Schimbări de look în peste 20 de locaţii

New Look a intrat pe piața din România în august 2011, când a deschis primul magazin în centrul comercial AFI Palace Cotroceni din București.
Luni
09.07.2012
New Look vrea să-şi extindă reţeaua de magazine de pe piața locală.
 

Retailerul de fashion New Look are ca obiectiv pentru următorii 5-8 ani să ajungă la o rețea de peste 20 de magazine pe piața locală. Locațiile ideale pentru retailerul britanic, prezent în țara noastră din august 2011, sunt reprezentate de zonele unde există public interesat de fashion. Românii au primit brand-ul cu entuziasm. Dovada interesului sunt cei aproximativ 60.000 de fani înregistrați în mai puțin de 1 an pe pagina de Facebook a New Look. România are un mare potenţial de creştere în ceea ce priveşte retailul de fashion, spune Ignatios Ionas, country manager New Look România.

În prezent, New Look are 7 magazine pe piaţa locală, toate deschise prin franciză: două în Bucureşti, în AFI Palace Cotroceni şi în Băneasa Shopping City, și câte unul în Polus Center din Cluj, în Maritimo Shopping Center din Constanţa, în Oradea Shopping City, în Electroputere Parc din Craiova şi în Palas Iaşi. Cel mai recent magazin New Look a fost inaugurat la sfârşitul lunii mai, în mall-ul Palas din Iaşi. Noua unitate are o suprafaţă de 385 de metri pătraţi şi a necesitat o investiţie de 600.000 de euro, inclusiv inventar.

Drepturile de franciză pentru România sunt deţinute de compania elenă Fourlis, reprezentată pe piaţa locală de Genco Trade, companie care deţine şi franciza magazinelor de articole sportive Intersport.

Compania New Look a fost fondată în anul 1969 şi are 635 de magazine în Marea Britanie şi Irlanda şi 308 în Franţa sub numele Mim. New Look mai deţine alte 40 de magazine proprii în Franţa şi Belgia, la care se adaugă magazine în franciză în ţări ca Egipt, Emiratele Arabe Unite, Bahrain, Kuweit, Arabia Saudită.

(Elena Cărăușu)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un  adevarat  comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...

3 Declaratii
Final 28.04.2015
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”

In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...

3 Declaratii
Final 07.04.2015
Vin englezii

Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu  pentru ei si nu trebuie...

2 Declaratii
Final 15.03.2015
Vin englezii

Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...

2 Declaratii
Final 13.03.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie

3 Declaratii
Final 28.01.2015
Românilor le plac brand-urile poloneze

Nu am nimic cu punctele de desfacere dar ma intreb ce se intampla inainte de a se ajunge la ele, mai exact productia ,care a disparut sau mai binezis a aparut la cei care au...

3 Declaratii
Final 28.01.2015