Târg de francize la Moscova

BUYBRAND Expo Moscova
BUYBRAND Expo Moscova / Târgul de francize va găzdui peste 240 de brand-uri de franciză și sunt așteptați peste 8.000 de vizitatori.
Vineri
31.08.2018
În perioada 10-12 septembrie a.c., a 16-a ediție a Târgului de franciză BUYBRAND Expo va avea loc în capitala Rusiei.
 

BUYBRAND Expo are loc în fiecare an, în Moscova, încă din anul 2003. Ediția din acest an a târgului de franciză se va desfășura în perioada 10-12 septembrie. Organizatorii au anunțat prezența a peste 240 de expozanți și a peste 8.000 de vizitatori - potențiali francizați, investitori și antreprenori interesați de afacerile în franciză. Din 2003, expoziția internațională de franciză BUYBRAND a stabilit tendințele și a creat premisele dezvoltării afacerilor prin intermediul francizelor. Începând cu anul 2017, expoziția a avut loc de două ori pe an: BUYBRAND EXPO de toamnă și BUYBRAND EXPO de primăvară.

Timp de 16 ani, BUYBRAND Expo a găzduit zeci de mărci de franciză internaționale care doreau să-și dezvolte afacerea pe piața rusească, în timp ce peste o sută de francize naționale, originale din Rusia, și-au găsit francizați și au extins rețeaua în toată țara, fiind astfel deschise în jur de 14.000 de unități în franciză pe piețele rusești și internaționale, datorită parteneriatelor create la târgul BUYBRAND.

Ca și în alte țări europene, în ultimii ani, în Rusia, s-a înregistrat o creștere semnificativă a numărului de companii care oferă francize. Practica arată că începerea unei afaceri private este mult mai sigură atunci când cumperi o franciză și acesta este unul dintre motivele pentru care tot mai mulți întreprinzători decid să meargă în această direcție. În special în perioada de criză economică, antreprenorii prefera să investească mai degrabă în cumpărarea unei francize decât să înceapă să lucreze singuri. Statisticile arată că procentul oamenilor de afaceri care doresc să lucreze în fiecare an într-un sistem de marcă structurat crește cu 15-20% - spune Ekaterina Soyak, director general al EMTG, unul dintre organizatorii Târgului de franciză de la Moscova.

Conform estimărilor recente, aproximativ 2.500 de companii de franciză operează în Rusia, dintre care aproape 900 caută în mod activ noi francizați. Cele mai căutate sunt francizele pentru care investiția este între 15.000 $ și 150.000 $. Aproximativ 14% dintre antreprenori sunt dispuși să investească între 150.000 $ și 500.000 $ în achizițiile de franciză și 4-6% sunt cei care investesc mai mult de o jumătate de milion de dolari în deschiderea unei locații în franciză. Acesta este, de asemenea, unul dintre motivele pentru care, în fiecare an, numărul sistemelor de franciză din străinătate, prezente la Expoziția de franciză de la Moscova, pentru a găsi parteneri pentru Rusia și țările vecine, este în creștere. Un număr mare de vizitatori provine din Kazahstan, Azerbaijan, Georgia, Armenia, Belarus, Polonia, precum și din alte țări.

Anul trecut, 14% dintre expozanți au fost giganți internaționali (Carl's Jr., Best Western, Papa John's) și importante companii din Rusia (Shokoladnitsa, Invitro, Gemotest, Kofe Khauz, 1C, Rosinter), care au rețele de franciză cu peste 300 de locații. Companiile regionale tinere au reprezentat aproximativ 30% din standuri. Mai mult de 25% dintre participanți au fost branduri străine, cu un total de peste 1000 de locații în diferite țări. Anul acesta, organizatorii spun că numărul mare de expozanți și vizitatori vor califica BUYBRAND Expo drept unul dintre cele mai mari și importante târguri internaționale de franciză.


Cipele, Kristijano Ronaldo
Florentina Pene
Business Development Manager