplat recent, conform declarațiilor lui Huta Greg Creed, CEO Pizza Hut.
Articole citite
First Cafe este locul unde pasiunea, emoția și dragostea de viață se regăsesc de la prima ceașcă de cafea, iar fondatorul francizei așteaptă, cu bucurie și dedicare, noi parteneri.
În cazul francizei Ciorbe și Plăcinte, tradiția gastronomică românească constituie o garanție că afacerea are viitorul asigurat.
Binecunoscuta franciză Leonidas are un nou partener care, ca angajat al acesteia, s-a convins de profitabilitatea afacerii și a ales să deschidă o ciocolaterie la Timișoara.
Ice and Roll și Cake and Roll este o afacere care garantează francizatului un pachet complet de instrumente ce îi permit să obțină o rentabilizare rapidă a investiției și să câștige bani rapid.
Un nou trend începe să cucerească întreaga lume. Este vorba despre ceaiul cu bule, iar Crazy Bubble caută francizori români dornici de o investiție profitabilă și de viitor.
Cele mai citite
Saloanele Magic, un concept de franciză bazat pe o experiență consolidată, inovație și produse premium, își dovedește în fiecare zi profitabilitatea
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Retailerul polonez de proximitate Żabka, cu peste zece mii de magazine, intră pe piața din România, estimând că va deschide aproximativ 200 de unități doar în acest an.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subiecte populare in Forum
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
https://garanord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
GaraNord.md
Trenul Subway staționează la Gara de Nord
Salutare, iaca cand o sa avem un subway care trece si pe la GaraNord.md atunci va fi normal)
Afaceri simple și câștiguri rapide
Ponuka pôžičiek medzi jednotlivcami na Slovensku Hľadáte veriteľa alebo investora pre svoje projekty: Podnikateľské pôžičky, Osobné pôžičky, Pôžičky na...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Soluție pentru o afacere cu viitor
Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai săraci și în lupta împotriva sărăciei și oferim împrumuturi pe termen scurt, mediu și...