LaDoiPași - Găsești exact ce-ți dorești
Lansat pe piață încă din 2012, franciza LaDoiPași a primit „haine noi” în 2017.
“Din dorința de a susține comerțul tradițional și a-i ajuta pe antreprenorii locali să își dezvolte afacerile, METRO Cash&Carry a realizat un concept de magazin prin care comercianții își păstrează independența propriilor afaceri. Iar rezultatele acestui parteneriat se văd.” – declară Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing, METRO România. Astăzi, rețeaua LaDoiPași numără 700 de magazine la nivel național, iar numărul crește de la o zi la alta.
Noul concept de franciză are la bază nevoile clienților care își fac cumpărăturile în proximitate, dar și un profil bine definit al antreprenorilor. Astfel, pentru a dezvolta un model de succes, METRO a ținut cont de modul în care operează comercianții independenți, care le sunt nevoile și obiectivele de business, ce forță financiară au, cât de bine își cunosc comunitatea și piața în care activează.
3 motive pentru care proprietarii de magazine de proximitate ar putea alege LaDoiPași
Modelul de business LaDoiPași este, în esență, un parteneriat între METRO Cash&Carry și un proprietar de magazin care dorește să își păstreze independența afacerii. “În acești ani, s-au conturat câteva motive clare pentru care antreprenorii aleg să se alăture rețelei LaDoiPași. Un prim motiv îl reprezintă parteneriatul care vine la pachet cu susținerea unui brand cunoscut și a unui partener care deține cunoștințe solide în tot ce înseamnă comerț. Al doilea motiv este dat de rezultatele magazinelor intrate în parteneriat, care înregistrează creșteri ale vânzărilor de la o zi la alta. Al treilea motiv principal îl constituie recomandările experților METRO în ceea ce privește organizarea magazinului, gama de produse şi expunerea acestora, precum şi serviciile oferite consumatorilor.” – mai declară Geanina Ghiculescu.
Cum poți deveni partener LaDoiPași?
Criteriile de selecție vizează atât calitatea și potențialul afacerii, cât și gradul de angajament al antreprenorului pentru dezvoltarea modelului de business pe care îl propune LaDoiPași. În mod ideal, partenerul LaDoiPași trebuie să dețină propriul magazin cu un spațiu între 60 și 200 de mp, să își cunoască clienții, să știe exact de ce au nevoie aceștia și cum trebuie să se raporteze la ei.
“Pentru că vorbim de un parteneriat flexibil, METRO construiește un plan de afaceri cu viitorul partener, iar alegerile le fundamentează pe principii de sustenabilitate. În rest, partenerii pot fi de oriunde de pe teritoriul României, câtă vreme au experiență în comerț, își prețuiesc comunitatea, își cunosc clienții și își doresc să construiască o afacere de durată.” – adaugă Geanina Ghiculescu.
Partenerii care îndeplinesc criteriile menționate vor încheia un contract cu METRO şi vor achita o taxă de franciză lunară de valoare modică, fixă, care acoperă doar o parte din tot ce înseamnă costurile de marketing și de promovare pentru întreaga rețea LaDoiPași, la nivel național.
Pentru a păstra flexibilitatea în relația cu partenerii, METRO a conceput pachete diferențiate de franciză care iau în considerație un cumul de elemente în ceea ce privește investiția realizată alături de partener, în funcție de specificul clienților, vadul comercial, dar și de investiția pe care este dispus partenerul să o facă în cadrul parteneriatului cu METRO.
Mai multe detalii privind franciza LaDoiPași sunt disponibile în catalogul de franciză de pe portalul nostru. Dacă v-ar plăcea să deveniți partener METRO și să aveți propriul magazin LaDoiPași, vă rugăm să ne trimiteți un scurt mesaj, cu intenția dumneavoastră, pe adresa de email mcoman@profitsystem.ro.
Articole citite
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
LaDoiPași, franciza cu cea mai mare rețea de magazine independente din România, vrea să depășească 1600 de unități până la sfârșitul acestui an.
LaDoiPași vine în sprijinul francizaților din rețea, recurgând la o campanie de imagine care face trecerea de la atributul de proximitate și familiaritate la experiența consumatorilor în magazin.
Franciza LaDoiPași, un concept de magazine de proximitate, continuă să se extindă la nivel național și caută noi parteneri cărora să le pese de comunitate
Cele mai citite
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Stația RomBeer este un concept în plină dezvoltare, unic în România, căruia i se adaugă tot mai mulți parteneri convinși de soliditatea și profitabilitatea francizei.
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Când pleci la drum, știi cum se calculează valoarea reală a unei investiții în franciză? Aspiranții ar trebui să știe ceva mai mult despre verificarea sustenabilității costurilor.
Sezonul cald care se apropie este cel mai propice moment pentru începerea unei afaceri cu înghețată, iar oferta Ice and Roll și Cake and Roll face toți banii.
Subiecte populare in Forum
KFC și Pizza Hut merg la munte
O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului
Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui
Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?
Prăjiturile la mare căutare
Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?
Prăjiturile la mare căutare
Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor "dulci" (medical) din pacate este in crestere
Prăjiturile la mare căutare
Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?