Easy Wine - Easy Beer, concepte magnet

Sticlele de vin de la Easy Wine sunt expuse în frigidere cu un design atractiv, în care temperatura de păstrare a vinului este menținută constant, la valori optime. Datorită echipamentelor și tehnologiilor speciale, sticlele de vin pot fi păstrate după deschidere până la două săptămâni, fără ca vinul să-și schimbe gustul și calitatea.
Miercuri
01.08.2018
Așa cum o arată și numele, „Easy Wine“ și „Easy Beer“ reprezintă concepte inovatoare de HoReCa care atrag clienții ca un magnet, după cum spun atât proprietarii, cât și francizații.
 

Atractivitatea acestor două concepte originale de franciză din Letonia implică o combinație fericită de inovație și de rentabilitate. Pentru oaspeți, acest lucru se reflectă în modalitatea de a comanda, de a plăti și de a alege, în timp ce, pentru proprietarii de afaceri, se reflectă în abilitatea de a urmări cu exactitate inventarul și cheltuielile.

Când clientul intră într-unul dintre restaurantele Easy Wine sau Easy Beer, primește un card magnetic cu bani virtuali, care îi permite să se servească cu băuturi de la un perete special conceput. Acest lucru înseamnă că nu trebuie să aștepte serviciile unui chelner, ci poate folosi distribuitorul automat de băuturi, cu sistem de dozare, pentru a alege cu precizie băuturile pe care le va consuma. Astfel, acesta are posibilitatea de a bea băuturi în cantitățile pe care le dorește, chiar dacă este vorba de cantități minime, doar pentru degustare. “Cantitatea determină prețul, iar oaspetele plătește de-abia la finalul serii” - spune directorul grupului, Peteris Ozols, care a subliniat faptul că peretele cu băuturi, în sistem de autoservire, este și una dintre atracțiile restaurantelor Easy Wine & Easy Beer.

La Easy Wine, se pot degusta 60 de vinuri diferite, în timp ce, la Easy Beer, aproximativ 200 de tipuri de beri. “Aceasta este o mare oportunitate pentru oaspeții care doresc, de exemplu, să deguste vinuri bune și scumpe pe care nu le-ar cumpăra în mod uzual, deoarece o sticla de vin la magazin poate costa până la 30 de euro. Privind din perspectiva antreprenorială, este dificil de obținut succesul dacă se vând doar vinuri exclusiviste, pentru că cei mai mulți oameni beau vinuri din categorii medii de preț, astfel că am făcut o ofertă optima din acest punct de vedere” - spune Ozols.

Procesul de automatizare are avantajele sale nu doar pentru consumatori, ci și pentru proprietarii de afaceri - în acest caz, viitorii francizați. În plus față de faptul că sunt incomparabil mai rapizi, autoservirea reduce nevoia de personal suplimentar și la fel de important este faptul că fiecare mililitru de băutură este înregistrat automat. Astfel cantitățile pentru aprovizionare și cele consumate sunt monitorizate permanent.

„Ambele concepte s-au dovedit a fi durabile și profitabile, întrucât nu au nicio legătură cu perioada anului sau cu sezonalitatea“, a declarat Ozols, adăugând că nu este surprinzător faptul că primesc foarte multe cereri de franciză în fiecare zi. Pentru antreprenorii care decid să achiziționeze o franciză Easy Wine & Easy Beer, avantajul este că toate procesele de afaceri privind management-ul restaurantului sunt descrise în detaliu și incluse în manualul de franciză, în plus față de diferitele instrumente de sprijin dezvoltate și testate de francizor, precum și programe de formare pentru francizați.

Pentru a deschide un restaurant Easy Wine & Easy Beer, francizatul va investi aproximativ 150.000 de euro. Jumătate din această sumă este alocată software-ului afacerii, care este foarte complex, precum și echipamentelor necesare pentru bar și bucătărie. Francizorul spune că oferă partenerilor o opțiune mai avantajoasă și anume posibilitatea de a achiziționa echipamentele în leasing. În medie, restaurantele noastre încep să lucreze pe plus după două luni de la deschiderea afacerii. Un avantaj pe care îl acordăm francizaților constă în faptul că sunt scutiți de obligația de a plăti taxe de franciză în primele trei luni, întrucât aceasta este, de obicei, perioada în care încep să realizeze câștiguri directe” - reamintește Juris Roganovs, responsabil de dezvoltarea rețelei de franciză pe piețele internaționale.

Datorită conceptului atractiv și a interesului crescut pe care l-a avut conceptul de franciză, Roganovs estimează că restaurante noi Easy Wine & Easy Beer vor fi deschise în viitorul apropiat în Praga, Varșovia, Budapesta, Rotterdam, Oslo, Moscova, Dubai, Belgrad. Sperăm că și în România vor exista investitori dornici să investească în acest concept inovativ de restaurant cât de curând.

Mai multe detalii privind pachetele de franciză Easy Wine & Easy Beer sunt disponibile în rubrica de cataloage de pe portalul nostru. Regăsiți informații privind sprijinul pe care francizorul îl acordă francizaților, investiția totală, cerințele din partea francizorului și alte informații relevante. Pentru a stabili o discuție cu francizorul, ne puteți transmite un mesaj pe adresa mcoman@profitsystem.ro .


Business Development Manager