Starbucks, grandios și atipic!

Reserve Roastery, Best of Starbucks / Noul concept include o cafenea, o tigaie "la vedere" pentru prăjit cafeaua, un bar și un magazin.
Miercuri
12.09.2018
Au trecut mai bine de doi ani de când Starbucks a anunțat că va intra pe piața italiană. Recent, prima cafenea a fost deschisă la Milano, într-un format exclusivist.
 

Întrebarea care s-a pus acum doi ani - dacă americanii vor putea să vândă cafea italienilor - este acum din nou pe buzele curioșilor, deoarece Starbucks a deschis prima cafenea în Italia, în data de 7 septembrie, la Milano. Așa cum se preconiza, opiniile au fost împărțite, astfel că au existat de la milanezi care au spus că "nu ar renunța la cafeaua lor locală și la espresso-ul preferat" până la cei care au așteptat până la două ore pentru a încerca cafeaua Starbucks.

Într-o țară în care există cafenele aproape la fiecare colț de stradă și unde clienții își cunosc adesea cafenelele după nume, Starbucks va trebui, fără îndoială, să depună mult mai multe eforturi pentru a-și atrage clienții. Cu siguranță că sunt conștienți de faptul că există o cultură espresso extrem de puternică în Italia, dar se bazează pe faptul că oamenii doresc mereu ceva nou și că în cafeneaua lor se pot consuma în plus băuturi specifice, rafinate, deși mai scumpe. Cu toate acestea, au fost făcute anumite concesii, astfel că Starbucks nu va avea în ofertă băutura specifică Frapuccino, deoarece aceasta nu este o cafenea tipică Starbucks, ci un format "dedicat cultului cafelei", care ar trebui să atragă pe toți iubitorii de băuturi “negre”. Principalele "atracții" sunt espresso – într-adevăr, în amestecuri rafinate și netradiționale - și cappuccino.

Lanțul american are peste 28.000 de cafenele în întreaga lume, însă cafeneaua din Milano a fost deja declarată una dintre cele mai frumoase. Cafeneaua se află în clădirea magnifică a fostului oficiu poștal din centrul orașului, în piața Korduzio, care se întinde pe 2400 de metri pătrați. Se poate spune că Starbucks a vrut să se prezinte italienilor în "cea mai frumoasă lumină", ​​și acesta este cu siguranță unul dintre motivele pentru care au decis să lanseze acest format exclusivist, care conține o cafenea, o tigaie "la vedere" pentru prăjit cafeaua, un bar și un magazin - un format care poate fi găsit numai în Seattle, unde se află sediul companiei și la Shanghai. O curiozitate o reprezintă colaborarea cu faimosul lanț italian de brutării, Princi, care va colabora cu cafeneaua din Milano.

“Nu am venit în Italia să-i învățăm pe italieni ce este o cafea adevărată. Cafeaua     s-a născut aici", spune Liz Muller, directorul departamentului de proiectare, adăugând că spear, în același timp, că cei mai mulți clienți vor fi atrași de aromele variate ale cafelei, care sunt un produs al diferitelor tehnici de prăjire, precum și de ambianța plăcută pe care o oferă noua cafenea.

Italia este cea de-a 78-a piață pentru Starbucks, iar dezvoltarea pe această piață este coordonată, de fapt, de un partener local experimentat, grupul Percassi. Această companie deține licența Starbucks și va fi responsabilă pentru deschiderea și gestionarea ulterioară a cafenelelor din Italia. Următoarea cafenea ar trebui deschisă până la sfârșitul anului tot în Milano și va fi o cafenea clasică Starbucks, cu toate elementele și meniurile clasice.


Fornetti Food & Beverage (FFB) üzlet
Florentina Pene
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Fornetti Food & Beverage, un nou concept street-food premium

Buna seara, sunt Ana-Maria as dori mai multe informatii pentru deschiderea noului concept Fornetti Food&Beverange in franchising, acest concept ma intereseaza mult deoarece...

1 Declaratii
Final 10.11.2017
De la conceptul “5 to go” la cel de “social bar”

Daca ar fi si putin controlate, eventual sa emita si bon fiscal ar fi fost cu totul altfel. Speram pe viitor sa vedem si cafea buna la 5 to go. Succes!

1 Declaratii
Final 31.01.2017
Franciza Star Kebab trece Prutul

Vrei sa ști despre francize

1 Declaratii
Final 07.10.2016
Cafenea in loc de masina!

Ma mandresc cu acest copil. Impresionant articolul din pundtul lui de gandire. Multumesc celui ce l-a scris pentru ca in fraze scurte si concise a reusit sa exprime cum acest...

1 Declaratii
Final 01.09.2016
Fornetti încheie cu succes reorganizarea

Ai revenit si ma bucur caci imi lipseau articolele tale...mult succes

2 Declaratii
Final 19.06.2015
Fornetti încheie cu succes reorganizarea

In sfarsit un nou articol ,asteptam si ma bucur mult de tot...mult succes FORNETTI

2 Declaratii
Final 18.06.2015
McDonald’s România, preluat de un rus

Cu noul patron o sa le mearga la fel de bine...renumele e deja.

3 Declaratii
Final 12.05.2015
McDonald’s România, preluat de un rus

Premiile pentru studenti este un obicei care ar trebui pastrat si urmat de toti angajatorii.Nu pot trece cu vederea originea noului  angajator si nu as vrea sa am dreptate dar...

3 Declaratii
Final 11.05.2015