Experiența își spune cuvântul

“Oricine își dorește poate deveni francizat Ritter. Noi ne-am orientat atenția, pentru început, către zona de retail, service auto, servicii imobiliare, agenții de turism sau servicii diverse care se adresează consumatorilor finali” – spune Cătălin Vasile, Director General Ritter – Broker de Asigurare și Reasigurare.
Miercuri
18.07.2018
De aproape 10 ani, Ritter Broker promovează principii de transparență, promptitudine și profesionalism, reprezentând interesele clienților în relația cu societățile de asigurări.
 

Ritter Broker și-a început expansiunea prin deschiderea unor locații de retail în centre comerciale din capitală, deținând momentan 7 locații deja deschise si încă 2 locații în curs de deschidere. Toate locațiile au un flux ridicat de trafic și se adresează atât clienților de retail, cât și persoanelor juridice.

Avantajele de care vor beneficia toți viitorii francizați sunt multiple și pornesc de la faptul că vor avea acces la baza de date a clienților Ritter Broker, vor avea aceleași standarde impuse de către Ritter Broker și nu se vor face diferențe privind ofertele de la societățile de asigurări de pe plan internațional, vor avea acces la diverse proiecte din cadrul pieței asigurărilor, prin colaborarea cu Ritter Broker, vor primi plata la timp a comisioanelor și li se vor oferi servicii complementare polițelor de asigurare, care îi vor ajuta să își crească veniturile.

Modelul de franciză Ritter Broker a fost construit avându-se în vedere posibilitatea de a crea sinergii cu afaceri deja existente și care activează în zona de Business to Consumer. Ce înseamnă acest lucru? Dacă viitorul francizat are afaceri în retail, service auto, imobiliare, agenții de turism sau servicii diverse adresate consumatorilor finali, acesta poate face un business în asigurări, furnizând în același timp servicii adiționale pentru clienții existenți și crescând în acest fel nivelul de încredere al acestora și nu în ultimul rând veniturile suplimentare pentru afacerea existentă” – declară Cătălin Vasile.

Modelul de business al francizorului este adaptat pentru a prelua astfel de parteneri, având deja pregătit un model financiar și de business adecvat fiecărui tip de afacere. Costurile de implementare vor fi mai mici pentru francizat, acesta având deja o parte a infrastructurii necesare unei afaceri în asigurări. Pentru aceia care doresc deschiderea unei afaceri noi, franciza Ritter Broker este de asemenea o oportunitate, modelul de franciză Ritter Broker asigurându-le acestora toate pârghiile încă de la început.

Ritter Broker pune la dispoziția clienților servicii personalizate de asigurare de la toate societățile de asigurări prezente pe piața locală și nu numai, care vor acoperi multiple tipuri de asigurări, cum ar fi asigurarea obligatorie a autovehiculelor sau RCA, asigurarea pentru avarii și furt a autovehiculelor CASCO, inclusiv a utilajelor neînmatriculabile, asigurarea obligatorie și facultativă a locuințelor, asigurarea clădirilor și a bunurilor aparținând persoanelor juridice, inclusiv asigurarea lucrărilor de construcții, a mașinilor, utilajelor, instalațiilor și a echipamentelor, asigurarea medicală pentru călătorii în străinătate și pentru rezidenții străini în România, asigurări complexe adresate transportatorilor interni și internaționali de marfă și călătorii, asigurarea animalelor și culturilor agricole, asigurări individuale și de grup, de accidente și de boală, asigurări de răspundere civilă și profesională, asigurarea mijloacelor de transport naval, aerian și feroviar, asigurări de pierderi financiare și garanții.

Francizatul Ritter va putea să ofere clienților săi toate tipurile de produse de asigurare existente în piața din România, dar și posibilitatea dezvoltării unor produse noi, în parteneriat cu societățile de asigurări. Alături de Ritter Broker, aveți posibilitatea unei dezvoltări solide și de durată, aducând în centrul atenției respectul față de client – mai spune Cătălin Vasile.

Partenerii francizați Ritter beneficiază de avantajul de a lucra ca brokeri de asigurări alături de un francizor cu o vastă experiență în domeniu, gestionând un portofoliu care acoperă o plajă largă de tipuri de asigurări și își vor transforma activitatea într-un business de sine stătător, cu o recurență anuală ce va ține doar de capacitatea francizaților de a interacționa într-un mod profesionist cu clienții lor din portofoliu.

Viitorilor francizați, Ritter Broker le pune la dispoziție pe lângă manualul de francizat, un training ce constă în familiarizarea cu platforma de emitere și gestiune a polițelor de asigurare, platformele societăților de asigurări, tipurile de asigurări și prezentarea acestora după clasele de asigurare etc., astfel că, pe lângă un model de business dovedit, Ritter Broker vine în întâmpinarea francizaților săi cu un training de început și suport tehnic și operațional pe toată perioada contractului de franciză.

Mai multe informații privind demararea unei afaceri Ritter Broker, în franciză, sunt prezentate în catalogul de franciza, disponibil pe portalul nostru. Dacă ai întrebări sau îți sunt necesare mai multe detalii, te rugăm să ne scrii pe adresa de email mcoman@profitsystem.ro.


Business Development Manager