Luni
10.09.2018
Târgul de francize de la Varșovia este cel mai mare eveniment de pe piața de franciză din Europa Centrală și de Est. Antreprenorii vor putea alege din aproximativ 200 de mărci de francize.
 

Târgul de francize de la Varșovia se apropie. În perioada 18 - 20 octombrie 2018, pe două etaje ale Palatului Culturii și Științei din Varșovia, câteva mii de invitați vor alege idei pentru propria afacere, din aproximativ 200 de mărci de franciză care vor fi prezente.

Târgul de francize este cel mai mare eveniment de pe piața francizei din Europa Centrală și de Est. Aici se creează oportunități pentru viitorii francizați, care se întâlnesc cu francizorii și discută principiile cooperării cu diverse branduri de pe piața francizei.

“Aceasta este cea de-a doua Expoziție de Francize la care va fi prezentă marca noastră” - spune Grzegorz Karmowski, directorul Departamentului de Dezvoltare Nest Bank. „Standul nostru este vizitat atât de cei care caută o franciză în domeniul financiar, cât și de întreprinzătorii deschiși noilor idei de afaceri. Este important pentru noi faptul că acești oameni nu vin la târg în mod accidental, ci sunt de fapt interesați de o afacere cu licență.”

Companiile de franciză expun la târg cu scopul de a-și câștiga noi parteneri, datorită cărora își vor dezvolta afacerea, astfel încât știu foarte bine ce profil sau profiluri de antreprenori caută. În cazul vizitatorilor care cunosc ofertele de pe piața de franciză dar, uneori, chiar nu știu sau nu se pot decide în ce industrie doresc să opereze, francizorii fac eforturi pentru a-i convinge de oportunitatea și de beneficiile ofertei lor. Standurile reamintesc din ce în ce mai des de magazinele de franciză prin modul în care sunt decorate, întrucât, în cadrul târgului, sunt create cafenele, restaurante, sucursale bancare, magazine alimentare și de îmbrăcăminte, care amintesc de locațiile  reale. Toate acestea se fac pentru a stimula imaginația viitorilor francizați. De asemenea, materiale de informare profesionale, prezentările multimedia și cunoștințele de specialitate despre industrii specifice îi vor ajuta pe potențialii francizați să ia mai ușor o decizie.

Alegerea marcii de franciză

Viitorii francizați vor fi asaltați de reprezentanți ai companiilor din peste o duzină de industrii, dintre care gastronomia este printre cele mai bine reprezentate. Câteva zeci de branduri gastronomice vor fi prezente la târgul din acest an. Printre acestea se numără branduri cum ar fi Biesiadowo, Chinkalnia, Crazy Bubble, Pizza Domino, Fornetti, the Ministry of Herring and Vodka, Pizza New York, Pierogarnia, Subway, Stara Pączkarnia sau Healthy Cow. La Târg, vor exista, de asemenea, multe mărci de înghețată (Carte D’OR, Fresh Gelato, Lody Bonano, Lodolandia, Mangatto) și concepte de cafenea (Coffeeloffee, Futurenet Cafe, E.Wedel Chocolate Shop).

Printre expozanți se numără și deținătorii conceptelor de magazine cu produse alimentare și industriale (ABC pe roți, Bricomarche, Carrrefour, Delikatesy Centrum, Groszek, Intermarche, Żabka, eSmoking World), precum și reprezentanți ai lumii modei (5-10-15, Gatta, Kanz, Mango, Recman) și ai pieței imobiliare (Metrohouse, Północ Nieruchomości si WGN Nieruchomości). Antreprenorii interesați de concepte din domeniile financiare și de asigurări vor găsi, printre altele, oferte de la: PZU, Prudential, Tax Care și câteva mărci bancare - Credit Agricole, Getin Bank, ING și Nest Bank.

Începe pur și simplu!

Fiecare dintre noi, cel puțin o dată în viață, se gândește să-și înceapă propria afacere. Târgul de franciză de la Varșovia este poate cel mai potrivit loc unde puteți face pași importanți pentru realizarea acestui vis, întrucât acolo puteți descoperi și aprofunda diverse idei de afaceri și puteți alege una dintre ele. Astfel, e posibil să luați una dintre cele mai importante decizii din viața dumneavoastră.


Idei de afaceri verificate / Francizorii fac eforturi pentru a convinge candidații privind oferta lor. Standurile reamintesc din ce în ce mai des de magazinele de franciză - prin urmare, în cadrul târgului sunt create cafenele, restaurante, sucursale bancare, magazine alimentare și de îmbrăcăminte, care amintesc de locațiile reale.
Cipele, Kristijano Ronaldo
Florentina Pene
Business Development Manager